Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 8503
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg er en kvinne, og jeg har et meget irriterende problem når det kommer til sex som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg over.

Vil bare si at jeg er glad i sex, MEN jeg sliter utrolig mye med at jeg føler meg ukomfortabel fordi jeg er redd for at partneren ikke skal like meg eller syntes at jeg er ekkel. Klarer ikke alltid å være tilstede under sex da jeg heller kan tenke "hvor skal jeg se nå?", "oi, gjorde jeg noe feil?" osv.

Jeg kan også bli veldig fort våt, selvom jeg ikke engang er så kåt, noe som bare gjør meg enda mere usikker fordi jeg VET at partneren merker det. Og det er jo noe de alltid kommenterer på. Jeg vet at det er mange som sier "vel, det er jo bare digg!", men jeg syntes ikke det selv og jeg vet at det ofte kan ødelegge forplayet. Føler meg veldig lett på tråden.

Jeg vet hva jeg vil ha men jeg er altfor redd og altfor ukomfortabel med meg selv til at jeg klarer å uttrykke det og til og med prøve med meg selv alene. Føler ikke akkurat en slags skam, det er mere det at jeg er redd for hvordan andre vil se på meg. Jeg hater for eksempel å være på toppen fordi jeg vil ikke ha øyekontakt eller at partneren skal se på meg. Jeg er redd for å kanskje ikke være god nok i senga. Og redd for å være stygg. rett og slett.

Da er spørsmålene:
Hva tenker egentlig dere på under sex? Jeg er selv veldig bevisst tankene mine, og jeg analyserer de hele tiden. Jeg syntes selv det er irriterende at jeg ikke bare kan fuckings nyte det fine øyeblikket og være tilstedet under sex.

Hender det at dere (spesielt dere gutter) tenker at "hvorfor lager hun DET ansiktsuttrykket" eller lignende?
Hva gjør dere når dere kjenner at hun er veldig våt, liksom før dere engang har startet å ha sex?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og jeg har vært i forhold også hvor jeg har generelt følt meg komfortabel med personen, så jeg vet det ikke handler om hvor trygg og komfortabel jeg er med partneren.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
100% innafor. turn on
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
100% innafor. turn on
Vis hele sitatet...
Hva er turn on? At jenta er veldig våt? Tenker dere da at hun automatisk er vledig kåt? For når det skjer med meg så er jeg ofte ikke kåt i det hele tatt.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange tenker sikkert du er super klar for heftig sex når du er våt, men som du sier betyr ikke våthet i vagina alltid at dama er kåt.

Anbefaler å titte på denne linken:
https://www.healthline.com/health/wo...ual-situation?

Også vill jeg bare si, viss du vill gjøre deg tørrere der nede så kan jeg anbefale Cannabis. Folk tror cottonmouth er vanlig, men også cotton vagina :P haha
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså jeg vet det bare kan skje, og at det ikke betyr at man er kåt. Trenger ikke høre det.
Det jeg faktisk lurer på er hva dere pleier å tenke når det skjer, eller om det faktisk pleier å skje i det hele tatt.
Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Tenker heller ikke for mye over ansiktsutrykk og sånt. Sex er liksom en frisone for å være litt rar.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså jeg vet det bare kan skje, og at det ikke betyr at man er kåt. Trenger ikke høre det.
Det jeg faktisk lurer på er hva dere pleier å tenke når det skjer, eller om det faktisk pleier å skje i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Det er bare digg når dama blir skikkelig våt ass. Sånn seriøst liksom. Lat som at du er kåt da, så gjør du partneren din fornøyd (sett at du faktisk har lyst til å ha sex da..).
Anonym bruker
"Lei Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I begynnelsen er det en boost men etterhvert så kan det være slitsomt om det går utover friksjonen Mye styr etter hver økt, men forstod ganske fort at det er et luksusproblem
For min del blir det bare en bonus om jenta blir ekstremt våt. Når jeg har sex tenker jeg i hovedsak kun på 2 ting.

1: "liker hun det jeg gjør nå?"
2: "å fy faen å digg"

Sånn bortsett fra de 2, så kan det være at jeg prøver å tenke på noe som ikke er seksuelt hvis jeg kjenner at en ladning kommer litt tidligere enn planlagt.

