Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3458
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompisen min har bestillt en xanax-presser.


Lurer på om noen vet om sider som selger slikt? (Om det finnes)

Men visst ikke, er er det noen som evt har et 30-glass/50-glass/100-glass og gidder å måle lengde og brede? Fordi jeg fant en side som solgte brune glass; så kan vi evt printe ut en lapp og klistre på.
Kan ikke stille meg bak å presse falske Xanax. Men ikke putt noe dødelig i. Typ fentanyl. Da er det bedre å knuse multivitamin og presse om dem.
Sist endret av krystallkongen; 27. november 2021 kl. 20:14.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Kan ikke stille meg bak å presse falske Xanax. Men ikke putt noe dødelig i. Typ fentanyl. Da er det bedre å knuse multivitamin og presse om dem.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke noe farlig, 4mg etizolam. Dem falske som var for noen mnd siden hadde 2mg, og folk fikk ikke effekt. Så nå skal vi pushe ut disse, og forhåpentligvis vil folk like dem.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, ikke noe farlig, 4mg etizolam. Dem falske som var for noen mnd siden hadde 2mg, og folk fikk ikke effekt. Så nå skal vi pushe ut disse, og forhåpentligvis vil folk like dem.
Vis hele sitatet...
Cunt! Kall dem det det er da isteden for å være en hoodrat.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjansen for at pressa går gjenom tollen er små. Om den ikke blir sendt del for del over tid.
Faen for ett lavmål! Idioter og svindlere er hva dere er. Hvis dere skal lage falske piller, selg dem for hva det er og ikke noe annet. Selg dem som Etizolam og ikke Xanax.
Folk kommer sikkert til å kjøpe dem selv om dere selger dem som hva det er, altså Etizolam, som du sier at det er. Hvorfor lyve og si at det er Xanax?
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Cunt! Kall dem det det er da isteden for å være en hoodrat.
Vis hele sitatet...
Det er vel sikkert popkulturen som bruker uttrykk som "hoodrat" opphengheten i "xans" kommer fra, hehe.

Stå på, TS. Etiz til folket. Mye bedre enn alp uansett. Men hvordan skal du få til smaken? Antageligvis derfor folk trodde at de ikke fikk funk. De forventer en veldig spesifikk smak når de tar Xanor/alprazolam-piller. når de først blir skeptisk på pillene er det ingen måte for en vrengt jævel å få "funk" på (hva enn "funk" på benzo er)

Dere som er så kritiske skjønner ikke hvor vanlig dette er. Synes det er veldig fint gjort - nærmest ridderlig - mot kundene å bare tilsette etizolam. Blir nok skuff for dem som prøver dine piller for første gang å skulle gå over til 2mg alprazolam ;P
Sist endret av TrippyKing; 27. november 2021 kl. 22:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er vel sikkert popkulturen som bruker uttrykk som "hoodrat" opphengheten i "xans" kommer fra, hehe.

Stå på, TS. Etiz til folket. Mye bedre enn alp uansett. Men hvordan skal du få til smaken? Antageligvis derfor folk trodde at de ikke fikk funk. De forventer en veldig spesifikk smak når de tar Xanor/alprazolam-piller. når de først blir skeptisk på pillene er det ingen måte for en vrengt jævel å få "funk" på (hva enn "funk" på benzo er)

Dere som er så kritiske skjønner ikke hvor vanlig dette er. Synes det er veldig fint gjort - nærmest ridderlig - mot kundene å bare tilsette etizolam. Blir nok skuff for dem som prøver dine piller for første gang å skulle gå over til 2mg alprazolam ;P
Vis hele sitatet...
Det tenker jeg også på, xanax smaker jo ørevoks, kan bruke det! NEIDA (KØDD!). Paracet tenker jeg smaker litt likt, men folk kan jo hive i seg MYE og da er det skadelig. Om bruker har leversykdom kan det også være skadlig, så må finne ut av hva som smaker xanor og ikke er skadlig.
Digger Etizolam og tar alltid imot det, men da kaller dere det for faen det så vi vet hva vi får i oss, vær så snill kompis
Blir du tatt med pillepresse i tollen og det samtidig er et populært merke som xanax så blir du siktet for forsøk på produksjon & omsetning av ulovlige legemidler ,samtidig siden det er xanax så kan du banne på at de prøver og koble deg til noe mer organisert.. good luck chuck...
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper dere blir tatt eller tystet på.Værste jeg veit er folk som bøffer !
Bare si dere selger etizolam istede. Liker etiz godt jeg iallefall, så tror nok det selger greit det og.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er vel sikkert popkulturen som bruker uttrykk som "hoodrat" opphengheten i "xans" kommer fra, hehe.

