Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1111
Hei! Jeg var hos en urolog den 30.06 for å sjekke testiklene, han tok og noen enkle blodprøver som jeg tok dagen etter, og ho dama som tok dem sa svarene kom til å bli klare neste dag og få dem tilsendt på SMS.

Har fremdeles ikke fått svarene. Skal jeg ta kontakt eller skal jeg gå utifra at dem kom tilbake normale?
Ta kontakt. Jeg har alltid måtte spørre selv hvis jeg skal ha resultatene på blodprøvene.

Det kan også tenkes at det har blitt glemt, og de har tatt tidlig helg.

De tar kun kontakt selv om noe er utenfor normalen.
Sist endret av Superspurv; 10. juli 2020 kl. 14:44.
Trådstarter
92 3
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ta kontakt. Jeg har alltid måtte spørre selv hvis jeg skal ha resultatene på blodprøvene.

Det kan også tenkes at det har blitt glemt, og de har tatt tidlig helg.

De tar kun kontakt selv om noe er utenfor normalen.
Vis hele sitatet...
Så jeg kan gå utifra at svarene på prøven ikke er hinsides gale? Da hadde dem vel tatt kontakt?

Skal prøve etter.
Er de tatt via Furst?

Prøv å bare logg inn på Furst med bankID, her: https://www.furstpasient.no/

Svarene pleier å havne inn der noen ganger, før legen har rukket å gi meg beskjed.
Trådstarter
92 3
Sitat av 3mma Vis innlegg
Er de tatt via Furst?

Prøv å bare logg inn på Furst med bankID, her: https://www.furstpasient.no/

Svarene pleier å havne inn der noen ganger, før legen har rukket å gi meg beskjed.
Vis hele sitatet...
Nei, hos ColoseumMann. Prøvene ble tatt i et sykehus i nærheten, siden dem ikke tar prøver der.
Sist endret av bigdaddy; 10. juli 2020 kl. 15:24.
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Så jeg kan gå utifra at svarene på prøven ikke er hinsides gale? Da hadde dem vel tatt kontakt?

Skal prøve etter.
Vis hele sitatet...
Jepp, du kan fint gå utifra at alt er bra
Trådstarter
92 3
Sitat av cplpro Vis innlegg
Jepp, du kan fint gå utifra at alt er bra
Vis hele sitatet...
Takk Men vil gjerne ha svarene på dem og. Skal ta kontakt med dem.
Ok. Mine Prøvesvar fra Colusseum Mann blir lastet opp automatisk til Furst før de gir meg beskjed.
Trådstarter
92 3
Sitat av 3mma Vis innlegg
Ok. Mine Prøvesvar fra Colusseum Mann blir lastet opp automatisk til Furst før de gir meg beskjed.
Vis hele sitatet...
Hmm, ikke fått noe beskjed ang det. Her hos meg har Furst og ColoseuMann ingen forbindelse, jeg er i Frstad.
Regner med at du har hatt rekvisisjon fra fastlegen din. Da kan du kontakte fastlegen din og spørre om resultatene.
Trådstarter
92 3
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Regner med at du har hatt rekvisisjon fra fastlegen din. Da kan du kontakte fastlegen din og spørre om resultatene.
Vis hele sitatet...
Har ikke det nei, bestilte ut av egen lomme.