Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8282
Imellom interesser
På tilbud til 100kr nå. Noen som ikke har spilt det enda som kunne tenkt seg å bli med starte et nytt spill med en noob?
En fordel å si hva du spiller på
Har testa det ut ett par ganger men går relativt fort lei, greit tidsfordriv men spiller heller the forest da
Imellom interesser
Trådstarter
Å faen trodde jeg posta i PS4

Spiller the Forest, var det spillet som fatta min interesse for sjangeren, men det er jo så jævla vanskelig. Spiller peaceful solo nå bare for å finne ut hvor ting er, og få med litt story mode uten å bli slakta på basen imens forsøker å bygge opp armor til å komme rundt
Sitat av BreddaCircus Vis innlegg
Å faen trodde jeg posta i PS4

Spiller the Forest, var det spillet som fatta min interesse for sjangeren, men det er jo så jævla vanskelig. Spiller peaceful solo nå bare for å finne ut hvor ting er, og få med litt story mode uten å bli slakta på basen imens forsøker å bygge opp armor til å komme rundt
Vis hele sitatet...
Kommer en 2'er av The Forest faktisk.
Det er lurt å ta en peacefull først ja, da kan du også gå ned i alle hulene og finne de viktige itemsa der som er nødvendig videre i spillet uten å bekymre deg. (Veldig lurt å markere inngangen/utgangen på de du har vært innom med en waypoint)

Armor må du jo i de fleste tilfeller faktisk ha fiender for å lage, drep de og sleng de på ett bål så dropper de bein som du bruker til å lage armor med, noen av de har egen type armor de dropper også.

Sikkert ting du vet allerede men
Imellom interesser
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Kommer en 2'er av The Forest faktisk.
Det er lurt å ta en peacefull først ja, da kan du også gå ned i alle hulene og finne de viktige itemsa der som er nødvendig videre i spillet uten å bekymre deg. (Veldig lurt å markere inngangen/utgangen på de du har vært innom med en waypoint)

Armor må du jo i de fleste tilfeller faktisk ha fiender for å lage, drep de og sleng de på ett bål så dropper de bein som du bruker til å lage armor med, noen av de har egen type armor de dropper også.

Sikkert ting du vet allerede men
Vis hele sitatet...
Ja, Vi fikk tilogmed tatt et par armsy på basen, men det som var av creepy armor var borte etter 2-3 dager med kannibalangrep
Det uten dupling da, med dupling av logs og en brukbart stor defense wall rundt basen ble det litt mer håndterlig, men rekorden er fortsatt 8 dager i live.

I Sons of the forest vil jeg være på mutantenes side
Imellom interesser
Trådstarter
Bump. Skal prøve det nå og min eneste ps4-venn ble for full til å være våken. Noen?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Spiller på privatserver, uten andre folk enn venner
Blir gjerne med å spille en dag