Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 739
Skal kjøpe skjerm men er usikker på hvilken. Står imellom En BenQ og Samsung. Skal ha en 24". Hvem bør jeg velge?
kommer helt an på pris jeg sitter med BenQ GL2450HM, veldig fornøyd med denne skjermen men du har veldig mye å velge i. Noen spesielle du har sett på?
den blå.

men seriøst. hvordan forventer du at folk skal kunne gi deg råd når du ikke engang poster hvilke modeller som er aktuelle?
Sitat av moridin Vis innlegg
den blå.

men seriøst. hvordan forventer du at folk skal kunne gi deg råd når du ikke engang poster hvilke modeller som er aktuelle?
Vis hele sitatet...
Skal ikke komme inn å leke spesialist her. men vil vel si jeg kunne gjort det samme om jeg var usikker. å kanskje bare ville høre om hva andre eventuelt har. Eller hatt erfaring med tidligere.
Bruksområde? Budsjett? Opptatt av design? Kom med litt info

Og forresten så heter det "hvilken burde jeg velge". Får kreft i hjertet hver gang jeg ser noen skriver "hvem" istedenfor "hvilken".
Sist endret av Marr; 12. mai 2013 kl. 23:35.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hvem skjerm burde jeg kjøpe? (:P)
Har sett litt på de dere ubertynne samsung-skjermene, men finner ikke de i 20-30ish tommer.
Noen som vet om skjermer som ligner/er slik som disse?
(tenker egentelig ikke på størrelse, men bare bildekvalitet)
Sist endret av sam500; 13. mai 2013 kl. 00:05.
generelt tips om billigere skjermer (typ benq +/- 1500 kroner) : de har ikke like gode farger etter ett år eller to med jevn bruk. seriøst, vurder IPS. fargene på mine 3 skjermer (2x benq G2420HD og en random PB viseo) er helt forferdelig etter 2 års bruk. riktig nok ikke ubrukelige, men hadde jeg visst dette før kjøp hadde jeg investert i IPS.
Vel, jeg sitter med en BenQ 2420HD, og det eneste som kunne vært bedre for min del er 120Hz.