Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 6109
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, når jeg røyker og kjører noier jeg så jævlig for politiet, tørr ikke kjøre over fartsgrensen fordi jeg tenker at hver møtende bil kan være politiet, og når jeg får sterke lys bak meg og, men hvis de skulle av en grunn stoppet meg, hva ser de etter? Hvordan acter man best sober?
Det er veldig vanskelig og si hva de ser etter, og veldig ofte går de etter magefølelse! Hva med og kjøre seg ferdig før man røyker ? Du kjører tross alt ruset, så selvom en kjører på rødt og krasjer i deg vil du miste alt av forsikring og billappen.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper du blir tatt. Faen for en egoist du er som i berusa tilstand utsetter andre mennesker for fare i trafikken.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper du en dag kræsjer og skader deg selv eller noen andre..
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper puta di er varm på begge sidene
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, når jeg røyker og kjører noier jeg så jævlig for politiet, tørr ikke kjøre over fartsgrensen fordi jeg tenker at hver møtende bil kan være politiet, og når jeg får sterke lys bak meg og, men hvis de skulle av en grunn stoppet meg, hva ser de etter? Hvordan acter man best sober?
Vis hele sitatet...
tørr ikke kjøre over fartsgrensen fordi du tenker at hver møtende bil kan være politiet. Kan det ha noe med at hver møtende bil faktisk kan være politiet? Godt politi i sivil i det minste forhindrer deg fra å kjøre idiot NÅR du er rusa da... Som regel stoppes man ikke av sivile for fart. Men du veit aldri hvor de kan stå og ta både farts og rustester. Synd det ikke hindrer deg fra å kjøre rusa, men er ikke så rart om det får konsekvenser for resten av oss på veien at man har ført en ruspolitikk hvor man fratar folk førerkortet på politisk grunnlag i mange år. Hva de ser etter finner du nok ut av en dag. Det du gjør er helt unødvendig idioti, men jeg håper ikke du får livet ødelagt ved å bli tatt eller enda værre at du tar en annet liv. At et lass med anonyme brukere sier det utgjør da ingen forskjell, annet at man bekreftet at vi er en gjeng idioter som ikke fortjener stort annet.
Er vel lettest å ta deg på vinglete kjøring. Du tror du er verdensmester i kjøring, men vi andre ser at du har problemer med å holde bilen på rett side av veien. Jeg håper du blir tatt for du dreper noen!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Håper du en dag kræsjer og skader deg selv eller noen andre..
Vis hele sitatet...
... eller noen andre. ???

Håper du at han skal skade noen andre? Foooiii...
Sist endret av ivar_oslo; 13. november 2021 kl. 19:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Er vel lettest å ta deg på vinglete kjøring. Du tror du er verdensmester i kjøring, men vi andre ser at du har problemer med å holde bilen på rett side av veien.
Vis hele sitatet...
At folk tenker ruskjøring er som å kjøre dritings rundt i GTA 5 bidrar ikke til å gjøre problemet mindre.
Sist endret av knert1; 13. november 2021 kl. 19:59.
Noe sier meg at folk her vil at TS skal drepe noen kun for å bli satt inn eller miste førekortet, uten anelse om hvor godt han kjører ifra før. Det blir litt dobbelt moral, som for eksempel det å være anti-et-eller-annet man ikke har opplevd sjøl. Å på det grunnlaget så er det jeg som får utbytte av det.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gir deg benefit of the doubt og håper du mener at du kjører en god stund etter du har røyka, og ikke med en gang når du er synlig påvirket og fjern.

Jeg røyker hver eneste bidige dag og er en innrøykt kar, men kjører aldri samme dag som jeg røyker. Jeg har blitt stoppet noen ganger når jeg har vært "bakruset" fra dagen(e) før, men har aldri hørt noe når jeg har blitt stoppet, mulig pga jeg tar noen enkle forhåndsregler. Pleier som regel å drikke litt munnskyllevann før kjøretur(+ pusse tennene ved behov), og samtidig ikke se helt dass ut - det hjelper på i ditt favør om du ser litt mer skikkelig og "velstelt" ut, og ikke en shady fyr som er synlig rusa. Ha en god og hyggelig tone med den som stopper deg og ikke gjør noe spesielt ut av det, og hvertfall ikke overtenk det. Ut i fra det jeg har lest rundt om kring så virker det som om politiet muligens tar en ekstra sjekk/spyttest osv dersom fører er synlig stresset og/eller ruset.