Tar en sjans og tipper at de fleste menn er i samme båt som meg.
Sist endret av Vasken; 5. november 2020 kl. 02:08.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hender det at dere (spesielt dere gutter) tenker at "hvorfor lager hun DET ansiktsuttrykket" eller lignende?
Hva gjør dere når dere kjenner at hun er veldig våt, liksom før dere engang har startet å ha sex?
Vis hele sitatet...
Synes du skal prate med han om det om det påvirker deg så mye, ca alle er nervøse i starten men det ordner seg lett om dere er åpne med hverandre. Tror aldri jeg har tenkt over hvilke ansiktsutrykk de jeg har vært med før nå og jeg kan nesten garantere at typen din ikke gjør det heller. At du blir over gjennomsnittet våt er jo utelukkende positivt! Ikke tenk på det, men snakk med karen.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
For min del blir det bare en bonus om jenta blir ekstremt våt. Når jeg har sex tenker jeg i hovedsak kun på 2 ting.

1: "liker hun det jeg gjør nå?"
2: "å fy faen å digg"

Sånn bortsett fra de 2, så kan det være at jeg prøver å tenke på noe som ikke er seksuelt hvis jeg kjenner at en ladning kommer litt tidligere enn planlagt.

Tar en sjans og tipper at de fleste menn er i samme båt som meg.
Vis hele sitatet...
Takk! Var det jeg spurte etter. Jeg var kanskje dårlig til å formulere meg.

Når jenta sitter på toppen, hva er det dere ser på da? Vil dere ha øyekontakt? Se på kroppen hennes? lukke øynene?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er bare digg når dama blir skikkelig våt ass. Sånn seriøst liksom. Lat som at du er kåt da, så gjør du partneren din fornøyd (sett at du faktisk har lyst til å ha sex da..).
Vis hele sitatet...
Gidder faktisk ikke late som jeg er kåt når jeg ikke er det.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I begynnelsen er det en boost men etterhvert så kan det være slitsomt om det går utover friksjonen Mye styr etter hver økt, men forstod ganske fort at det er et luksusproblem
Vis hele sitatet...
Går utover friksjonen på hvilken måte?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk! Var det jeg spurte etter. Jeg var kanskje dårlig til å formulere meg.

Når jenta sitter på toppen, hva er det dere ser på da? Vil dere ha øyekontakt? Se på kroppen hennes? lukke øynene?
Vis hele sitatet...
Litt øyekontakt, litt kropp, litt tak, 90% lukkede øyner.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er helt vanlig og naturlig å være våt! Det er kroppens egen glidemiddel og skal myyyye til å bli for mye av. Er bare digg så ikke vær flau!
Hva slags ansiktsuttrykk du har? Slapp av og nyt og slutt å analyser! Kunne ikke brydd meg mindre om sånt. God sex kommer av å være trygg på seg selv så slutt å ødelegg for deg selv med så mye overtenking og usikkerhet.
Gutter kan være usikre på seg selv de også. Så når jenter blir veldig våte så er det på en måte en bekreftelse på at hun vil like mye som oss. Vi får jo stå, så det er jo selvforklarende. Men deilig å få en «kropslig» bekreftelse fra dere jenter også. Veldig turn on etter min mening! Ingenting å bekymre seg for.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Når jenta sitter på toppen, hva er det dere ser på da? Vil dere ha øyekontakt? Se på kroppen hennes? lukke øynene?
Vis hele sitatet...
Tenker at det er digg og lukker øya for det meste men ser på kroppen og puppene, litt øynene og ansiktet innimellom. Liker at hun ser på meg

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gidder faktisk ikke late som jeg er kåt når jeg ikke er det.
Vis hele sitatet...
Det er bra! Det er når du er kåt på ekte at du blir mer sensitiv der nede og lettere får orgasme så om noen setter igang med deg bare fordi du blir fort våt så stopp de og si du vil ha lenger foreplay. Når jeg var ung trodde jeg jenta var kåt bare fordi jeg kjente litt fukt, uvitende om at fitter er våte hele døgnet uten å være kåt. Møtte heldigvis en litt eldre dame når jeg var i 20 åra som lærte meg alt og det er lite som gir meg mer thrill i livet enn å edge damene i langt foreplay så der renner og splæsjer til de trygler om kuk
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvorfor er det så digg når jenta er våt? Er det selve følelsen, at det blir diggere å ha sex? Eller er det tanken om at hun er kåt nå som gjør det digg?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk! Var det jeg spurte etter. Jeg var kanskje dårlig til å formulere meg.

