Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3697
Hola, idag for OMTRENT 25 min siden ringte min tlf i 5-8 sekunder. Jeg løpte inn på badet for å svare men skjermen var svart og INGEN har ringt.

Ingen logg eller tegn på ubesvarte anrop...

Aldri opplevd dette tidligere. Noen som har peiling?

Gammel Samsung S7.
Sist endret av Centext; 3. mars 2020 kl. 00:34.
Hmm, har aldri hørt om noe lignende eller opplevd det selv
Det var ikke alarm med samme ringetone eller noe sånt da?
Trådstarter
37 9
Nei, bruker ikke alarm på tlf min og det rareste av alt er at den var på lydløs. Dama er overbevist om at det spøker, fordi det skjer "så mye rart" her inkludert dette med tlf. Haha xD
Hørte begge to telefonen ringe samtidig høyt og tydelig? Det er nemlig en greie at man kan både kjenne mobilen vibrere i lomma, høre den ringe eller få melding, men det egentlig ikke skjer. Det er noe med at hjernen spiller en et puss fordi den er vant med disse lydene. Det høres ut som et virkelig ring i et annet rom/i lomma men begges hjerne fikk neppe denne greia samtidig så spørs om begge hørte det? Uansett aldri hørt om hackere som ringer telefonen uten anrop, og lydløs er lydløs. Eventuelt kan det kanskje ha vært en nabo eller forbipasserende sin telefon som ringte, og dere hørte det gjennom veggen.