Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4564
Hei

Dette er egentlig todelt. Jeg spør hvordan jeg eventuelt kan gjøre det på min profil. Alternativt også et forslag til forumledelsen om en forumforside som ikke er spammet med rusrelaterte tråder.

Hvordan kan jeg gjøre dette, må jeg abonnere på alt annet eller er det en annen måte jeg kan følge alle nye poster bortsett fra rus?



På forhånd takk.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
https://freak.no/forum/profile.php?do=editoptions

Du kan der skjule alle NSFW-forum frå forsida, og det inkluderer rus. Du kan ikkje p.t. velje fritt kva forum du skal sjå, men det er noko vi har på lista over ting vi utforsker. Når vi er klare med ei slik løysing er usikkert, ettersom det er ein del teknisk som må på plass først, og litt vegval som må avklarast. Vi jobber med det!
Sist endret av vidarlo; 4. mars 2017 kl. 12:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fantastisk. Beklager at jeg ikke så den når jeg skumleste gjennom innstillinger. Akkurat det jeg så etter.

Hva er nå egentlig NSFW, hva står det for. Mister jeg noe mer enn rusforumene?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Not Safe For Work.

Eg trur ikkje du mister meir enn rusmiddelforuma, men eg har ikkje prøvd funksjonaliteten sjølv, så eg skal ikkje påstå at eg har rett
Sist endret av vidarlo; 4. mars 2017 kl. 12:19.