Når jenta sitter på toppen, hva er det dere ser på da? Vil dere ha øyekontakt? Se på kroppen hennes? lukke øynene?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gidder faktisk ikke late som jeg er kåt når jeg ikke er det.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er det så digg når jenta er våt? Er det selve følelsen, at det blir diggere å ha sex? Eller er det tanken om at hun er kåt nå som gjør det digg?
Vis hele sitatet...
Alle tre!
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ai my bad mente å quote bare den nederste der i kommentaren over.
Jeg vet at du ikke vil høre det her, men kanskje du overtenker? Der virker som om du er fanget i å prøve å løse usikkerhetene dine ved å få klarhet i alle følelser og dynamikker tilknyttet sex, men det vil du neppe klare. Kan det være at du er bedre tjent i å heller forsøke å akseptere at det ikke er alt man vet men shit au, prøve å kose seg like vel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Jeg er en kvinne, og jeg har et meget irriterende problem når det kommer til sex som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg over.

Vil bare si at jeg er glad i sex, MEN jeg sliter utrolig mye med at jeg føler meg ukomfortabel fordi jeg er redd for at partneren ikke skal like meg eller syntes at jeg er ekkel. Klarer ikke alltid å være tilstede under sex da jeg heller kan tenke "hvor skal jeg se nå?", "oi, gjorde jeg noe feil?" osv.
Vis hele sitatet...
Liker du oral? Be om en slikkerunde, da blir du friere, ingen som ser øya dine da når hele fjeset er godt plantet mellom bena dine. Annet enn det så må du kanskje bare bli tryggere på deg selv? Du har lov å nyte, det er ingen faste regler på hvor du skal se eller hvordan du skal oppføre deg. Forsøk å hold fokuset på selve sexen kanskje? Kanskje tenke på noe som tenner deg? Bare få maks ut av opplevelsen uten å tenke på hvordan du ser ut, hvor du fester blikket. Bare nyt og kos deg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kan også bli veldig fort våt, selvom jeg ikke engang er så kåt, noe som bare gjør meg enda mere usikker fordi jeg VET at partneren merker det. Og det er jo noe de alltid kommenterer på. Jeg vet at det er mange som sier "vel, det er jo bare digg!", men jeg syntes ikke det selv og jeg vet at det ofte kan ødelegge forplayet. Føler meg veldig lett på tråden.
Vis hele sitatet...
Veldig mange sliter med det motsatte problemet, at de ikke blir våt nok. Det hjelper neppe deg. Men som mann så vil jeg bare si at at et underliv som ønsker meg velkommen er veldig hyggelig og bare en ekstra piff og major turn on for min del. Kan aldri tenke meg at noen menn vil tenke at du er lett på tråden bare for at du blir våt i musa. Tvert imot, tror de fleste vil ta det som et kjempekompliment og bli både stolt og glad og dermed også ekstra kåt selv.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet hva jeg vil ha men jeg er altfor redd og altfor ukomfortabel med meg selv til at jeg klarer å uttrykke det og til og med prøve med meg selv alene. Føler ikke akkurat en slags skam, det er mere det at jeg er redd for hvordan andre vil se på meg. Jeg hater for eksempel å være på toppen fordi jeg vil ikke ha øyekontakt eller at partneren skal se på meg. Jeg er redd for å kanskje ikke være god nok i senga. Og redd for å være stygg. rett og slett.
Vis hele sitatet...
Kanskje du skulle forsøkt å fast sexpartner i en lengre periode? Slik at dere blir naturlig trygge på hverandre og på dere selv og hva dere begge liker? Ellers er jo sex som det meste i livet, enn blir bedre med øvelse. Og det å trene på sex er jo ikke en pliktoppgave men noe som blir gjort av pur lyst.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da er spørsmålene:
Hva tenker egentlig dere på under sex? Jeg er selv veldig bevisst tankene mine, og jeg analyserer de hele tiden. Jeg syntes selv det er irriterende at jeg ikke bare kan fuckings nyte det fine øyeblikket og være tilstedet under sex.

