Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 9066
Vurderer å pre order.

Noen som spiller dette nå som er fornøyd med kjøpet så langt? Ser det er 399,- for minste pakken for å kunne spille i betaen nå som varer fram til 2. Aug.

Men litt kjipt å kjøpe det og bli lei etter en halv dag når blakk før lønning :P
Sist endret av letrolltwo; 22. juli 2021 kl. 14:30.
Sitat av letrolltwo Vis innlegg
Vurderer å pre order.

Noen som spiller dette nå som er fornøyd med kjøpet så langt? Ser det er 399,- for minste pakken for å kunne spille i betaen nå som varer fram til 2. Aug.

Men litt kjipt å kjøpe det og bli lei etter en halv dag når blakk før lønning :P
Vis hele sitatet...
Jeg er i samme båt. Veldig usikker på om jeg skal eller ikke. Hvis du ender opp med å gjøre det, gi en liten heads-up på hvordan det er da
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Kall meg gjerne gammeldags, men jeg nekter å tro at det er interessant nok til å gidde å betale 400 for å delta i beta-testing.
Føler meg som et barn som grinder endeløst i classic Runescape - fantastisk morro. Dette kommer til å dominere MMO-markedet uten tvil.
Sitat av robhol Vis innlegg
Kall meg gjerne gammeldags, men jeg nekter å tro at det er interessant nok til å gidde å betale 400 for å delta i beta-testing.
Vis hele sitatet...
I tillegg synes jeg det blir litt for dumt å betale Amazon sitt spillselskap for å få lov til å betateste spillet deres. De må jo ha penger til å utvikle og teste spillet selv?
Trådstarter
21 1
Kjøpte pre order nå på steam og spiller spillet.

Fra steam siden sider:
"Can I refund my pre-order? You may refund your pre-order any time prior to the release of the game. If the pre-order title was purchased more than 3 months ago, you may not be able to refund back to your original payment method. However, you may still request a credit to your Steam wallet."

Ut i fra dette så om det ikke var noe for meg etter 1 uke av testing, så kan jeg få alle pengene tilbake

Edit: Leste gjennom denne reddit threaden og "tar sjangsen". Men etter 2-3 timer inn i spillet, så virker det som ok verdi av underholdning, kommer spille det mange timer til
Sist endret av letrolltwo; 23. juli 2021 kl. 13:40.
Husk på at 3090'er allerede har tatt kvelden, så det kan bety at gpu'er som kjører store overclocks eller volt mods kan være i faresonen også, det er for tidlig å utelukke det enda. Mener nå jeg ihvertfall, men hvis man kjører vsync på så skal problemet unngås.

Så følg meg på hvordan kortet ditt oppfører seg
Trådstarter
21 1
Satt og leste om det nå! RIP EVGA 3090 + EVGA 1080 kunder.. Ser ut som det kun er EVGA kort rapportert

Gamle msi 1070 armor kjører "fint" på her
Kjøpte det idag og finner det morro. Mye av hektefaktoren til wow men tviler på det blir en wow-buster.. Spent på dungeons ettersom jeg lvl'er opp. Grafikken er forsåvidt pen men noe sandboxy
Trådstarter
21 1
Etter ca 23 timer playtime mistet jeg gnisten for spillet. Så for meg at etter betaen var over, så var det lite sjangs at jeg ville fotsette å spille da jeg ikke vet hva slag lategame content de kommer med (og også frykt for pay 2 win siden de ikke har mnds pris)

Tok refund på steam og det ble godkjent etter 1 time. (Skrev at betaen krasjet mye, random server nedtider, GPU som ble varm og vil heller vente til etter spillet er released for å da se på reviews om det er bra å spille istedet for å ta en sjanse nå)

Hadde det mye morro i de timene jeg spillte, men er mange andre spill jeg kan spille for 400 kr istedet som allerede er released nå lissom :P Uansett er det bra å ha flere konkurenter til MMO!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen nye innspill her? Ser jo at spillet er veldig populært på Twitch.
Sitat av OinkOink Vis innlegg
Noen nye innspill her? Ser jo at spillet er veldig populært på Twitch.
Vis hele sitatet...
Utrolig splittet meninger om det her. Les noen reviews på steam. masse klager og ros. Har lest noe om forskjellige skjermkort problemer osv. dårlig queue times etc. Les noen reviews. Fyrer med linken til steam siden

https://store.steampowered.com/app/1...p_reviews_hash

Jeg personlig kjøper det nok ikke enda. venter til bedre servere og mindre bugs eventuelt
Har ca 90 timer i det så langt med et par kompiser, vi har hatt det veldig gøy og ingen av oss har merket noe unormalt med PCene våres når vi har spilt det.
Spillet er utrolig grindy, og PvE biten blir derfor veldig repetetativt. Og det føles som noe som ble klatta på i ettertid.

Føler spillet viser veldig tydelig at det ble laget med PvP-fokus, så om det er PvE man liker i MMO ville jeg helt klart vurdert å spille noe annet. ESO, FF XIV eller WoW f.eks.
Treg og uintetesant start i spillet, jeg likte ikke spillet første dagen, men er nå hekta.

Bare hold ut til gathering skillsa dine bikker 25, så åpner det seg en helt ny verden.
Sist endret av Mokkasinen; 5. oktober 2021 kl. 09:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Over 100 timer investert i New World - ikke verdt det.
Sitat av WackCrackstursa Vis innlegg
Over 100 timer investert i New World - ikke verdt det.
Vis hele sitatet...
Ganske morsom kommentar. Mange spill koster 600kr og har en story om tar 20 timer. De fleste spiller den bare en gang, om det. Allikevel mener du spillet ikke er verdt 400kr, enda du har brukt 100 timer på det? Hvor mange timer må du bruke for at det skal være verdt prisen? Hva slags annen underholdning får man så mange timer for den prisen?