My 5 cent, har fungert for meg i 10 år
Hvis du noier over å bli tatt så merker de nervøsiteten på deg hvis du stoppes i en helt vanlig rutinekontroll, eller oppfatter at du kikker mye i speilet om de ligger bak deg, kikker mye rundt deg osv. Det beste man kan gjøre hvis man noier over å bli tatt av politiet er å slutte å noie.
Stopper de deg er det om du er nervøs eller ikke de først og fremst legger merke til.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det "beste" er å røyke ofte så du ikke blir så påvirka. Iallfall før spyttesten kom ble flere jeg kjenner stoppa etter å ha røyka og en hadde faktisk langkjøring hos trafikkskole fjern fordi han glemte han hadde time den dagen uten at det ble oppdaga.
Beste tipset er å ikke kjøre når du er beruset, spesielt ikke når du blir såpass paranoid og stresset i tillegg. Om noe skulle skje så ligger du jævlig tynt an.
Anonym bruker
"Irritert Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noe stress så lenge du venter å kjøre dagen etter røykings, eller minst noen timer etter røykings. Røyka en joint natten før og ble stoppa av politi for rutinesjekk og jeg måtte avgi både promilleprøve og spyttetest. De slo ut negativt. Hadde en god tone med politimannen og viste ikke nervøsitet.
Forstår ikke tankegangen til stoners as.. Når jeg drikker alkohol sier hjernen:

Alkohol: Du, dette går fint la oss kjøre, fuck taxi bro.
Hasj: Dude, kjøre nå? hva faen er kjøre?, fuck! ring peppes bro!

TS: Virke edru er du når du ikke prøver å virke edru, prøv neste gang du går ute blant folk og tenk: Nå skal jeg gå fint, ikke la noen se meg gå
Sist endret av Mentaltsvak101; 14. november 2021 kl. 01:00.
Hasj,alko,piller,kokain, samma dritten bak ratte i min bok, du har inntatt et rusmiddel og kjører bak rattet?
Ja du kan vel argumentere med at Hasj er mindre farlig og bla bla. At man blir mindre cocky og kanskje mer peacefull av rusen.
Men dømmekraften og hjerne kapasiteten din er svekket under rus påvirkning! Rimelig uansvarlig av deg å sette deg bak rattet bare fordi du har røyka deg en liten joint med det "minst farlige rusmiddelet" SKJERP DEG A!
Kjempe enkelt, man venter til dagen etterpå. Ikke kjør rusa.
Hei, når jeg røyker og kjører noier jeg så jævlig for politiet, tørr ikke kjøre over fartsgrensen fordi jeg tenker at hver møtende bil kan være politiet, og når jeg får sterke lys bak meg og, men hvis de skulle av en grunn stoppet meg, hva ser de etter? Hvordan acter man best sober?
Vis hele sitatet...

er det ikke helt greit at du ikke tørr å kjøre over fartsgrensa? Høres ut som "forskningen" jeg har sett, lest og opplevd stemmer; Når man er fjern blir man mer følsom og er til tider fryktelig klar over at man gjør noe galt. Høres ut som det gjør deg til en tryggere sjåfør hvis du kjører fortere enn grensa når du ikke har røyka. Men begynn kanskje i andre enden og følg det som står på skiltene, uansett hvordan formen er.
Sist endret av Bothrops; 14. november 2021 kl. 03:42.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Parker bilen og ta bussen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, når jeg røyker og kjører noier jeg så jævlig for politiet, tørr ikke kjøre over fartsgrensen fordi jeg tenker at hver møtende bil kan være politiet, og når jeg får sterke lys bak meg og, men hvis de skulle av en grunn stoppet meg, hva ser de etter? Hvordan acter man best sober?
Vis hele sitatet...
La være å kjøre stein? Har selv mista lappen et par ganger, så det er ikke verdt risken! Ikke for deg selv, eller andre du kan risikere å kjøre på!
På en lukket bane testet jo mythbusters en gang i tiden hvordan cannabis påvirker kjøremåten. Med politi til stede.

Og de som hadde røyket kjørte faktisk ikke over fartsgrensen. Mens de som ikke hadde røyket kjørte konsekvent 10-15 over fartsgrensen og han politimannen sa at majoriteten av førerne som hadde blitt stoppet var ikke påvirket.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke noe stress så lenge du venter å kjøre dagen etter røykings, eller minst noen timer etter røykings. Røyka en joint natten før og ble stoppa av politi for rutinesjekk og jeg måtte avgi både promilleprøve og spyttetest. De slo ut negativt. Hadde en god tone med politimannen og viste ikke nervøsitet.
Vis hele sitatet...
Med god tone mener du at du du var «kompis» sa du røykte litt i perioder men er lenge siden sist da du ikke kjører «ruset» av prinsipp.

