Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1476
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette må være et av de mest bemerkelsesverdige øyeblikkene i min ruskarriere så langt

Jeg ble tatt for besittelse av narkotika og fikk en påtaleunnlatelse som innebærer at jeg pisser reint i et år på ruskontrakt

Igår var en av de dagene hvor jeg bare sprakk, kaldsvettet fra oxy abstinenser så jeg sa fuck it og heiv ned 200mg OxyContin ned luka.

Var skråsikker på at jeg skulle teste positivt på urinprøven jeg måtte gi idag og at alt kom til å gå til helvete.

Gudene vet hvordan, men kun 12 timer etter en heltedose OxyContin, slo jeg ut negativ på opiater.

Satan til hakeslep jeg fikk, men hvordan kan dette være?

Fikla ingenting med urinen eller noe av den slags i det hele tatt
Kan hende du har pissa det ut fordi opiater går fort ut av kroppen. Hverfall heroin vet jeg går fort ut, så har det mye med forbrenningen din.
Subutex og metadon derimot går seinere på grunn av halveringstiden. Oxy har jeg ikke peiling på, men gratulerer xD
Gratulerer, du hadde jævlig flaks
Prøv å ikke gi like faen fremover og kom deg gjennom de urinprøvene, det lønner seg!
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette må være et av de mest bemerkelsesverdige øyeblikkene i min ruskarriere så langt

Jeg ble tatt for besittelse av narkotika og fikk en påtaleunnlatelse som innebærer at jeg pisser reint i et år på ruskontrakt

Igår var en av de dagene hvor jeg bare sprakk, kaldsvettet fra oxy abstinenser så jeg sa fuck it og heiv ned 200mg OxyContin ned luka.

Var skråsikker på at jeg skulle teste positivt på urinprøven jeg måtte gi idag og at alt kom til å gå til helvete.

Gudene vet hvordan, men kun 12 timer etter en heltedose OxyContin, slo jeg ut negativ på opiater.

Satan til hakeslep jeg fikk, men hvordan kan dette være?

Fikla ingenting med urinen eller noe av den slags i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Oxy forblir i blodett i 2-4 dager, så kanskje oppdager testen din ikke OxyContin? Uansett er du veldig heldig
Hurtigtester er ubrukelige og du hadde griseflaks.
Forsøk å ikke gjøre dette til en vane, du er neppe like heldig neste gang.
Lest før at folk har kjøpt pressa oxys, som innholder syntetiske stoffer som ikke kom på blodprøve etter karen overdosa