Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 783
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter jeg røyker grønn, og muligens også bruning får jeg er litt underlig lukt som jeg kjenner i nesen.

Tror det lukter litt som en grønnsak. Klarer isåfall ikke å si hvilken.

Jeg er ikke helt sikker på at dette jeg lukter er en konsekvens av at jeg har røyket. Mener dog at det har gjenntatt seg noen ganger nå. Og om det faktisk er en konsekvens av det, muligens den er psykisk?

Noen som kjenner seg igjen i dette,evt har noen annen info om dette?
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Med grønn, forstiller jeg meg at du mener marihuana?

Uansett, grønn avgir mange unike lukter fordi planten inneholder mange kjemikalier, kalte "terpener", avhengig av hvilken type grønn du har.

For eksempel, myrcen lukter jordnær, treaktige, eller som røde druer. Limonen lukter mer som appelsiner eller sitroner, alfa og beta pinene som furutrær, men jeg har aldri hørt om grønn som lukter som grønnsak.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Godt med litt input. Kanskje jeg skal se extra nøye på svaret ditt neste gang jeg røyker
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Det er normalt å bli litt paranoid etter du røyker. Prøv å gå på tur, eller høre på musikk og slappe av neste gang du får engstelse eller bekymringer!
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
haha, når jeg gikk en tur en kveld så satt hver eneste nabo med kikkert å kikka fra vinduet, på meg, mens jeg gikk turen min.
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
haha, når jeg gikk en tur en kveld så satt hver eneste nabo med kikkert å kikka fra vinduet, på meg, mens jeg gikk turen min.
Vis hele sitatet...
Virker at de har ingenting bedre å gjøre.. Noen bør vise dem den magiske verden av Internettet
Kan være paranoia hvis du har ubevisst oppheng på at du lukter den lukta så lukter du den. Jeg var helt sikker på at sjokoladen jeg pleide å munche hadde begynt å lukte gulrot