Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4770
Hvor får jeg varsler? Får jeg varsler? Hvor ser jeg hvilken tråder jeg har skrevet i?
Det finnes en liggende meny under freaklogoen (Øverst på venstre side), helt på høyre side er det en submeny som heter «Hurtiglenker» under denne finnes det du leiter etter. Her kan du se alle trådene du har starter, alle innleggene du har skrevet, samt varsler på nye poster i innlegg du har deltatt i.
Sist endret av 0xFF; 20. mai 2017 kl. 16:00.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva slags varsel? Du kan få varsle om PM på e-post. Utover det tilbyr vi relativt få varsler.

Her har du oversikt over innlegg du har skreve.
Sist endret av vidarlo; 20. mai 2017 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
2 typer varsler:

Du får varsel om private meldinger i en meldingsboks på toppen av nettstedet. Du mottar også en mail hvis du har det på i innstillingene.

Du kan abonnere (følge...) tråder ved å klikke på knappen for abonnering på toppen av hver tråd. Evt kan du sette innstillingene til å abonnere automatisk i trådene du deltar i. Siste endringer i abonnerte innlegg vises i en boks på forsiden og du mottar epost.