Eller spillet du bare dum, snakket om været og hvor mye smitten har økt. Og at prøven må være noe rart ned for du har ikke røykt på flere år.
Bare ikke kjør bil når du er rusa så bør det gå bra
Nå ser jo politiet etter både folk som kjører over fartsgrensen og som er ruset. Vent til du er edru med å kjøre. At det har gått bra til nå får holde, ikke spill løst med deg og andres sikkerhet i trafikken
Statens syn er at man etter en joint ikke kan kjøre bil på mange dager pga «akkumulering» av thc i blodet og man er derfor ansett som påvirket utifra blodverdier om de tar blodprøve.. så om man kjører rett etter å ha røyket og er fjern, eller venter til dagen etter som folk skriver, har absolutt ingen betydning
Er det mulig å være så hjerneskadet? Jævla klovn
Sitat av Daw-G Vis innlegg
Statens syn er at man etter en joint ikke kan kjøre bil på mange dager pga «akkumulering» av thc i blodet og man er derfor ansett som påvirket utifra blodverdier om de tar blodprøve.. så om man kjører rett etter å ha røyket og er fjern, eller venter til dagen etter som folk skriver, har absolutt ingen betydning
Vis hele sitatet...
Er det nødvendig? ALT du sier er feil.

Du viser jo her at du ikke har den villeste anelse om hva du snakker om. THC har aldri "akkumulert" i blod og kommer aldri til å gjøre det heller. Ikke akkumulerer det i urin heller, men i fett slik at man dermed vil skille ut sporstoffer regelmessig i urin.

Du greier ikke å skille mellom å teste etter sporstoffer eller teste etter virkestoffer. Videre greier du heller ikke skille mellom blod, spytt eller urin, så hva er egentlig poenget ditt? Forsvare hvorfor du selv gir faen og røyker og kjører i stede for å vente? Spre konspiratorisk feilinformasjon for å bekrefte ditt syn på denne ondskapsfulle "staten"?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Er det nødvendig? ALT du sier er feil.

Du viser jo her at du ikke har den villeste anelse om hva du snakker om. THC har aldri "akkumulert" i blod og kommer aldri til å gjøre det heller. Ikke akkumulerer det i urin heller, men i fett slik at man dermed vil skille ut sporstoffer regelmessig i urin.

Du greier ikke å skille mellom å teste etter sporstoffer eller teste etter virkestoffer. Videre greier du heller ikke skille mellom blod, spytt eller urin, så hva er egentlig poenget ditt? Forsvare hvorfor du selv gir faen og røyker og kjører i stede for å vente? Spre konspiratorisk feilinformasjon for å bekrefte ditt syn på denne ondskapsfulle "staten"?
Vis hele sitatet...
Poenget er at det jeg skrev er statens syn på det. Folk blir dømt for ruskjøring etter at blodverdier blir omregnet til promille, ergo akkumulerings hypotesen til Mørland. Dette er vanlig praksis i påtalemyndigheten. Jeg er fullt klar over det du påstår jeg ikke vet, jeg skrev bare om praksisen til staten, noe de fleste er klar over.
Sitat av Daw-G Vis innlegg
Poenget er at det jeg skrev er statens syn på det. Folk blir dømt for ruskjøring etter at blodverdier blir omregnet til promille, ergo akkumulerings hypotesen til Mørland. Dette er vanlig praksis i påtalemyndigheten. Jeg er fullt klar over det du påstår jeg ikke vet, jeg skrev bare om praksisen til staten, noe de fleste er klar over.
Vis hele sitatet...
Du er jo åpenbart ikke klar over det. Hvis du veit så jævlig mye, hvorfor skriver du at THC akkumulerer i blod? Det gjør jo ikke det... Og man er ikke ansett som påvirket på grunn av dette, det har aldri vært sånn og kommer aldri til å bli sånn. At de(den altomfattende, onde staten) regner om alt til promille og at det er en diskusjon rundt rettferdigheten og presisjonen rundt dette er jeg klar over, og at Mørland ikke forstår hvordan akkumeleringen foregår er jeg også klar over, men det er ikke Mørland som er grunnen til at man regner om alt til promille. Det virker heller ikke som du har forstått dette med akkumulering, men det er åpenbart at du mener du er ferdig utlært.