Hender det at dere (spesielt dere gutter) tenker at "hvorfor lager hun DET ansiktsuttrykket" eller lignende?
Hva gjør dere når dere kjenner at hun er veldig våt, liksom før dere engang har startet å ha sex?
Vis hele sitatet...
Hva man tenker på under sex varierer. Fordi livet er dynamikk. Er det stress med tidsfrister så kan slikt ta plass i hodet selv under sex. Eller det kan komme bilder og fantasier inn i hodet eller kanske tanker om alt hva en ønsker å gjøre sammen med sexpartneren, eller en bare nyter at partneren nyter eller. Tror kanskje du overanalyserer og legger for mye press på deg selv. Igjen, om du har en fast partner over litt tid så tror jeg du vil finne ut av disse tingene helt fint. Og da kan dere leke, teste ut, utforske og alt skjer sammen med en person du har sterke følelser for, en du trygg på og stoler på.

Jeg er vel kanskje som mange menn, opptatt av visuelle inntrykk. Jeg ser på ansiktet til partneren, jeg nyter synet av bakende, kurver, ansiktsuttrykk og ikke minst lyden av pusten og evt. "god lyder".

Våt mus er en bra ting.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er det så digg når jenta er våt? Er det selve følelsen, at det blir diggere å ha sex? Eller er det tanken om at hun er kåt nå som gjør det digg?
Vis hele sitatet...
Litt begge deler, men en mus som ønsker meg velkommen blir automatisk oppfattet som at jeg har gjort noe riktig. At hun liker meg, er kåt på meg og da blir det en form for bekreftelse kanskje? Også er det sikkert endel urinstink også som vekkes.
Sist endret av _abc_; 5. november 2020 kl. 03:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jenta sitter på toppen, hva er det dere ser på da? Vil dere ha øyekontakt? Se på kroppen hennes? lukke øynene?
Vis hele sitatet...
Kropp, fjes og øyne.

Kroppen, fordi kvinnekroppen er helt fantastisk. Rett og slett et mesterverk ifra naturens side.

Fjes, da ser jeg om jeg gjør noe riktig. Visuell konfirmasjon på at det man driver med er digg for den andre personen også er noe av det som tenner mest for min del. Når man har det digg så gjør ansiktet ditt automatisk jobben for deg, så bare lev i øyeblikket.

Øynene fordi da kan jeg både vise at jeg gir en person min fulle oppmerksomhet og vite at personen gir meg sin fulle oppmerksomhet. Det viser også at du er komfortabel med personen, og viser at du er selvsikker.
Så ja takk til øyekontakt!
Sex er ikke bare for en orgasme, det er også samvær. Er ikke noe galt i å lukke øynene heller, du kan jo se ned der "action" skjer, gutter synes det er tennende å se på, så hvorfor skal jeg tro noe annet om jenter?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er det digg når jenta er våt? Er det selve følelsen, at det blir diggere å ha sex? Eller er det tanken om at hun er kåt nå som gjør det digg?
Vis hele sitatet...
Det er mest tankene om at du er tent også, og det gir meg selvtillit. Oss gutta kan faktisk mindgame oss selv så hardt at vi ikke fysisk klarer å få stå, selv om vi er kåte. Dessuten så har det den enorme fordelen at flere stillinger er digg uten glidemiddel og man kan gi oral uten den forferdelige smaken av glidemiddel. enda en fordel er at man kan ha sex mye mer og lenger uten å bli sår på tuppen.


Kommunikasjon er det viktigste, når du blir veldig våt, veldig fort så er det viktig at man sier ifra når du har fått nok (eller for lite) foreplay. Jeg er ikke synsk og kan umulig vite hva den andre personen misliker eller liker, om de er tent nok osv.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lukker ofte øynene mine under sex. Jeg tenker egentlig ikke på noe som helst, men føler at den sensoriske opplevelsen av å pule blir forsterket ved å blokkere synssansen. Jeg vet ikke om det er en greie en gang, om det så er placebo så gjør det alt mye diggere. Unntaket blir når jeg puler noen i doggy, jeg elsker rumper. Da titter jeg på rumpen mens jeg puler. Angående våt fitte, så syns jeg det er utrolig deilig, og ikke fordi det nødvendigvis betyr at hun er kåt, men fordi det føles bedre rent sensorisk og det glir mye mye bedre.
Mulig det ødelegger forspillet for deg - og det kommer til å gjøre det betydelig enklere for duden/dudsa som prøver seg....

