Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2814
Anonym bruker
"Kvalm Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Isteden for å selvmedisinere på diverse benzo , så har jeg fått Zoloft mot angst , og depresjon.

Er det noen her som har noen erfaringer med disse? Øker de serotonin eller dopamin?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Isteden for å selvmedisinere på diverse benzo , så har jeg fått Zoloft mot angst , og depresjon.

Er det noen her som har noen erfaringer med disse? Øker de serotonin eller dopamin?
Vis hele sitatet...
Damen min har brukt mye antidepressiva, men der var zoloft som virket
Jeg brukte Zoloft i mange år og var veldig fornøyd. Hadde ingen bivirkninger som jeg la merke til. De var litt røffe å gå av, en langsom nedtrapping er lurt.
Anonym bruker
"Selvforsynt Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde zoloft, funket greit de første dagene men etter 3-4 dager så sluttet det å funke mot søvn for min del.
Kan godt være det funker for deg.
Jeg endte opp med å få imovane, men det ville jeg ikke ha så har blitt til å selvmedisinere med diazepam eller alprazolam når det trengs.
Det var første medisinen jeg fikk. Ble høy og "speeda". Fikk beskjed at jeg var bipolar og ble manisk. Måtte gå over på orfiril, har ikke fått antidepressiva siden. Må ha serotonin i seg...
Anonym bruker
"Kvalm Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De funker , men litt bivirkninger
Anonym bruker
"Kvalm Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av M.A. Vis innlegg
Det var første medisinen jeg fikk. Ble høy og "speeda". Fikk beskjed at jeg var bipolar og ble manisk. Måtte gå over på orfiril, har ikke fått antidepressiva siden. Må ha serotonin i seg...
Vis hele sitatet...
Ble i godt humør av de ihvertfall

Kanskje bedre enn å knaske benzo som bare utsetter problemene....

Får mot angst og depresjon

Men får litt noia når jeg ser alle bivirkningene
Anonym bruker
"Kvalm Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde zoloft, funket greit de første dagene men etter 3-4 dager så sluttet det å funke mot søvn for min del.
Kan godt være det funker for deg.
Jeg endte opp med å få imovane, men det ville jeg ikke ha så har blitt til å selvmedisinere med diazepam eller alprazolam når det trengs.
Vis hele sitatet...

Ja . Men zoloft er jo ikke sovemedisin
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja . Men zoloft er jo ikke sovemedisin
Vis hele sitatet...
Blanda med zonat
My bad
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg tenker tilbake så vet jeg ikke helt om de fungerte på meg, hjalp litt på sosial angsten kanskje, sluttet å overtenke så mye. Men verken øl eller pikken fungerte noe særlig når jeg gikk på de, så for min del sluttet jeg.
Anonym bruker
"Kvalm Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg tenker tilbake så vet jeg ikke helt om de fungerte på meg, hjalp litt på sosial angsten kanskje, sluttet å overtenke så mye. Men verken øl eller pikken fungerte noe særlig når jeg gikk på de, så for min del sluttet jeg.
Vis hele sitatet...

Ja , det med pikken er vanlig