Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 924
Jeg har alltid brukt det som en plattform for å utrykke meg og følelser. Det er befriende å få det skrevet ned om det ellers stokker seg. Alt fra dagbok til dikt, historier eller bare kladde notater. For tiden skriver jeg på en selvbiografi, som jeg har snekret på i flere år (Den vil ikke bli delt). Så er det flere her som anvender skriving som terapi? Gjerne del for de som ønsker uten at det blir for gjenforbart siden man er anonym her inne.

Alene i mørket,
her sitter vesle meg i all elendighet

Blikket flakker,
å du elendighet er så vakker

Livet har vært en prøvelse
På godt
På vondt

Å, elendighet du er så vakker
Når livet er et helvete,
så tenner du fakler
nå er det begrenset hvor mye jeg takler

Du tar meg til deg i mørkets time,
jeg er så ferdig med å grine

Du må gi slipp på meg,
så jeg kan begynne livet
og endelig få smile
Sist endret av makkamysen; 7. mars 2021 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg bruker masse forskjellige ting som terapi, gjerne slik son krever litt kreativitet. Spiller gitar, lager sanger, maler, tegner, skrev masse dikt før (gjerne morsomme og teite) osv.

Det er godt å ha noe annet å fokusere på noen ganger.

Kult at du deler forresten
Sist endret av Taxidriver; 8. mars 2021 kl. 01:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuckdet
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Jeg bruker masse forskjellige ting som terapi, gjerne slik son krever litt kreativitet. Spiller gitar, lager sanger, maler, tegner, skrev masse dikt før (gjerne morsomme og teite) osv.

Det er godt å ha noe annet å fokusere på noen ganger.

Kult at du deler forresten
Vis hele sitatet...
Godt å ha slike ting dersom livet ellers blir litt for brutalt. Jeg spilte kassegitar før og piano, men å synge det skal jeg ikke påstå. Tekstmessig så kan det være så mangt, alt fra livet, teite fortellinger eller veldig dystert.
Sitat av makkamysen Vis innlegg
Godt å ha slike ting dersom livet ellers blir litt for brutalt. Jeg spilte kassegitar før og piano, men å synge det skal jeg ikke påstå. Tekstmessig så kan det være så mangt, alt fra livet, teite fortellinger eller veldig dystert.
Vis hele sitatet...
Det viktige er å få det ut. Spør du meg så er det bedre å skrive dystre greier enn å brenne inne med de tankene. Bedre å tegne et tau enn å bruke det osv.

Lykke til videre og del gjerne mer
Fuckdet
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Det viktige er å få det ut. Spør du meg så er det bedre å skrive dystre greier enn å brenne inne med de tankene. Bedre å tegne et tau enn å bruke det osv.

Lykke til videre og del gjerne mer
Vis hele sitatet...
Jotakk for det og i lige måde. Hehe sant det du sier!

Hoppe strikk, titte på pikk. Strikken revner, ballene sprenger. Pikken og strikken er nå på trikken. Hvem skal nå slikke’n?

Hund e gøy sa de. Ikke visst æ den barka så my. Den ble døpt til Dagrun, for den va så stor og rund. Ikke faen om den va sunn. Til slutt ble æ hørselsløs, mått ligg på kveldan i et fjøs. Der lå æ time etter time. E det no æ tar livet tå dyret? Nei, sendt’a heller på gardstunet . Aldri mer hund på mæ. Ikke visst æ det va så my leven og at dem kun bli så svær.
Sist endret av makkamysen; 8. mars 2021 kl. 11:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.