Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  331 41132
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Når kom det slike invitasjoner?
Helvette, fant nettopp ut at det er for seint å få invite.. Hvorfor skrev dere det ?
Sist endret av Oatre; 25. juni 2013 kl. 17:48.
Jeg fikk en e-post tidligere i dag. Har ikke fått prøvd betaen ennå, men satser på å teste det i kveld. Grunnen til at jeg fikk den var visst fordi jeg var en "dedicated Battlefield Player".
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Jeg fikk en e-post tidligere i dag. Har ikke fått prøvd betaen ennå, men satser på å teste det i kveld. Grunnen til at jeg fikk den var visst fordi jeg var en "dedicated Battlefield Player".
Vis hele sitatet...
Har du fått opp spelet i origin...? Er det noko eg har oversitt i eposten? Ein link etc.?

Sitat av Oatre Vis innlegg
Når kom det slike invitasjoner?
Helvette, fant nettopp ut at det er for seint å få invite.. Hvorfor skrev dere det ?
Vis hele sitatet...
Enkelte folk får invites fordi vi er l33t awesome og badass.
Jeg fikk invite, fordi jeg kjøpe Premium og alle expansion packs, tror det var limited-edition eller premium edition jeg kjøpte. Når den var på 50%, i mars en gang ^^ Har ikke fått spilt ennå da

Mente mai, tror det var helga 27-28.
Jeg fikk invite fra . Er dette legit? Redd for å drite meg ut her.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Jeg fikk invite fra . Er dette legit? Redd for å drite meg ut her.
Vis hele sitatet...
Battlefiel​d 4 (EA-Norge@em.ea.com)Schedule cleanup 4:18 PM

Det er legit

Jeg tar tilbake det, i mailen står det at jeg skal ha battlefield 4 i mine games, har ikke det. Vet ikke helt om det er fordi man bare kan spille spesifikke tider..

"with the game available for testing between 18:00 - 00:00 CET"
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Battlefiel​d 4 (EA-Norge@em.ea.com)Schedule cleanup 4:18 PM

Det er legit

Jeg tar tilbake det, i mailen står det at jeg skal ha battlefield 4 i mine games, har ikke det. Vet ikke helt om det er fordi man bare kan spille spesifikke tider..

"with the game available for testing between 18:00 - 00:00 CET"
Vis hele sitatet...
Ja, var det jeg stussa over også. Finner ikke i origin.
Står jo fortsatt ein dato i mailen, som mest sannsynlig er ein skrivefeil, 17. juni, der det sikkert skal stå 17. juli.
Det gir nok mening, ettersom jeg fikk mailen idag, får gjerne ikke melding om beta access, en uke etter betaen faktisk har begynt.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det er bare en eloborate ruse fra EA.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Det gir nok mening, ettersom jeg fikk mailen idag, får gjerne ikke melding om beta access, en uke etter betaen faktisk har begynt.
Vis hele sitatet...
er foresten ikkje beta, men alpha...
Fikk også denne mailen tidligere i dag og var i ekstase helt til jeg så dette i mailen under system requirements: "64-bit! 32-bit not supported." Alphaen er heller ikke tilgjengelig i origin for meg

http://bildr.no/thumb/MEdpazFo.jpeg
Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
Fikk også denne mailen tidligere i dag og var i ekstase helt til jeg så dette i mailen under system requirements: "64-bit! 32-bit not supported." Alphaen er heller ikke tilgjengelig i origin for meg

http://bildr.no/thumb/MEdpazFo.jpeg
Vis hele sitatet...
dersom du ikkje har 64-bit os så henger du ganske langt etter, og burde vurdere ein seriøs oppgradering...

-------------------

Har gjort litt research, og det ser ut som alphaen starta den 17. juni.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=592461
http://mp1st.com/2013/06/16/battlefi...ents-detailed/
http://www.behindgames.com/battlefie...ins-june-17th/

Skal prøve å sette opp vpn i usa for å sjå om det ligger noko der.