Eksen hadde samme greia, og alt hu trengte si/gjøre for å få meg tent var "jeg er våt..." =)

Jeg tok meg alltid relativt god tid fordi, siden det ikke nødvendigvis er det samme å være tent som å være våt. (Slik vi kan ha boner uten å være tent også) og jeg aldri har vært duden til å bare "kjøre på" - så det ble alltid noe forspill fordi.

Mye bedre med de få ordna enn at jeg skal måtte.spørre og dobbel sjekke hele tia, for dét kan definitivt ta vekk tenninga

Sånn bortsett ifra gutte-metoden, med å masturbere et par ganger før du møter frier1/ene dine - så har jeg ikke noe jeg vil si igrunn. Herlig luksusproblem, og selv om det er kjipt for deg, så skal det gå an å snakke om det - slik at det blir mindre kleint for deg, og du føler deg mindre... "billig" eller hvilket ord De brukte <3

Selv tenner jeg på at damene er våte når jeg først putter noe ned dit, for dét er *ikke* kult å møte Sahara etter å brukt tid på å få mooden i gang. Just sayin'

(Beklager evt. grove skrive-feil, har nylig aktivert ordboka igjen)
Tydeligvis at det ikke behøver ha noen sammenheng da- men jeg har tatt det som ett kompliment om jenta jeg har hatt sex med har blitt ekstra våt! Tror ikke du skal bekymre deg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det virker som du er et ganske nervøst vesen.

Du overtenker ting og det er omtrent så ille at det går ut over livskvaliteten din nå.

Men, man må rette en pekefinger til samfunnet også som gir inntrykk av at sex skal være så perfekt.


Sex er periodevis kleint, morsomt, utfordrende men selvfølgelig også deilig.
Jeg kan garantere deg, som så mange andre her inne tenker: en gutt vil tenke at "dæven, jeg har fått henne så våt" og selvtilliten hans går opp.
Det beste er dog å snakke om det, reaksjonene vil sikkert være noe nysgjerrighet, negativ reaksjon ville gitt meg inntrykk av at personen er umoden og ikke verdig et forhold med deg.

Hvor en person ser når man har sex er vel individuelt men mannen har der som oftest alt for godt med andre inntrykk at han ikke sikkert registrerer hva han faktisk ser på til enhver tid under sex, man lukker øynene for å forsterke de andre sansene mye også.

Som en liten komisk anekdote på slutten så er det eneste gangen jeg har reagert med noe annet enn lyst på hva ei har gjort under sex så må det være overdreven porno-hyling.

Men å knise samtidig som du får orgasme er en opplevelse alle burde oppleve minst en gang.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har forstått at gutter liker det når jenta er våt og at det er naturlig. Men det er jo en grense, altså hos meg så kan trusa være omtrent gjennomvåt FØR vi i det hele tatt har tatt av oss klærna osv. Og jeg mener virkelig gjennomvåt.
Og jeg får orgasme egentlig ganske fort.
Hender det aldri at dere reagerer om noe slikt skjer?


Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det virker som du er et ganske nervøst vesen.

Du overtenker ting og det er omtrent så ille at det går ut over livskvaliteten din nå.

Men, man må rette en pekefinger til samfunnet også som gir inntrykk av at sex skal være så perfekt.


Sex er periodevis kleint, morsomt, utfordrende men selvfølgelig også deilig.
Jeg kan garantere deg, som så mange andre her inne tenker: en gutt vil tenke at "dæven, jeg har fått henne så våt" og selvtilliten hans går opp.
Det beste er dog å snakke om det, reaksjonene vil sikkert være noe nysgjerrighet, negativ reaksjon ville gitt meg inntrykk av at personen er umoden og ikke verdig et forhold med deg.

Hvor en person ser når man har sex er vel individuelt men mannen har der som oftest alt for godt med andre inntrykk at han ikke sikkert registrerer hva han faktisk ser på til enhver tid under sex, man lukker øynene for å forsterke de andre sansene mye også.

