Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2332
Kan det?
Eller hva kan booste benzo og virkning av c prep? Bare for å få raskere og litt bedre virkning
Jeg anbefaler deg å skaffe deg noen ordentlige rusmidler heller enn å kaste i deg masse Ibux/Paracet og fuckings C-preparater.

Du vil ikke få noe ut av det. Det vil si, du vil ikke bli ruset på noen god måte. Det kommer ikke til å bli digg.

Benzo går jeg på fast. Det skjer ingenting om jeg tar en Paracet for hodepine eller noe sånt. Ingen boost.

Lyrica er det du leter etter om du trenger å booste effekt. Funker på alt.

Hvor gammel er du??
Sist endret av krystallkongen; 9. juli 2021 kl. 10:32.
Ikke for å kverulere (joda) - men ifølge en forskningsartikkel jeg tilfeldigvis kom over (mer interessert i det andre greiene) så påvirker paracetamol faktisk cannabinoid CB(1) reseptoren, samme som THC.
Although paracetamol has been used clinically for more than a century, its mode of action has been a mystery until about one year ago, when two independent groups (Zygmunt and colleagues and Bertolini and colleagues) produced experimental data unequivocally demonstrating that the analgesic effect of paracetamol is due to the indirect activation of cannabinoid CB(1) receptors.
Vis hele sitatet...
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17227290/

Blir du mer rusa av paracet før jointen? Tvilsomt. Fucker du leveren din i lengden? Trolig.
Rip 8-4-23
Nei, men det booster andre smertestilende som fks kodein eller tramadol
Sist endret av Sæd; 10. juli 2021 kl. 01:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nei grunnen til jeg spurte er for jeg går på faste meds c prep og når jeg tar benzo sammen med di og paracet får jeg raskere virkning og 7 timer lenger hang over enn når jeg tar bare de hver for seg
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av MittBrukernavn Vis innlegg
Kan det?
Eller hva kan booste benzo og virkning av c prep? Bare for å få raskere og litt bedre virkning
Vis hele sitatet...
Prøv LITT alko eller marijuana hvis du vil potensere benzo. Ibux og paracet gjør ingenting bortsett fra å nedre en feber, og hjelpe med smerte.

Hvis du kan'kke få tak i rusmidler på gatene, kan du kjøpe Benzedrex i stedet(https://www.fruugo.no/benzedrex/b-935), en neseinhalator som inneholder en bomullstangen full av propylhexedrine, en rusmiddel like met i struktur, men litt svaker.

For å ta benzedrex, skiv bomullstangen i 3 deler og putt dem i 40-65mL sitronjus eller soda (så lenge som væsken er surt, skal det fungere), i 3 timer, og rist trylledrikken nå og da for å skille ut rusmiddelen fra bomullstangen (eller mer enn 3 timer hvis du vil ha en sterker brygg). Hell væsken i en kopp og ta bomullen ut.

I denne tilstanden vil drinken være jaevlig motbydelig, men du kan bruke ekstra jomfru olivenolje for å trekke ut mentolen og lavendeloljen inneholdet i løsningen. Legg olivenoljen till løsningen og rist den sterk slik at lagene blander. Legg det inn i kjøleskapet og vent til oljen blir fast.

Stikke to huller i oljen og hell jusen i en ny kopp. Gratulerer, drikken er fortsatt ekkel, men det skal smake bedre siden du tok ut mye av mentolen og lavendeloljen.

Du kan også bestille Morning Glory frø (men Hawaiian Baby Woodrose frø er lettere å løse ut) men sørg for at de har ikke plantevernmiddel eller soppdreppende middel på overflaten.

For å løse ut LSA fra HBWR frø, trenger du de følgende forsyninger:

1) Destillert vann
2) appelsinjuice eller en annen jus du foretrekker
3) et fedd hvitløk


Trinn 1, Kok opp vannet og la vannet kjøle ned til rommetstemperaturen.

Pulverisere frøene dine nå. Bruk 1-2 frø for en svak tripp, 2-6 for en normal tripp, og mer for en sterker tripp, men jeg anbefaler at du begynner med en svak tripp, slik at hvis trippen går valt får du ikke panikkanfaller.

Da sleng frøstøvet i vannet ditt og kast den dritten i kjøleskapet i 4 timer. Deretter skjær opp et fedd hvitløk i små stykker, og legg dem til vannet (hvitløk hjelper med kvalme og løser opp uønskete kjemikaler i frøene som forårsaker kvalme og rare kropskjensler) Legg litt jus i vannet for smak, og bruk en T-skjorte, sokk, eller kaffefilter for å sile ut frømaterien. Nå har du en psikedeliske drikk. Ha det gøy
Sitat av MittBrukernavn Vis innlegg
Nei grunnen til jeg spurte er for jeg går på faste meds c prep og når jeg tar benzo sammen med di og paracet får jeg raskere virkning og 7 timer lenger hang over enn når jeg tar bare de hver for seg
Vis hele sitatet...
Du må i så fall spesifisere hvilke C-preparater og benzo du hiver i deg for å kunne få et ordentlig svar, men ut i fra det du skriver er det ikke så fjernt som visse skal ha det til å være.

Ta f.eks. Clonazepam, det aktive virkestoffet i Rivotril. De fleste er kjent med at grapefruktjuice hemmer enzymet (CYP3A4) som er ansvarlig for å bryte ned Clonazepam. Langt færre er klar over at Paracetamol hemmer NAT2 som er ansvarlig for å bryte ned en av clonazepams aktive metabolitter, 7-aminoclonazepam. Aktive metabolitter spiller en rolle når det kommer til hangover og å hemme nedbrytingen kan potensielt forlenge den slik du beskriver.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Du må i så fall spesifisere hvilke C-preparater og benzo du hiver i deg for å kunne få et ordentlig svar, men ut i fra det du skriver er det ikke så fjernt som visse skal ha det til å være.

Ta f.eks. Clonazepam, det aktive virkestoffet i Rivotril. De fleste er kjent med at grapefruktjuice hemmer enzymet (CYP3A4) som er ansvarlig for å bryte ned Clonazepam. Langt færre er klar over at Paracetamol hemmer NAT2 som er ansvarlig for å bryte ned en av clonazepams aktive metabolitter, 7-aminoclonazepam. Aktive metabolitter spiller en rolle når det kommer til hangover og å hemme nedbrytingen kan potensielt forlenge den slik du beskriver.
Vis hele sitatet...
Uhm, så du sier det at Paracet får rivotril til å bli lengre i kroppen?