EDIT:
Ingen forandring med amerikansk IP
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Men faen da, har over 200 timer BF3, kjøpte BF3 dagen det kom ut og var aktiv beta-spiller, i tillegg til at jeg har Premium, som jeg forsåvidt kjøpte dagen det kom ut, jeg har ikke fått Alpha til BF4..
Sitat av Broiler Vis innlegg
Men faen da, har over 200 timer BF3, kjøpte BF3 dagen det kom ut og var aktiv beta-spiller, i tillegg til at jeg har Premium, som jeg forsåvidt kjøpte dagen det kom ut, jeg har ikke fått Alpha til BF4..
Vis hele sitatet...
Dersom du kunn har spelt bf3 så er det forstålig. Har hatt closed/open beta samt alpha tilgang på heroes, play4free, og bf3, så du må rekne med å ha våre såpass aktiv for å få tilgang til bf4 alpha.
Jeg har for øvrig samme problem som alle andre. Spillet ligger ikke i "Mine spill".
Fått denne mailen jeg også, men finner det ikke i origin. Noen som har funnet ut hvordan å bruke det?
For min del tror jeg Dice og EA bare har driti seg ut igjen. Begynner å bli vandt med det.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det går ikke ann å bruke.. Det ble sendt ved en feiltakelse så det blir ingen alpha
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Det går ikke ann å bruke.. Det ble sendt ved en feiltakelse så det blir ingen alpha
Vis hele sitatet...
Ja det er synd...

https://help.ea.com/article/how-do-i...efield-4-alpha
Når jeg klikker på i'en som kommer opp på bf3 i origin, så står det jeg har bestillt bf4 selv om jeg ikke har det og at jeg får beta. Lol, ser ut som de har driti seg skikkelig ut.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Når jeg klikker på i'en som kommer opp på bf3 i origin, så står det jeg har bestillt bf4 selv om jeg ikke har det og at jeg får beta. Lol, ser ut som de har driti seg skikkelig ut.
Vis hele sitatet...
sikker på at det ikkje står "Du har forhåndsbestilt Eksklusiv Battlefield 4 beta". Den skal komme opp dersom du har BF3 premium, eller forhåndsbestilt MoHW.
Jo det stemmer R0fl, visste ikke man fikk beta med bf3 premium +1 til deg
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Fikk disse mailene idag....

http://imgur.com/a/uf9CR
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Okay, gjelder dette de som har Kun kjøpt Premium, eller battlefield 3 også senere Premium. Forhåndsbestilte ikke MOHW, men har limited edition, funker keyen som en limited edition? Fikk TAC 300 sniperen og expansion også
Sitat av Oatre Vis innlegg
Okay, gjelder dette de som har Kun kjøpt Premium, eller battlefield 3 også senere Premium. Forhåndsbestilte ikke MOHW, men har limited edition, funker keyen som en limited edition? Fikk TAC 300 sniperen og expansion også
Vis hele sitatet...
Ja det gjelder alle med premium. Men ikkje om du kunn har alle expansions, og ikkje premium.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Har såklart Premium, men har folka det greya ut i Origin?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet om det kommer coop baner på 4'ern?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Har såklart Premium, men har folka det greya ut i Origin?
Vis hele sitatet...
har du forhandsbestillt så kan det vere derfor. Eg det i alle fall ikkje.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Noen som vet om det kommer coop baner på 4'ern?
Vis hele sitatet...
Nei, det blir ikke coop-baner i BF4.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Oatre Vis innlegg
Nei, det blir ikke coop-baner i BF4.
Vis hele sitatet...
Hva i helvete er dette for noe?
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Update:

Ny BF4 video:
http://www.youtube.com/watch?v=zB3LFY1sp8Q

Nye battlelog-systemet, mye mer å gjøre, masse nye features som kommer til å bli bra, håper jeg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Beta slippes for nedlasting 28. september! Kan spilles 1. oktober, for de som vil få med seg dette!
Veldig mye på Youtube om BF4 nå, spesielt fra JackFrags og MachinemaUK (Jackfrags)

1000 innlegg!
Sist endret av Oatre; 28. august 2013 kl. 16:07.
Jeg er glad for at de skal endre supression i bf4, da snipere er ubukelig om noen skyter nære dem. Recon classen har heller ingen beskyttelse når det gjelder kjøretøy, som jeg håper de endrer i bf4.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva tenker folket om skjermkortene sine?

