Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63398
Har samme problem med auctions; "bid to low" - budet blir fortsatt lagt inn, men jeg må trykke vekk ca 8 dialogbokser, samt at søket mitt resetter seg hver gang.
Ellers, som de andre har nevnt, hadde det vært fint med noe som lett lar meg forstå (spesielt på software) hvilken kategori items tilhører.

Ellers; kjempebra! Har brukt skummelt mye tid på det allerede.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Har samme problem med auctions; "bid to low" - budet blir fortsatt lagt inn, men jeg må trykke vekk ca 8 dialogbokser, samt at søket mitt resetter seg hver gang.
Vis hele sitatet...
Vel, prøv følgende. klikk deg først en gang inn på missions, klikk så på auksjon, trykk EN gang på F5. Gjenta når problemer oppstår med auksjon.
Noen som har den innloggings koden så jeg får laget en bruker?
Sitat av uniqe1 Vis innlegg
Noen som har den innloggings koden så jeg får laget en bruker?
Vis hele sitatet...
Tror verdikoden fra første posten i denne tråden fungerer igjen.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
HVA er størrelsen på cell banneret? det er IKKE 960x200.
Vant en Omnitek Zonic Protection Suite Home edition v2.0

Hvorfor får jeg ikke installert den? Lvl 5

Lazer er mitt navn i HTP
Sist endret av OracIe; 15. mars 2011 kl. 19:02.
Sitat av OracIe Vis innlegg
Vant en Omnitek Zonic Protection Suite Home edition v2.0

Hvorfor får jeg ikke installert den? Lvl 5

Lazer er mitt navn i HTP
Vis hele sitatet...
Fordi den krever at du er level 10 eller bedre.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kan den "ekte" Adminen ha mer kontroll over en Cell over de andre Adminene som han har utnevnt?

Hva kan den ekte Adminen gjøre VS En Admin man utnevner?
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Kan den "ekte" Adminen ha mer kontroll over en Cell over de andre Adminene som han har utnevnt?

Hva kan den ekte Adminen gjøre VS En Admin man utnevner?
Vis hele sitatet...
Slik det er nå er det bare ett admin-nivå. Altså den som oppretter en Cell blir admin, og velger den admin'en å lage en annen til admin, så er de likestillte.

Så da får man sørge for å gjøre folk man stoler på til admins, da en admin kan demote en annen admin

Sitat av echuz Vis innlegg
HVA er størrelsen på cell banneret? det er IKKE 960x200.
Vis hele sitatet...
Det skal være 960x200 jo. Bredden på spillet er 960px. Sikker på at banneret du har laget er 960?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
kan du lage en ny rank over Faction? nFF cellen er full og hva er målene til banneret? det er ikke 960x200/250/225..
Alkoholisert gamer
There are no more uses left on this code

Kan dere legge ut en ny kode? eller gjøre så vi kan bruke den flere ganger?
Trådstarter
Sitat av ekoli Vis innlegg
There are no more uses left on this code

Kan dere legge ut en ny kode? eller gjøre så vi kan bruke den flere ganger?
Vis hele sitatet...
Du får ta en titt på Facebook-siden vår
Sikkert noe helt åpenbart jeg har oversett, men hvordan legger jeg ting ut for salg?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
@Lordbost
Trykk på inventory"Grønn mappe"så leiter du opp hva du skal aksjonere bort trykk på "item" også Acution knappen som står over Destroy.
@Undergrunn takk.


Er det meningen at jeg må grinde flere lvler for å slå han fyren her, eller er det noe jeg har oversett?

http://i.imgur.com/xb5wN.png
Neutral Good
Mith's Avatar
Det vil jeg tro, for jeg er i samme situasjon.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
@Lordbost
Grind til lvl.10 så skal du nok klare å hacke han skal du se :]
Redeem koden fungerer ikke? Hva nå
Sitat av MadCroc Vis innlegg
Redeem koden fungerer ikke? Hva nå
Vis hele sitatet...
har du prøvd den som er på facebook siden?
Sitat av lordbost Vis innlegg
Er det meningen at jeg må grinde flere lvler for å slå han fyren her, eller er det noe jeg har oversett?
Vis hele sitatet...
Litt av utfordringen, særlig etterhvert i spillet, er å bytte om på hardware/software etter hva motstanderen har. Om du holder musen over Spaldings FTP kan du se at den har 30 Power og 35 Security. I skrivende stund er det slik at jo høyere differansen mellom din Power og hans Security er, jo større sjanse er det for at du får gjort en større andel av skadepotensialet ditt.