Som en liten komisk anekdote på slutten så er det eneste gangen jeg har reagert med noe annet enn lyst på hva ei har gjort under sex så må det være overdreven porno-hyling.

Men å knise samtidig som du får orgasme er en opplevelse alle burde oppleve minst en gang.
Vis hele sitatet...


Voldsomt å antyde at jeg overtenker så mye at jeg lar det gå utover livskvaliteten min. Mulig at det er sant, men hvordan i huleste kan du vite det basert på denne tråden?
Jeg reagerer hvertfall bare på det som ett kompliment,og det hadde de fleste menn jeg kjenner også gjort. Garantert.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Cr4z¥moFo Vis innlegg
Jeg reagerer hvertfall bare på det som ett kompliment,og det hadde de fleste menn jeg kjenner også gjort. Garantert.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke akkurat et kompliment fra min side ihvertfall da, så hvorfor reagere slik?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dama har samme "problem", og hun tørker med en håndduk feks inni mellom når vi har sex.
At jenta får en orgasme fort tolker jeg som ett kompliment ...
Angående selvbevissthet angående uttrykk: Be typen ta T-skjorten sin og ta den over hodet ditt og stramme til. Mange damer som slapper mye mer av da. Dessuten så er det jo sexy som faen

Angående slafsefitta; Vært borti jenter som deg. Skjønner at du ikke digger det, klart man merker det. Akkurat som at dere damer merker trykktap i dicken. Men som med synkende skip så er druknende fitter noe det er helt ok å ta opp. Jekke ned mannfolka som sitter der og tror de får verdens mest genuine form for anerkjennelse. Og frita deg fra å gå i skytteltrafikk inn og ut for å tørke musen. (Ja - noen legger til og med merke til den delen).

Vi har alle våre feil og de aller fleste av dere skammer seg over de. Desto fortere man blir komfortabel med ubetydeligheten, desto fortere forsvinner problemet dom fikk deg til å skrive denne tråden
Sist endret av Tøffetom; 5. november 2020 kl. 16:19.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har forstått at gutter liker det når jenta er våt og at det er naturlig. Men det er jo en grense, altså hos meg så kan trusa være omtrent gjennomvåt FØR vi i det hele tatt har tatt av oss klærna osv. Og jeg mener virkelig gjennomvåt.
Og jeg får orgasme egentlig ganske fort.
Hender det aldri at dere reagerer om noe slikt skjer?




Voldsomt å antyde at jeg overtenker så mye at jeg lar det gå utover livskvaliteten min. Mulig at det er sant, men hvordan i huleste kan du vite det basert på denne tråden?
Vis hele sitatet...
Helt topp å faktisk få en fysisk bekreftelse på at dama er kåt og tent på mannen, er trusa gjennomvåt så blir det bare ennå mer tenning for mannen.

At du får raskt orgasme er jo bare helt topp for både deg og den du ligger med. Noen damer jakter et halvt liv på sin første orgasme. Du må ikke skamme deg over deg selv, hvordan kroppen din reagerer på seksuell stimuli eller overtenke situasjonen. Lukk øya og nyt sexen, nærheten, luktene, lydene og forsøk å ta alt dette innover deg, hold fokuset på det dere gjør og opplever og ikke hvordan sveisen er, hvordan ansiktet ditt ser ut når du kommer, før du kommer eller underveis i samleiet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo ikke akkurat et kompliment fra min side ihvertfall da, så hvorfor reagere slik?
Vis hele sitatet...
Men det oppfattes slik av mannen, ubevist tenker hjernen vår at du responderer på elskeren. Og det gir mannen følelse av å være helt konge, en bekreftelse på at vi gjør noe rett, at vi ser bra ut eller at du digger kukken vår, whatever. Og det varierer sikkert litt fra mann til mann, men jeg er rimelig sikker på at alle mannfolk vil digge at du er våt i musa, at trusa er gjennomvåt og at du kommer raskt. Den eller de du har sex med vil jo føle seg som en real hingst, eller romersk kriger sammen med deg. Vær glad kroppen og sinnet responderer slik den gjør og ha fokus kun på egen nytelse og mannens nytelse.

