Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1308
Bare lurer litt på hva dere synes om denne siden?
Jeg selv ble ganske fornøyd, men det hadde ikke gjort noe med noen komentarer

Hvis det er noe du ikke liker ved siden så ville det vært fint hvis du kunne postet din komentar +en begrunnelse.
Takk!

http://www.xnation.net
(siden ser egentlig best ut i Safari på Mac men funker i MSIE også)
Kunne kanskje unngått å måtte scrolle det som er utenfor iframe'n latestnews med 1024x768 oppløsning..

messages.gif på forumet ser ut til å mangle.

Med nevnte oppløsning blir det unødvendig scrolling (både horisontalt og vertikalt) under "GUI Goodies"

Men det var alt i alt en flott side
Pluss
Veldig rent design, digg å se på.
Avslappede farger, scrolleren kunne vært noe lignende.

Minus:
For liten skrift.
Scroll i 1024x768 er teit...
Litt rart at det var to av den greia på bunnen.
Den nederste "tech news"-en var litt tett inntil bunnen.

Absolutt noe å være fornøyd med, noe kan fortsatt gjøres på med css formateringen

Btw: bruker IE.
ziddy's Avatar
Trådstarter
56 0
Kunne kanskje unngått å måtte scrolle det som er utenfor iframe'n latestnews med 1024x768 oppløsning..
Vis hele sitatet...
Hmmm...trodde jeg hadde fikset dette.

Med nevnte oppløsning blir det unødvendig scrolling (både horisontalt og vertikalt) under "GUI Goodies"
Vis hele sitatet...
Dette hadde jeg også fikset..

Men det var alt i alt en flott side
Vis hele sitatet...
Takk! Beklager feilene. Hvilken browser bruker du?
Bruker msie6.0 her.
ganske greit det.. men jeg er ikke fan av times new roman.
Opprinnelig postet av frekkmann
ganske greit det.. men jeg er ikke fan av times new roman.
Vis hele sitatet...
Enig med frekkemann, du skulle kanskje hatt en annen font? Men dette er jo opp til hver enkelt
En side som fungerer BEDRE i Safari enn i IE!!?
*elske*
Altfor liten skrift!
Ser så vidt hva det står, og jeg kjører 1024 i oppløsning.
Kjipt med scrolling på hovedsiden også.
Men ellers fint design =)
ziddy's Avatar
Trådstarter
56 0
Jeg bruker egentlig en font ved navn Lucida Grande på siden (Standard i OSX) men denne finnes vel ikke i windows regner jeg med. Derfor liker MSIE og bruke Times istedet. Skal legge til noen flere fonter i fontface..
De som har problem med skriftstørelsen (i MSIE)gå til: Vis -> Tekststørelse -> Stor. Det fiksa det hos meg i MSIE 6.0..
Kjører IE her og teksten ble ganske så uklar... Bør kansje ha litt større tekst?
Kjører IE her også... times new roman er for liten på IE... verdana eller tahoma passer seg bedre på skjerm. Times new roman er bedre på utskrift.

Jeg var borti 3 scroller på det meste når jeg var på Store og Forum siden din. Storen skulle kanskje linxes som nytt vindu "_new"

Ellers er selve designet på siden din veldig fint å se på, med fine farger og proff utseende.

Lenge leve Mac
ziddy's Avatar
Trådstarter
56 0
Takk for komentarer!
Her kan dere se hvordan siden ser ut i Safari (1024x768):

http://ziddy.xnation.net/web1.jpg
http://ziddy.xnation.net/web2.jpg

...bare sånn så dere har muligheten
Siden din ruler i Safari !!!!!
Übergood i Safari.
I msie6 og Opera 7.11 er det vel egentlig bare ett problem for min del, og det er fonten. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt arial eller verdana. Da blir det nice.

Flott side!
Pen å se på, absolutt!

Siden jeg egentlig bare har "peiling" på litt sånn design så kan jeg vel gi deg litt ros for det.

Banneret var mandig! Flotte farger og likte virkelig rutenettet som var sydd inn (feather?) i det.
Likte også vektor looken mye! (Kartet, strekene, "kartformene")..

Menyen var enkel og grei, likte den. Men som sagt, fonten var vel litt sånn simpel i forhold til siden. Hvis du skjønner!

Det nederste partiet var flott!

Stå på!
-n-
Klarte ikke lese det som stod på siden. Kanskje du burde sette fontene opp til 10 ?
Eneste jge kan legge til er at fontene var kanskje en anelse for små, de blir uklare og ruflete på skolepcer :P
En annen font, gjerne litt tykkere om ikke større hadde vært supert
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja, det er en flott liten siden det! Kule apps! Digger den i Safari, men den er ikke fult så diggbar i ie

Hadde kanskje vært en idé å lagt til en font i css'en sånn at de som hater times slipper å måtte se på den
ziddy's Avatar
Trådstarter
56 0
Joda, det skal jeg gjøre vettu. Har bare ikke hatt tid. Holder på med en IRC client for tiden..