Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 667
I'll cut to the point:
www.volvopower.biz

Finns ikke noe innehold, bare designet er ferdig.

Ser det dugelig ut? Hva kan forandres? Hvordan ser siden ut i andre browsere (bare testa i opera/IE i 1280x1024)


Please advice
Ser siden din i IE med 1024x768 og da er høyre siden hvit. Ellers så var den vel grei, men ikke stol på meg for jeg har ikke peil
Ja, du bør kanskje har NOE rundt det slica bildet ditt . En farge, helst en bakgrunn som passer til det du har fra før!
Ingen ting funker..
Ikke så fint med hvit rundt..

litt offtopic;
Volvo er stygt, blod harry! Firkanta boks!
Fikk helt noia av scanlinesene+innholdsteksten.

Vet ikke helt hvor jeg skal starte så derfor starter jeg ikke heller

Grei side men ..tja hmm veit ikke jeg. Få jaffal på en annen bakgrunnsfarge enn hvit så blir det bedre.

Skim: Volvo skal være blod harry, og det er derfor vi liker det
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av KingDragsten
I'll cut to the point:
www.volvopower.biz

Finns ikke noe innehold, bare designet er ferdig.

Ser det dugelig ut? Hva kan forandres? Hvordan ser siden ut i andre browsere (bare testa i opera/IE i 1280x1024)


Please advice
Vis hele sitatet...
Advice: Kvitt deg med designet og få en annet til å gøre det.

Ps: testet den i IE 1280x1024 og der så den mildt sagt jævlig ut
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Den ser helt lik ut i mozilla som i ie, så det er pluss i boka...

Den ga scroll i 1024*768, både med moz og ie, det irriterte meg litt.

Litt sterilt og ikke særlig spennede design, men en grei begynnelse. Siden var ikke direkte pen men heller ett ok utkast til noe du kan bygge videre på...

Mindre design hadde vært penere, mye mindre knapper,ikke så svære hjørner på boxen i midten og ett noe mindre stressende bakgrunnsbilde så er dette begynnelsen på noe stort...

Delusional: alle må begynne et sted vet du....

btw: hvis du skal selge volvoer der kan du gleme det jeg sa og bruke den som den er
Kjedelig + jævlig svær meny-greie. Tok helt overhånd.
Muligens en liten load sånn du slipper at meny kommer 1 etter 1, ser litt mer proff ut.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Warning: main(admin/iware.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/volvopow/public_html/index.php on line 37

Warning: main(): Failed opening 'admin/iware.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/volvopow/public_html/index.php on line 37

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: iware in /home/volvopow/public_html/index.php on line 38

Funka veldig dårlig :S