Igjen, du må ikke tenke og analysere så mye. Pul mer og tenk mindre. Du må knulle så vilt at du glemmer å analysere.
Sist endret av _abc_; 5. november 2020 kl. 16:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er vanskelig å ha sex med jenter som ikke blir våt nok. Så det skal du være glad for at du aldri trenger glidemiddel! Jeg synes også det er kjempe digg med jenter som blir skikkelig våt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo ikke akkurat et kompliment fra min side ihvertfall da, så hvorfor reagere slik?
Vis hele sitatet...
Fordi når den andre personen får orgasme så hadde jeg tenkt at jeg hadde gjort en god jobb, selv om din opplevelse er en annen. Det betyr at du må prate med partneren din og si hva du ikke er fornøyd med. Det er ingen som vet hva du tenker på.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har forstått at gutter liker det når jenta er våt og at det er naturlig. Men det er jo en grense, altså hos meg så kan trusa være omtrent gjennomvåt FØR vi i det hele tatt har tatt av oss klærna osv. Og jeg mener virkelig gjennomvåt.
Og jeg får orgasme egentlig ganske fort.
Hender det aldri at dere reagerer om noe slikt skjer?

Voldsomt å antyde at jeg overtenker så mye at jeg lar det gå utover livskvaliteten min. Mulig at det er sant, men hvordan i huleste kan du vite det basert på denne tråden?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg reagerer for du virker til å attribuere våtheten som et større problem enn det jeg som mann hadde reagert. Ikke at jeg er noen kvinnebedårer, men jeg har dratt av truser som har vært over 60% gjennomvåt uten å ha brydd meg om det, annet enn et tegn på at damen er klar for elskov.
Jeg synes absolut ikke det er voldsomt av meg å annta det, det er tydelig at du er veldig berørt av dette og det synes jeg er veldig leit, derfor prøver jeg etter min beste evne å påpeke at det hverken er sunt eller normalt å være så selvbevisst på dette, men måten jeg la det frem på var kanskje ikke den beste?
Heller klissvåt enn tørt
Vått er gått.
Det er ikke noe å bekymre deg for vi (menn) får jo fort ufrivillig stå av og til vi også. At dama er våt er jo bare digg. Hvis ikke partneren din også synes det så er det ikke riktig partner
Du overtenker dette. Ta det helt med ro, og peis på!
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg tror også du overtenker her. Gjennomvåt truse er kjempedeilig og innbydende for å utforske hva som skjuler seg inni trusa. At du får orgasme fort er jo også bare veldig deilig.

Kan vel kanskje sammenlignes med når vi menn får ereksjon uten noe tydelig grunn.. Noe jeg får støtt og stadig. Føler meg ikke kåt, men noe der nede er helt klar for ... noe

Er rimelig sikker på at du kan finne deg en drøss med partnere som setter veldig tydelig pris på at du er akkurat som du er!
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hmm, men det hender at når jeg har sex, så sier partneren: "oi, shit det var vått!"
Det har skjedd med både kjærester og one night stands. Så det er tydelig at det ikke er noe de forventa, eller opplever ofte.
Det er jo det som gjør at jeg tenker på det, fordi de faktisk kommenterer på det.

Er heller ikke så digg at når noen skal gå ned på meg så blir de klissvåte liksom.



Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ja, jeg reagerer for du virker til å attribuere våtheten som et større problem enn det jeg som mann hadde reagert. Ikke at jeg er noen kvinnebedårer, men jeg har dratt av truser som har vært over 60% gjennomvåt uten å ha brydd meg om det, annet enn et tegn på at damen er klar for elskov.
Jeg synes absolut ikke det er voldsomt av meg å annta det, det er tydelig at du er veldig berørt av dette og det synes jeg er veldig leit, derfor prøver jeg etter min beste evne å påpeke at det hverken er sunt eller normalt å være så selvbevisst på dette, men måten jeg la det frem på var kanskje ikke den beste?
Vis hele sitatet...
Jeg ser hva du mener, men likevel så er det jo normalt og helt greit å tenke på slike ting. Det er kanskje ikke lett for gutter å forstå seg på det, men det betyr ikke at det er "ikke sunt" eller noe. Sier ikke at dere trenger å forstå dere på det heller, jeg bare lurte på hva dere tenker når dere kommer i en slik situasjon.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Angående selvbevissthet angående uttrykk: Be typen ta T-skjorten sin og ta den over hodet ditt og stramme til. Mange damer som slapper mye mer av da. Dessuten så er det jo sexy som faen

