Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1163
Er det noe mulig å få rippet sendingene til DJ Friendly på et vis? De ligger jo ute her: http://radio.nrk.no/serie/dj-friendl...914/09-01-2014 dog de ligger ikke ute for alltid slik jeg har forstått.

Vet mange av sendingene er mulig å få tak i her: http://feed.hyse.org/r/djfriendly.rss dog siste sending, var jo en sending på 4 timer, som ikke ble helt komplett der blant annet.
Du kan bruke samme fremgangsmetode som for nedlastning av video.

Hvordan laste ned fra nrk.no nett tv? - Post #5
Nitrius's Avatar
Trådstarter
Ser ikke ut til å funke da jeg får "HTTP error 403 Forbidden". Dog kan godt hende jeg gjør en feil en plass.

Hmm, finner ikke noe edit knapp, men uansett kan se ut som jeg fikk det til nå, var innpå feil innstillinger side.
Hvorfor rippe podcastene når du kan sende han en mail å få tracklists rett i e-postkassen?
Jeg pleide å gjøre det før i alle fall.
Du kan bruke et MP3 opptager program. Spill av og klikk så record. Da tar et program all lyd som kommer ut av lydkortet ditt. Du må bare justere volumet passe, det ser du på en grafisk søyle. Lydkvaliteten er helt strøken, hører ikke forskjell. Kan ikke anbefale et program til deg da mitt hadde 30 dagers prøvetid og ikke var gratis.
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
Hvorfor rippe podcastene når du kan sende han en mail å få tracklists rett i e-postkassen?
Jeg pleide å gjøre det før i alle fall.
Vis hele sitatet...
Vanskelig å høre på en tracklist :P
Sitat av Hobby Vis innlegg
Vanskelig å høre på en tracklist :P
Vis hele sitatet...
For oss som foretrekker å høre låt for låt tenker jeg, og ikke i en mix.
Nitrius's Avatar
Trådstarter
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
Hvorfor rippe podcastene når du kan sende han en mail å få tracklists rett i e-postkassen?
Jeg pleide å gjøre det før i alle fall.
Vis hele sitatet...
Klar over at det også er en mulighet, men liker å høre på sendingene hans til tid og annen.