Har 560TI OC2 akkurat nå med bare 1gb ram.

Må jeg kjøpe 780 eller 5970?

Vil 770 holde eller?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hva tenker folket om skjermkortene sine?

Har 560TI OC2 akkurat nå med bare 1gb ram.

Må jeg kjøpe 780 eller 5970?

Vil 770 holde eller?
Vis hele sitatet...
trur mitt 780 vil halde i lange baner

Når eg hadde 560ti så klarte det bf3 på high med rundt 40fps, ville ambefalt å oppgradere. 770 vil nokk halde ja
har gtx 560ti phsyx cuda 2gb evga elle noke i den gata, trur dere at det holder til high?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Tviler det holder. Ihvertfall ikke til high
▼ ... over en uke senere ... ▼
Closed beta er oppe og går!

Er litt fpsdrop og litt bug i statistikk delen mellom hvert game.
I betaen kjører mitt 780 og og i7 2600k @ 4,2Ghz på 60-80. Ultra.
Aha, har du skaffa siste drivere? Ser nVidia slapp nye drivere for 21 timer siden. Skal prøve nå med nye drivere.

560ti oc2.
Betaen er uspillbar for meg. FPS er konstant lav, selv på low, med lav oppløsning. Forstår meg ikke helt på det, har spilt BF3 i to år nå på Medium/high, med rundt 40-50 FPS i gjennomsnitt. Har dette med Betaen å gjøre, eller krever BF4 sinnsykt mye mer enn forgjengeren?

Oppsettet mitt ser slik ut: http://bildr.no/thumb/RjBPdGt3.jpeg
Jeg har alt fra 50 til 90 FPS på ultra. Går aldri under 50, som regel på 70-80. Specs i sig
Sist endret av aleks505; 1. oktober 2013 kl. 15:31.
Jeg får utrolig mye framedrops med GTX 670 på Medium og oppover har ikke testa med lavere enn medium enda. Dette er på 1080p
Noen andre som har samme skjermkort som kan bekrefte at det er mitt kort som det er noe galt med eller at det bare ikke er kraftig nok?
Sist endret av iColdman; 1. oktober 2013 kl. 15:45.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Jeg får utrolig mye framedrops med GTX 670 på Medium og oppover har ikke testa med lavere enn medium enda. Dette er på 1080p
Noen andre som har samme skjermkort som kan bekrefte at det er mitt kort som det er noe galt med eller at det bare ikke er kraftig nok?
Vis hele sitatet...
Samme "bug" var det i BF3 beta også.
Der fikk man FPS drops uansett hvilken innstilling man hadde. Ikke alle fikk dette, men mange.
Holder 40-50 FPS på ultra med GTX 580 3GB og i7-2600k. Ingen framedrops i det hele tatt.
Oppdaterte til siste driver. Den fucka opp pcen. Gikk tilbake til siste "godkjente" Windows driver.
Skal prøve senere når jeg har studert litt.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Jeg får utrolig mye framedrops med GTX 670 på Medium og oppover har ikke testa med lavere enn medium enda. Dette er på 1080p
Noen andre som har samme skjermkort som kan bekrefte at det er mitt kort som det er noe galt med eller at det bare ikke er kraftig nok?
Vis hele sitatet...
samme her, nyeste driver.
Jeg har et Radeon HD7970 kort, og jeg hadde litt fps issues på første launch. Jeg oppdaterte til de siste beta driverene til ati, og etter det har jeg ligget stabilt på 45-60 fps på høyest grafikk. Når jeg recorder 1080p med fraps ligger jeg på konstant 30fps, og klager ikke på det.

Første erfaring med BF4 her: http://www.youtube.com/watch?v=8nLol7VQsxk

Til de som har Nvidia kort og sliter med fps kan denne driveren være en stor hjelp: http://uk.download.nvidia.com/Window...ional-whql.exe
Sist endret av Kimstah; 1. oktober 2013 kl. 17:45.
Dette er en beta, så dere må regne med problemer som dette. Det har kommet, og vil fortsette å komme nye drivere til skjermkortene deres for dette spillet, og det er mange oppdateringer som gjenstår før spillet er klart.