Det er absolutt ikke det samme om du røyker og kjører eller venter til neste dag. Spyttprøver fungerer nemlig ikke på samme måte som en urinprøve, og du vil derfor mest sannsynlig få en negativ test. Så hvorfor sier du masse jævla møl som absolutt ikke er sant?!

Selv om du er så hjernevaska at du seriøst tror det ikke utgjør noen forskjell å vente en natt eller ikke fordi staten er så ondskapsfull så har du serriøse problemer, men du trenger ikke bedrive vranglære samtidig som du hevder å vite bedre for det?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Du er jo åpenbart ikke klar over det. Hvis du veit så jævlig mye, hvorfor skriver du at THC akkumulerer i blod? Det gjør jo ikke det... Og man er ikke ansett som påvirket på grunn av dette, det har aldri vært sånn og kommer aldri til å bli sånn. At de(den altomfattende, onde staten) regner om alt til promille og at det er en diskusjon rundt rettferdigheten og presisjonen rundt dette er jeg klar over, og at Mørland ikke forstår hvordan akkumeleringen foregår er jeg også klar over, men det er ikke Mørland som er grunnen til at man regner om alt til promille. Det virker heller ikke som du har forstått dette med akkumulering, men det er åpenbart at du mener du er ferdig utlært.

Det er absolutt ikke det samme om du røyker og kjører eller venter til neste dag. Spyttprøver fungerer nemlig ikke på samme måte som en urinprøve, og du vil derfor mest sannsynlig få en negativ test. Så hvorfor sier du masse jævla møl som absolutt ikke er sant?!

Selv om du er så hjernevaska at du seriøst tror det ikke utgjør noen forskjell å vente en natt eller ikke fordi staten er så ondskapsfull så har du serriøse problemer, men du trenger ikke bedrive vranglære samtidig som du hevder å vite bedre for det?
Vis hele sitatet...
Jeg veit veldig godt at alt det Mørland mener er tull og at det ikke er mulig å påvise påvirkning via blod, spytt eller urin, men det er politiets praksis å gjøre om blodverdier til promille. Du har tydeligvis ikke skjønt en dritt. Jeg gikk igjennom dette i fjor, mistet lappen dagen etter å ha røyket og de påsto jeg hadde 0,6 i promille ut i fra verdiene i blodprøven over 24 timer etter joint. Røyket også daglig…
Det er du som er bedreviteren og kunnskapsløs her som ikke klarer å forstå at jeg skrev om gjeldende praksis fra politiet.. tosk
Sist endret av Daw-G; 14. november 2021 kl. 13:22.
Sitat av Daw-G Vis innlegg
Jeg veit veldig godt at alt det Mørland mener er tull og at det ikke er mulig å påvise påvirkning via blod, spytt eller urin, men det er politiets praksis å gjøre om blodverdier til promille.
Vis hele sitatet...
At du vet at Mørlands påstander er tull er ikke noe newsflash akkurat.

Sitat av Daw-G Vis innlegg
Du har tydeligvis ikke skjønt en dritt.
Vis hele sitatet...
Ok, men jeg går i hvert fall ikke online for å skrive om hvordan THC akkumulerer l blodet... For så å fornekte egne feil, for så å fly i flint og kjøre på med anekdoter.

Sitat av Daw-G Vis innlegg
Jeg gikk igjennom dette i fjor, mistet lappen dagen etter å ha røyket og de påsto jeg hadde 0,6 i promille ut i fra verdiene i blodprøven over 24 timer etter joint. Røyket også daglig…
Vis hele sitatet...
Ja, gratulerer med å bli tatt. Husker du lagde en tråd om det i fjord.

Sitat av Daw-G Vis innlegg
Det er du som er bedreviteren og kunnskapsløs her som ikke klarer å forstå at jeg skrev om gjeldende praksis fra politiet.. tosk
Vis hele sitatet...
Sitat av Daw-G Vis innlegg
Statens syn er at man etter en joint ikke kan kjøre bil på mange...
Vis hele sitatet...
Sitat av Daw-G
Poenget er at det jeg skrev er statens syn på det. Folk blir dømt
Vis hele sitatet...
Sitat av Daw-G
Jeg er fullt klar over det du påstår jeg ikke vet, jeg skrev bare om praksisen til staten, noe de fleste er klar over.
Vis hele sitatet...
Men veit du hva? Å diskutere med folk som ikke greier å selv se at de har faktafeil og ikke skjønner egne begrepet, som kun slenger drit og ikke har annet enn anekdoter å komme med det gidder jeg ikke å kaste bort mere tid på. Kos deg i lalaland. Drit i alt om at praksisen er i ferd med å forandres for det eneste som betyr noe her er at STATEN behandla deg urettferdig i fjor. Derfor kan alle andre bare røyke og kjøre med en gang. Ja jeg er tosk jeg.
Spis noe sukker. Bruk Clear eyes. Skyll munnen med hydrogenperoksid (pass på blandingsforhold) jo lenger du venter og jo mindre du røyker teller positivt.

