Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 953
Er det noe som vekterene ser etter? Tenkte å bruke linser, så ikke pupillene mine skal være mega svære. Skulle egentlig gjøre det den helgen her, men ble utsatt dessverre. Hadde vært fint med tilbakemeldinger.
Ikke glem at du sikkert vil jobbe en del med kjevene. Personlig så ser jeg fort om folk er på en brukbar dose stimulanter.
Anonym bruker
"Fregnete Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er sjeldent øya som er giveawayen. Trynet generelt er som regel problemet.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville aldri tast x eller mdma ute blandt vanilje folk. Skulle jeg tatt noe hadde det vært lav dose speed, opp til 0.150g
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet mange venner av meg pleide å gjøre det på 18års plasser i byen her. aldri hørt om noen som har blitt tatt for det. Men jeg hadde vært forsiktig med dosen iafall.
Har gjort dette flere ganger, både droppet inne på klubben men også på toget på vei bort slik at vi peaket i køen på vei inn. Ble utrolig nok aldri tatt, men har sett en snap fra en gang hvor jeg tok en noe større dose enn jeg pleide. Ikke gøy å se i ettertid hvordan du har sittet foran andre gjester. Men vær forsiktig og hold dosen lav, så kan det være veldig gøy også! Husk pauser fra dansingen, minimalt alkoholinntak og drikk et glass vann her og der.
Sist endret av Stekesmør; 2. november 2021 kl. 16:15.