Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1101
Hei,
Er på jakt ettet et program som kan gi statestikk på databruken på en pc. Den må kunne ta opp tiden pc-en er i fysisk bruk (musebevegelse etc) sånn at man får se totaltiden personen faktisk har gjort noe på pc-en trenger ikke være detaljer i den grad at den sier hva personen har vært innpå etc. Vil ha det så enkelt som mulig. takker for all hjelp!
Du er veldig vag på hva du egentlig spør etter her..
1. Du sier "ta opp tiden". Mener du da en recording av alle musebevegelser og tastetrykk aka et "spy-verktøy" som ligger skjult i bakgrunnen ?

2. er du kun på utkikk etter tastetrykk / musebevegelser eller er det CPU og nettverks-bruk som også er interessant?

Så lenge jeg ikke vet om det er et Spy program eller et "muse-bevegelse" program du er på jakt etter så anbefaler jeg MouseRecorder fra JitBit hvor du kan lagre muse-bevegelsene som en makro. Denne kan du i etterkant spille av vel å merke for å vise musebevegelsene..

hvis du er på jakt etter et spyverktøy er jo sub7, BO2000 og slike ting noe du kan google.
Mener å huske det var et program som het 007 Spysoft eller lignende som du innstalerte for å overvåke en PC fra et "admin"-standpunkt. .
Sikkerhetsklarert
Prøv manictime (free). Vil kjøre i bakgrunn og sjekke om pc er i bruk.
http://www.manictime.com/
Sitat av bottknott Vis innlegg
Du er veldig vag på hva du egentlig spør etter her..
1. Du sier "ta opp tiden". Mener du da en recording av alle musebevegelser og tastetrykk aka et "spy-verktøy" som ligger skjult i bakgrunnen ?

2. er du kun på utkikk etter tastetrykk / musebevegelser eller er det CPU og nettverks-bruk som også er interessant?

Så lenge jeg ikke vet om det er et Spy program eller et "muse-bevegelse" program du er på jakt etter så anbefaler jeg MouseRecorder fra JitBit hvor du kan lagre muse-bevegelsene som en makro. Denne kan du i etterkant spille av vel å merke for å vise musebevegelsene..

hvis du er på jakt etter et spyverktøy er jo sub7, BO2000 og slike ting noe du kan google.
Mener å huske det var et program som het 007 Spysoft eller lignende som du innstalerte for å overvåke en PC fra et "admin"-standpunkt. .
Vis hele sitatet...
Er kun på jakt etter et program som logger antall timer pc-en er fysisk i bruk. Har en person jeg ønsker å vite hvor mye sitter på pc-en i løpet av en arbeidsuke. Den trenger ikke gi detaljert informasjon om hva personen gjør på pc-en, da det kun er antall timer jeg er ute etter. Håper det ble litt mer klart nå!

Sitat av Pjukern Vis innlegg
Prøv manictime (free). Vil kjøre i bakgrunn og sjekke om pc er i bruk.
http://www.manictime.com/
Vis hele sitatet...

Ser at den kan virke, men skulle helst vært litt mindre informasjon man fikk med.. Vil egentlig ikke ha noe annet en brukstid.. Hva han bruker tiden på er ikke så relevant Med tanke på regler for overvåkning etc..
Sist endret av Ayaycaptain; 5. januar 2015 kl. 18:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.