Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 980
Hei, håper alle har en fin dag. Lurte bare kjapt på om jeg får noe rus av 1 300mg lyrica ? Tok 8 rivotril igår og.
Lyrica har en merkelig synergisk effekt med det aller meste. Hvis du spiste 8 rivotril i går og disse inneholdt det de skulle er det slettes ikke umulig at du vil merke noe av Lyricaen siden du strengt talt fortsatt er påvirket av rivotrilen.
Jeg blir rimelig fin form av 1000mg+ med lyrica. Er som en najs drita følelse i kroppen
Ok, takk for svar. Sikkert ikke vits og kjøpe bare 300mg da
Tror ikke du får ruseffekt av 300mg, men skal aldri si aldri om du har rivotril i systemet. Jeg selv fant en magisk grense på 600mg, som jeg ble rimelig ruset av. Og dagen etter måtte jeg ha 800mg, så 1000mg, så 1200mg også videre for samme effekt... Syk toleranse man får på det. Lyrica har veldig god synergi med det meste av andre midler, føler jeg. Brukte å blande Lyrica med pils, brunt og Stilnoct. Da var det mildt sagt chill form.
Bygger enorm toleranse ja, endte opp med å bruke 5g om dag selv. Er ganske fæle abstinenser på de greiene der. Men ska du bare bruke av og til, så ville jeg tatt 600-1000mg når du allerede har rivotril i systemet. Et par pils til er ganske godt.

Prøvde å skyte det, men ditten blander seg ikke med vann uansett om du bruker syre og varme for å løse det opp