Stå på, TS. Etiz til folket. Mye bedre enn alp uansett. Men hvordan skal du få til smaken? Antageligvis derfor folk trodde at de ikke fikk funk. De forventer en veldig spesifikk smak når de tar Xanor/alprazolam-piller. når de først blir skeptisk på pillene er det ingen måte for en vrengt jævel å få "funk" på (hva enn "funk" på benzo er)

Dere som er så kritiske skjønner ikke hvor vanlig dette er. Synes det er veldig fint gjort - nærmest ridderlig - mot kundene å bare tilsette etizolam. Blir nok skuff for dem som prøver dine piller for første gang å skulle gå over til 2mg alprazolam ;P
Vis hele sitatet...
Synes dette blir helt høl i huet og er enig med NodSquad. Om folk vil ha xanax, vil de ha xanax og det er basta. Ikke gi folk noe annet enn det de tror de har. Får helt avsmak av folk som gjør og støtter det her, fysj ass!
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel allerede en diskusjon internt hos politiet om denne posten må sjekkes nærmere?

Hold oss oppdatert. Gir deg 1 år før du blir tatt og politiet trenger bare lese mld dine og du blir tatt for produksjon og salg.
Er etizolam mye billigere enn alprazolam siden folk er så snikete og selger etizolam som xanor ?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Omg. Kan gjerne nevne etiz-xan til kjøper.

Ro dere ned.

Etizolam pulver er eneste vi finner.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Omg. Kan gjerne nevne etiz-xan til kjøper.

Ro dere ned.

Etizolam pulver er eneste vi finner.
Vis hele sitatet...
Du tenker ikke på at du får omdømme som dritt-dealer etterhvert da? Det er jo ikke lønnsomt i lengden?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Håper dere blir tatt eller tystet på.Værste jeg veit er folk som bøffer !
Vis hele sitatet...
Enig, bøffing er bånn uansett. Det finnes fortsatt folk som konsekvent grisebanker bøffere om sjansen er der. Og driter i om bøfferen havner på Sunnaas. Og gir faen i om de selv havner i varetekt etterpå.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Omg. Kan gjerne nevne etiz-xan til kjøper.

Ro dere ned.

Etizolam pulver er eneste vi finner.
Vis hele sitatet...
Hva vil da denne kjøperen selge det videre som?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva vil da denne kjøperen selge det videre som?
Vis hele sitatet...
Da er det HAN som scammer. Hans ansvar.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da er det HAN som scammer. Hans ansvar.
Vis hele sitatet...
Jeg blir bekymret for utviklingen av intelligensen og dine holdninger. Ønsker deg lykke til med hele greia. Din søppelnarkis.
Anonym bruker
"Tjukk Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
forsåvidt enig med trådstarter.

om jeg selger 40g rein hero til en type og han blander det med fent og folk dauer så er det han som gjør noe fucka ikke jeg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
forsåvidt enig med trådstarter.

om jeg selger 40g rein hero til en type og han blander det med fent og folk dauer så er det han som gjør noe fucka ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Ganske fucka å selge hero og kanskje.
Anonym bruker
"Tjukk Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja, aldri solgt. kommer aldri til å selge men nei. Ja det er synd i den som kjøper hero men uten om det nei.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er vel allerede en diskusjon internt hos politiet om denne posten må sjekkes nærmere?

Hold oss oppdatert. Gir deg 1 år før du blir tatt og politiet trenger bare lese mld dine og du blir tatt for produksjon og salg.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle det være en diskusjon hos politiet? Vet du noe du ikke skrev?
Tviler på at admin her på freak tyster iallefall.
Ut fra hva ts skriver så gir jeg også 1år til han før han sannsynligvis ryker.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er ikke 1 år litt ambisiøst?
Hahaha! Nei dere er litt av en gjeng. Tror dere han kan bøffe folk 1 helt år uten å bli grisa eller tysta på? Jeg gir 1-2 måneder. Søppelet handling - Søpplete resultater.