Scroll litt i linken: https://rusinfo.no/fakta-om-rusmidle...oven-cannabis/

Så om vi sier at gjennomsnittlig thc% i cannabisptodukter er på 25% vil 0,1 gram inneholde 25mg. Du vil være over "promillegrensen" seks til tolv timer. Dette etter å ha brukt 0,1 gram
Sist endret av smetti; 14. november 2021 kl. 14:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, når jeg røyker og kjører noier jeg så jævlig for politiet, tørr ikke kjøre over fartsgrensen fordi jeg tenker at hver møtende bil kan være politiet, og når jeg får sterke lys bak meg og, men hvis de skulle av en grunn stoppet meg, hva ser de etter? Hvordan acter man best sober?
Vis hele sitatet...

Hvis du er forholdsvis ung, og oppfører deg som en 80-åring i trafikken, og med en observant purk som har peiling på hvordan tjall virker, kan du bli avslørt
En liten tanke, hvis det på stedet ditt er normalt å kjøre for fort, da kan det faktisk virke mistenkelig hvis du holder fartsgrensen. Eller hva mener dere andre?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
En liten tanke, hvis det på stedet ditt er normalt å kjøre for fort, da kan det faktisk virke mistenkelig hvis du holder fartsgrensen. Eller hva mener dere andre?
Vis hele sitatet...
Riktig. Ikke kjør "lovlig", kjør som en "gjennomsnittlig bygdetulling"
Sist endret av knert1; 14. november 2021 kl. 16:25. Grunn: Rettet på Leif
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
En liten tanke, hvis det på stedet ditt er normalt å kjøre for fort, da kan det faktisk virke mistenkelig hvis du holder fartsgrensen. Eller hva mener dere andre?
Vis hele sitatet...
Sånn?
Alle lager hjemmebrent, også lensmannen, så hvis du ikke brenner kommer han på
døra å lurer på om du driver med narkotika.
Sitat av knert1 Vis innlegg
At du vet at Mørlands påstander er tull er ikke noe newsflash akkurat.



Ok, men jeg går i hvert fall ikke online for å skrive om hvordan THC akkumulerer l blodet... For så å fornekte egne feil, for så å fly i flint og kjøre på med anekdoter.



Ja, gratulerer med å bli tatt. Husker du lagde en tråd om det i fjord.









Men veit du hva? Å diskutere med folk som ikke greier å selv se at de har faktafeil og ikke skjønner egne begrepet, som kun slenger drit og ikke har annet enn anekdoter å komme med det gidder jeg ikke å kaste bort mere tid på. Kos deg i lalaland. Drit i alt om at praksisen er i ferd med å forandres for det eneste som betyr noe her er at STATEN behandla deg urettferdig i fjor. Derfor kan alle andre bare røyke og kjøre med en gang. Ja jeg er tosk jeg.
Vis hele sitatet...

Altså det er vanskelig nok å vinne argumenter mot en smart person, men det er faen meg umulig mot en dum person. Han ordlegger seg veldig feil men poenget hans er ikke så langt unna sannheten. Det virker til at majoriteten politi/helse tvister en sannhet til sin egen fordel. Har hørt flere ganger at de som røyker fast er fjerne så lenge THC’en er å spore i kroppen. Dog har jeg aldri høre de si det om 1 joint som vår felles venn claimer litt lenger opp
Sitat av 420master Vis innlegg
Altså det er vanskelig nok å vinne argumenter mot en smart person, men det er faen meg umulig mot en dum person. Han ordlegger seg veldig feil men poenget hans er ikke så langt unna sannheten. Det virker til at majoriteten politi/helse tvister en sannhet til sin egen fordel. Har hørt flere ganger at de som røyker fast er fjerne så lenge THC’en er å spore i kroppen. Dog har jeg aldri høre de si det om 1 joint som vår felles venn claimer litt lenger opp
Vis hele sitatet...
Ved kronisk bruk vil THC kunne påvises i blodet opptil flere døgn, så politiet kan enkelt fange det opp med en spyttprøve. Jeg røyket daglig før og ble brent pga det…
Sitat av knert1 Vis innlegg
At du vet at Mørlands påstander er tull er ikke noe newsflash akkurat.
Vis hele sitatet...
Mørland har blitt brukt som ekspertvitne i mange saker, så det er vel et newsflash for mange at påstandene hans er ikke er riktige.

