Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1262
Jeg har laget en liten side.. fikk domenet i presang. noen som har tips til design osv... hva slags program burde jeg bruke??? www.thomaseh.com
" Siden kan ikke vises
Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene. "

Det kommer fram hos meg, men det kan jo være bare hos meg også da eller?
rød bakgrunn, sort tekst er ikke akkurat verdens mest leselige kombinasjon. Og når det gjelder blå linker på den samme røde bakgrunnen får jeg bare vondt i øynene
Er nok bare hos deg, funker fint her. Vil anbefalle Dreamweaver MX kombinert med photoshop, eventuelt også noe med flash.
Sier som moridin, farge kombinasjonene dine var ikke akkurat eyecandy,,, Prøv å begrens layer-stylesene fra ps litt også kanskje?
Hvorfor viser du denne? Du har en side med ett bilde øverst, litt tekst, et par linker, alt i center, og en vond bakgrunn.

Greit nok hvis det er din første side at du prøver deg ut og greier, men vent til du laget "litt" mer.
5 dårlige bilder, 2 mp3'er og en email link

Endelig fant jeg en ny startside som passer meg...

Knall bra side.
Ja skjønner ikke hva det er for noen tips du er ute etter. du har tydeligvis brukt max 5 minutter på denne siden. Ta og lag noe ordentlig som du faktisk bruker litt tid på, så kan du få tips til forbedringer.
bilder og noen "sanger" var liksom alt som var der?
ingen meny. ingen ting.
bah
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
"Trykk på logoen for og gå videre"

-> "Trykk på logoen for å gå videre"

forøvrig er det vel en ideé om du faktisk har et design, før du ber folk kommentere på det?
Surf litt rundt og les noen artikler om funksjonelt design og noen om visuelt design, så titter du på andres sider og lar deg inspirere og mekker noe selv...

Så kommer du tilbake hit og lar oss kommentere ditt design ned i støvlene, og med blodig sjel kaster du deg over dreamweaver, photoshop, eller hva du nå ender opp med å bruke, og leser tusen artikler om det "perfekte design" og sitter en hel sommerferie å lager teh über-1337 webpage som nok engang blir slaktet her på nff.

Med hevn i bliket søker du deg inn på enellerannen grafisk design skole samtidig som du begynner med tai-chi 2 timer hver dag for å slippe unna med kun 4 timers søvn og 2 timer tai chi istendenfor 8 timers søvn, på de 2 insparte timene tar du brevkurs i ditt og datt, og ender tilslutt opp med en side du er fornøyd med bare for å oppdage at den ikke har den perfekte balanse mellom funksjonalitet og visualitet, du slutter helt og sove og begynner med meditasjon og drar på besøk til ymse guruer rundt om kring i india, tibet og nepal for å oppnå mental balanse slik at du kan oppnå balanse også på andre områder som f.eks. webdesign...

Du kommer tilbake til nff i dine oransje munke klær med hodet barbert bare for å oppdage at personlige websider med bilder fra konfirmasjonsturen og kjipe mp3-filer er 1996...

edit: just a thought...
Sist endret av SilverKhan; 8. desember 2003 kl. 13:19.
hehe, det var en fin måte å si det på
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
www.w3.org
www.w3schools.com
www.sindrem.com

Les litt der. Ellers er jeg enig med SilverKhan og SharQ.
you got to love word-hjemmesider!
very impotent freak
Delusional's Avatar
Æsj! Det eneste jeg ville beholdt der er rødfargen dersom du hadde hatt en litt mørkere en...
www.alistapart.com og www.thenoodleincident.com

like greit å lære ting skikkelig med en gang istedetfor å lære seg table-hack og leve i steinalderen
Han spurte jo etter tips for design for siden sin, ikke våre synspunkter ?

-Noe som er like greit (?) :P
Bakgrunnen er av type stygg farge ;(