Angående slafsefitta; Vært borti jenter som deg. Skjønner at du ikke digger det, klart man merker det. Akkurat som at dere damer merker trykktap i dicken. Men som med synkende skip så er druknende fitter noe det er helt ok å ta opp. Jekke ned mannfolka som sitter der og tror de får verdens mest genuine form for anerkjennelse. Og frita deg fra å gå i skytteltrafikk inn og ut for å tørke musen. (Ja - noen legger til og med merke til den delen).

Vi har alle våre feil og de aller fleste av dere skammer seg over de. Desto fortere man blir komfortabel med ubetydeligheten, desto fortere forsvinner problemet dom fikk deg til å skrive denne tråden
Vis hele sitatet...
Hva er sexy med å knyte en tskjorte over hodet?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,

Jeg tror også du overtenker her. Gjennomvåt truse er kjempedeilig og innbydende for å utforske hva som skjuler seg inni trusa. At du får orgasme fort er jo også bare veldig deilig.

Kan vel kanskje sammenlignes med når vi menn får ereksjon uten noe tydelig grunn.. Noe jeg får støtt og stadig. Føler meg ikke kåt, men noe der nede er helt klar for ... noe

Er rimelig sikker på at du kan finne deg en drøss med partnere som setter veldig tydelig pris på at du er akkurat som du er!
Vis hele sitatet...
Handler ikke om at jeg ikke finner partnere som setter pris på meg som jeg er. Jeg har vært i bra forhold før. Det handler mere om meg selv på en eller annen måte.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Aner forresten ikke hvordan man siterer flere personer i samme innlegg, så sorry.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dama har samme "problem", og hun tørker med en håndduk feks inni mellom når vi har sex.
Vis hele sitatet...
Har gjort det før også, men jeg føler det ødelegger litt stemningen noen ganger og dra fram en håndduk..
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aner forresten ikke hvordan man siterer flere personer i samme innlegg, så sorry.



Har gjort det før også, men jeg føler det ødelegger litt stemningen noen ganger og dra fram en håndduk..
Vis hele sitatet...

Skjønner.. Er det du selv som synes stemningen blir ødelagt, eller tror du partneren din tenker det?
Har ikke så mange råd å komme med dessverre.
Slutt og overtenk nå, slapp litt mer av, ingen ting er bedre en ordentlig våt fitte

INGEN DØMMER UNDER SEX, DA ER DU FRI SOM SJELEN. Er en grunn til folk har grove fetisher....



Uansett, snakk med partneren din, ingen vet hva du tenker og liker, samme gjelder partneren din...
Det som tenner meg er når jenta gir seg hen, glemmer seg selv og nyter. Dette tror jeg er standard over hele linja for mannfolk.

Tenk på DEG og hva du liker og kjør på. Behandle sex som en slags "meditasjon" der du fokusere på kropp og tilstedeværelse og øvelsen er å gi deg hen til egen nytelse. Så glemmer du kanskje å være selvbevisst og isåfall er det turn on.

Når du nyter og slapper av så nyter partner også. Så enkelt er det.

Øyekontakt og at du blir veldig våt har null å si. Men om dette er veldig vanskelig for deg så kan du vel si til partneren din at du synes det er flaut, eller spørre hva han ser på når du er på topp, evnt om du ser rar ut el.l. Tipper de fleste gir en lang bæng i alle disse issues, men det kan sikkert være greit å renske lufta så du ikke trenger å være så selvbevisst.

Husker det var en periode jeg var usikker i ungdommen, men fant ut at å bare slippe seg helt løs og gi seg hen til nytelse (egen eller partners, men det er vel uansett en delt greie) så smitta det over på partner og resultatet var god sex.

Hvis du stadig har nye partnere så tror jeg det er vanskeligere å komme over kneika. Sikkert lettere med en partner som du kan utvikle trygghet og tillit til og bare være deg sjøl sammen med (med rare ansiktsuttrykk kjempevåt mus og hele pakka og at det ikke gjør noen verdens ting)