Likeledes vil det å ha mindre Power enn den du angriper har Security føre til at du bommer eller treffer for 1 dmg. Prøv å finn litt utstyr som kan øke Security og Power for deg, slik at begge to er høyere enn hhv. Power og Security hos motstanderen din. Det kan være en fordel å gjenta tidligere missions for penger til å kjøpe dette utstyret, og merk deg at på level 10 åpnes det også for en del nye typer hardware/software.
Sitat av ttj Vis innlegg
@Lordbost
Grind til lvl.10 så skal du nok klare å hacke han skal du se :]
Vis hele sitatet...
Er ikke eneste måte få høyere level på å gjennomføre et oppdrag?

Fjern - jeg levla akkurat på å grinde....
Sist endret av OracIe; 16. mars 2011 kl. 18:55.
Er det ikke mulig å bli med lenger?

Edit: nvm
Skrivefeil i ruta som kommer opp når man byr for lite.
Det står: "Bid to low".
Men her bør det stå: "Bid too low".

En annen ting angående denne ruta er at den kommer opp hver gang jeg har bydd.
Uavhengig av om jeg byr for lite, eller byr høyt nok.

Edit: Budet går inn, men meldinga kommer uansett.

Edit 2: Kanskje man burde få en advarsel før tingen slettes når man trykker på "delete item"?
Kanskje litt for stort hopp mellom noen av "oppdragene"? Spesielt fra DREAMING til GREETING AN OLD FRIEND. Skjønner at det skal være en viss form for farming, men tror det er lett å miste spillere når det er så store forskjeller. Bare ett tips
Sist endret av Berre; 17. mars 2011 kl. 03:12.
Et lite problem jeg oppdaget: Om man har minus i health når man skal starte et mission, brukes det opp 1 AP selv om man taper missionet med en gang. Burde få opp en rød tekst der det står at du har for lite HP elns.
Shady Banana
Quix's Avatar
Er det ikke noen andre måter å få XP fra enn å gjøre missions??
Norges ''minecraft'' spill dette da? Om du skjønner!
Kommer ikke inn. Har registrert meg, og så logge inn. Men det skjer ingenting.
Sitat av Dæng Vis innlegg
Kommer ikke inn. Har registrert meg, og så logge inn. Men det skjer ingenting.
Vis hele sitatet...
Dersom du har NoScript, Ghostery eller lignende blokkeringstillegg i Firefox, så må du åpne opp slik at sida får tilgang til Clicky, Facebook Connect, Facebook Social Plugins og Google Analytics.
Katy Perry <3
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Dersom du har NoScript, Ghostery eller lignende blokkeringstillegg i Firefox, så må du åpne opp slik at sida får tilgang til Clicky, Facebook Connect, Facebook Social Plugins og Google Analytics.
Vis hele sitatet...
Dette gjør du ved å?
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Dersom du har NoScript, Ghostery eller lignende blokkeringstillegg i Firefox, så må du åpne opp slik at sida får tilgang til Clicky, Facebook Connect, Facebook Social Plugins og Google Analytics.
Vis hele sitatet...
Trenger kun htp og facebook.net hvis man har noscript. Ikke det at jeg har veldig lyst å tillate facebook.*
Shady Banana
Quix's Avatar
Hvordan legger jeg ut ting til auksjon??
inventory mappa og trykk på auction knappen. Fungerer ikke med ting du har satt på deg.
får ikke registrert meg, trenger kode eller noe ? den funker ikke den andre =(
Sist endret av lookster; 18. mars 2011 kl. 12:23.
programvare trenger VIRKELIG sortering etter item-level.
Og hva er det som skjer med drops? Én person i min faction får hele tiden de nye items som har blitt lansert ved å farme og tjener inn enorme summer på det, mens alle andre i factionen ikke får droppet noe som helst på de samme oppdragene.
Jeg er registrert med Facebook, og kan ikke logge inn pga. av at Facebook er sperret på skolen. Konge om dere har fikset så facebook-brukere også kan logge inn via deres innlogging!
Uhm, jeg fant en ganske irriterende feil .. Enten jeg byr 1cr over, eller 10 ganger så mye som det en player la det ut for, får jeg opp den meldingen her.

