Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 552
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen med erfaring av benzoslutt og avvenningsreaksjoner har en sammenheng med hvor lenge man har stått på det? Typ om man har stått på det i et år (og større dose) blir man lengre dårlig ved medisinslutt enn om man har stått på det i to måneder ved liten dose? Eller kan det være helt random?
Gi litt mer detaljer om hvilket Benzo og hva slags doser

Har mye erfaring med Benzoslutt og abstinenser ved litt forskjellige doser.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har lest mye på forumet om de som tar store doser og har plager i lang tid etterpå. Jeg gikk på 0,5 mg-2 mg i tre og ei halv uke og er fortsatt nå på uke 4 etter bråavslutning (pga sterke bivirkninger) skikkelig dårlig. Lurer blant annet på om jeg vil få noenlunde skikk på søvnen min igjen�� Jeg vet jeg bare har meg selv å skylde da dette sikkert hadde gått bedre om jeg trappet ned forsvarlig, men gjort er gjort. Men likevel, jeg gikk jo på så liten dose i forhold til hva mange andre tar og over en kort periode. Jeg lurer på hvor lenge jeg må stå i dette…
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg gikk på Fluanxol primært for angst og paranoia. Jeg er høytfungerende borderline
Om man har brukt lenge varer det en stund, men desto flere sunne vaner du tillegger deg, desto fortere går det over Det gjelder spesielt fysisk aktivitet!

I ditt tilfelle høres det nesten merkelig ut at det har blitt så ille. Siden du har brukt så kort tid tror jeg det skal gå fort over.

Spør legen om Quetiapine eller Atarax for søvn. Alt er bedre enn å gå rundt søvnløs.
Sist endret av krystallkongen; 2. november 2021 kl. 09:45.
Fluxanol er antipsykotika, ikke benzo. Fort gjort å blande stoffgrupper, men ganske håpløst utgangspunkt når man skal lage seg forventninger til abstinensforløp etc.
Trodde han mente Fluanxol i tillegg..?
Sist endret av krystallkongen; 2. november 2021 kl. 10:41.
Å nevne Fluxanol samt hvorfor TS stod på det, men ikke hvilket benzo det er snakk om får meg til å mistenke forveksling. Godt mulig jeg tar feil, men det gir ikke helt mening for meg å nevne det når tråden skal omhandle noe helt annet.
Sist endret av DfenZ; 2. november 2021 kl. 11:16.