Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 8014
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Noen som spiller dette eller vil anbefale en stream
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jepp, vi er en liten gjeng på freak discorden som spiller litt på kveldene i hvert fall.

Jeg vil faktisk ikke anbefale å se en stream av det før du spiller selv: Jeg ble sterkt anbefalt å holde meg unna wikien og finne ut av basics selv, noe som jeg nå sier meg veldig enig i, en god del av spillopplevelsen var å finne ut av ting på egen hånd. Om man avslører for mye med wiki/streams i starten tror jeg man henger seg opp i å grinde mest mulig og blir kanskje fort lei.


Glemte å legge til:
Freak discord tråden
Sist endret av Dodecha; 18. mars 2021 kl. 18:26.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jepp, vi er en liten gjeng på freak discorden som spiller litt på kveldene i hvertfall.

Jeg vil faktisk ikke anbefale å se en stream av det før du spiller selv: Jeg ble sterkt anbefalt å holde meg unna wikien og finne ut av basics selv, noe som jeg nå sier meg veldig enig i, en god del av spillopplevelsen var å finne ut av ting på egen hånd. Om man avslører for mye med wiki/streams i starten tror jeg man henger seg opp i å grinde mest mulig og blir kanskje fort lei.
Vis hele sitatet...
Hvor finner jeg denne discorden?