Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4313
Heihei freaks! jeg er relativt usikker på om dette er riktig tråd, men jeg lurer på om noen har peiling på hvordan man kan få til en point of view rig til vanlig dslr kamera eller black magic pocket. skal lage en no budget musikkvideo og trenger en sånn rig. har vurdert å bare bruke gopro, men det er så shitty kvalitet.. noen som kan hjelpe?
POV er best om kameraet er plassert foran nesa med en vid vinkel. Bruker selv GoPro til det formålet på en MC hjelm. Hva slags GoPro er det dere har? I dagslys funker de ganske bra.

Avhengig av hva dere skal gjøre kan dere kanskje teipe Black Magic kameraet til et belte og feste beltet rundt hodet på en eller annen måte. Det er det beste jeg kommer på uten mye mekk.
Trådstarter
34 5
Sitat av F4celess Vis innlegg
POV er best om kameraet er plassert foran nesa med en vid vinkel. Bruker selv GoPro til det formålet på en MC hjelm. Hva slags GoPro er det dere har? I dagslys funker de ganske bra.

Avhengig av hva dere skal gjøre kan dere kanskje teipe Black Magic kameraet til et belte og feste beltet rundt hodet på en eller annen måte. Det er det beste jeg kommer på uten mye mekk.
Vis hele sitatet...
Vil helst unngå å bruke gopro siden den har en veldig distinkt look og billig feel. skal ha en mer cinematic feel over filmen. skal også filmes innendørs i veldig krevende lysforhold.. så det beste er nok en rig til en dslr!
Men takk for svar!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ville bare kjøpt en hjelm-mount til kameraet på ebay og lånt en mc-hjelm.

http://www.ebay.com/itm/Bike-Bicycle...-/181173830861