Noen mulighet til å fikse det?

EDIT: Og det er forresten "Bid too low"
Sist endret av Tempus; 19. mars 2011 kl. 13:43.
Kunne du ha endret slik at man kan skrive litt lengre i forumet til cellene?
Irriterende at bare halvparten av det man skriver kommer i ny og ne.
Evt en teller som sier hvor mange tegn man har igjen.
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Kunne du ha endret slik at man kan skrive litt lengre i forumet til cellene?
Irriterende at bare halvparten av det man skriver kommer i ny og ne.
Evt en teller som sier hvor mange tegn man har igjen.
Vis hele sitatet...
Dette er noe vi fikser etterhvert
På oppdraget "gain access to secure warrant database" i chapter 3 oppdrag 1 får jeg bare meldingen: "task failed"...
Erklært blond
Ingen flere Alpha koder?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
De nye oppdateringa som kommer, sier dette:

This we will do something with now;
We have defined a preset for how many points items can have, as well as a price-range which the item will be priced within.

Both new and old items will be balanced to follow this preset, and this will result in a loss of points for all of you. We apologize for this inconvenience, but it is a required step we have to take.
Vis hele sitatet...
Hvilke poeng er det vi mister?
Sitat av Raymond Vis innlegg
På oppdraget "gain access to secure warrant database" i chapter 3 oppdrag 1 får jeg bare meldingen: "task failed"...
Vis hele sitatet...
Sikker på at du har positiv health?
Nårtid kommer det nye oppdrag?


Fleff: Vil gjette på at det er alle variablene vi har av skillpoints =)
Trådstarter
Sitat av Tech373 Vis innlegg
Ingen flere Alpha koder?
Vis hele sitatet...
Ingen flere alpha-koder pr. nå. Vi prioriterer bugfixes og balansering med brukermassen vi har nå, men vil vurdere fortløpende når vi skal annonsere ut nye invitasjonskoder. Stay tuned!

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Nårtid kommer det nye oppdrag?


Fleff: Vil gjette på at det er alle variablene vi har av skillpoints =)
Vis hele sitatet...
Vi jobber med saken! Men vi må gjøre endel balanse-arbeid før vi kan lansere nye missions
Sitat av Raymond Vis innlegg
På oppdraget "gain access to secure warrant database" i chapter 3 oppdrag 1 får jeg bare meldingen: "task failed"...
Vis hele sitatet...
Får det samme i oppdrag 2 i "A womans touch".
Har nettopp gått opp til lvl 30, og kunne prøve meg på oppdraget uten å få "task failed" før.
Jeg får ikke angrepet engang, meldingen kommer opp når jeg trykker på "Hack target".
Og ja, jeg har positiv health.

Edit: Dette gjelder flere oppdrag også,

PS: "A womans touch" skal skrives med apostrof (woman's).
Sist endret av Grimdoc; 22. mars 2011 kl. 17:28.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Når jeg går inn på "Auction" så får jeg aldri opp items høyere enn lvl 8. Required Level stopper på enten 6 eller 8.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Når jeg går inn på "Auction" så får jeg aldri opp items høyere enn lvl 8. Required Level stopper på enten 6 eller 8.
Vis hele sitatet...
Denne er dynamisk etter hva som faktisk *er* ute på auksjon i det gitte øyeblikket.
Straffen for og være høy lvl når du tar missions gjør det umulig for oss som registrerte oss tidlig å få mest poeng, de som nettopp har registrert seg vil automatisk få bedre poengsum. Anntar dere har tenkt på det og at alle må registrere seg på nytt når spillet er ferdig.

Det med minus hp er også litt ulogisk. En annen ting er at hardware burde ikke være mulig å bytte mens du holder på og hacke. Hvem er det som sitter hjemme og bytter CPU mens dataen står på.