Ok, men jeg går i hvert fall ikke online for å skrive om hvordan THC akkumulerer l blodet... For så å fornekte egne feil, for så å fly i flint og kjøre på med anekdoter.
Vis hele sitatet...
Det han sa var jo ikke feil. Statens syn og forståelse på dette er hinsides idioti. For å sitere Mørland: "THC-påvirkning kan vare lenger enn man tidligere har antatt. For enkeltinntak snakker vi antagelig fortsatt om noen timer, men på grunn av akkumuleringseffekten vil hyppige gjentatte inntak, særlig av store mengder, kunne gi påvirkning i mange dager, og i ekstreme tilfeller i 1–2 uker."
Sist endret av caperno; 15. november 2021 kl. 13:09.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Er vel lettest å ta deg på vinglete kjøring. Du tror du er verdensmester i kjøring, men vi andre ser at du har problemer med å holde bilen på rett side av veien. Jeg håper du blir tatt for du dreper noen!



... eller noen andre. ???

Håper du at han skal skade noen andre? Foooiii...
Vis hele sitatet...
Mer så han er nødt til å leve med skyldfølelsen av å ha drept noen fordi han selv velger å ta dumme valg.
Ikke at jeg håper han skader noen, men du krisemaksimerer litt.
En ting jeg alltid har lurt på. Alle de som kritiserer TS så ekstremt, ville dere sittet på med en som har skyhøy toleranse til thc, og som nylig tok seg en j eller en som aldri har prøvd nikotin som skal ta seg en sterk snus for første gang bak rattet? Og jeg vet man ikke skal forsvare det ene med at det andre er lovlig, men det er vel grenser for hvor svekket enkelte blir i trafikken av røyking.
Å kjøre ruset på hasj er ca. like farlig som å kjøre om kvelden/natta, ref. Folkeopplysningen på NRK.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Å kjøre ruset på hasj er ca. like farlig som å kjøre om kvelden/natta, ref. Folkeopplysningen på NRK.
Vis hele sitatet...
Alt er relativt, en som røyker seg ballegrønn på bøtte for første gang og deretter setter seg bak rattet ville jeg aldri satt meg inn i bilen til.
Jeg forsvarer ikke ruskjøring, men dersom ts er innrøyket og bekymrer seg for kjøring på kveldstid etter den daglige morningsen 12 timer tidligere så ser jeg annerledes på saken.

For å svare på det du spør om, munnskyll, øyedråper, hold fartsgrenser og bruk blinklys. Dersom du faktisk kjører i uforsvarlig rus, ikke gjør det kompis.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk er forskjellig. Jeg røyker hver eneste dag mens jeg kjører. Ingen her hadde klart å sett på min kjøring at jeg har røyka. Jeg røyka også før jeg møtte opp på politistasjonen for fingeravtrykk. Gikk helt fint. Jobbintervju har jeg også hatt påvirket. Dere som tror man blir helt fucka akkurat som om man hadde drukket en liter sprit veit ikke hva dere snakker om.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk er forskjellig. Jeg røyker hver eneste dag mens jeg kjører. Ingen her hadde klart å sett på min kjøring at jeg har røyka. Jeg røyka også før jeg møtte opp på politistasjonen for fingeravtrykk. Gikk helt fint. Jobbintervju har jeg også hatt påvirket. Dere som tror man blir helt fucka akkurat som om man hadde drukket en liter sprit veit ikke hva dere snakker om.
Vis hele sitatet...
Forskjell på folk som røyker en femmer om dagen og folk som koser seg med en blås innimellom. Samme som at alkoholikere kan ha 2 i promille og fremstå edru.
For å svare på tittelen til denne posten: ikke kjør når du er ruspåvirket.

Kjenner jeg blir litt irritert av folk som ønsker å kjøre når de ruser seg. Plutselig surrer du så hardt at du kjører på noen.

Ta taxi