Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 648
1. Røyka 0,1g med hest kl 15 (05-11-2021)
2. Kan jeg ta min daglige dose med sub nå? (02:40 - 06-11-2021)
3. Blir vel ikke dårlig?

En kompis av meg sier at man kan bli dårlig av å ta sub etter at man har tatt heroin! Derfor jeg er litt nervøs
Sist endret av FourHorsemen; 6. november 2021 kl. 02:41.
Du blir ikke dårlig. Du kan fint ta Subutex og H samtidig om så.

Hadde det vært subuxone så kanskje. Men det er ikke motgift i Subutex.
Sist endret av Sondre; 6. november 2021 kl. 02:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Du blir ikke dårlig. Du kan fint ta Subutex og H samtidig om så.

Hadde det vært subuxone så kanskje. Men det er ikke motgift i Subutex.
Vis hele sitatet...
Ja, for det er vel den nalaxon eller hva det nå heter som gjør deg dårlig?

Tror du kan ta det med ro! Hvertfall hvis det er snakk om subUTEX!
Sist endret av Paranoid83; 6. november 2021 kl. 02:48.
Subutex inneholder ikke motgift (naloxon) men bare buprenorfin. Stoffet buprenorfin gjør at Heroinrus blir fryktelig svak. Skulle man komme i den situasjonen at man bruker begge en dag Ville man trengt enorme doser heroin for å kjenne noe rus i heletatt. Du blir ikke dårlig eller noe. Om noe blir du bare skuffa. Buprenorfin har lang halveringstid og skal man ha noe effekt av heroin ved siden av burde man hvertfall vente et par døgn. Litt rus kan man alltids få men prisen for denne rusen er mangedoblet fordi buprenorfin allerede har "fylt/avstumpet" disse reseptorene og du må bruke veldig store mengder opiater.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Subutex inneholder ikke motgift (naloxon) men bare buprenorfin. Stoffet buprenorfin gjør at Heroinrus blir fryktelig svak. Skulle man komme i den situasjonen at man bruker begge en dag Ville man trengt enorme doser heroin for å kjenne noe rus i heletatt. Du blir ikke dårlig eller noe. Om noe blir du bare skuffa. Buprenorfin har lang halveringstid og skal man ha noe effekt av heroin ved siden av burde man hvertfall vente et par døgn. Litt rus kan man alltids få men prisen for denne rusen er mangedoblet fordi buprenorfin allerede har "fylt/avstumpet" disse reseptorene og du må bruke veldig store mengder opiater.
Vis hele sitatet...
burde man vente 48 timer etter siste sub dose, før man tar hest?
Sist endret av Paranoid83; 6. november 2021 kl. 03:00.
Takk for utfyllende svar! Var hos en gammel heroinist igår.. Jeg fortalte om buprenorfin bruken min.. Da sa han at jeg skulle ta to xanax, også fikk jeg 0,2 med minus! Jeg tok bare 50% av det, og sparte resten. Ventet 24timer siden jeg tok sub sist, og røyka den siste 0,1'eren etter at jeg spiste en xanax 30minutter før. Eneste jeg merka egentlig, var vel bare xanax'en
Sist endret av FourHorsemen; 6. november 2021 kl. 03:02.