Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  325 125954
Sitat av G-Erik-L Vis innlegg
Det var vel når jeg kjørte bil etter 30 vival og en halvflaske bourbon, gikk ikke bra i det hele tatt, med bilen. Heldigvis mange år siden. Skammer meg nå, har ikke noe til overs for folk som kjører i fyllla i det hele tatt. Men men.
Vis hele sitatet...
Har en lignende opplevelse på en 20-30 (kanskje oppi 40) vivaler, men istedenfor bourbon justerte jeg med amf for å bli litt klarere i toppen.. Skal nevnes at jeg kjørte som en konge på veiene (i mitt hode vel og merke). Men idet jeg skulle stoppe for å ta en tlf, smallt det så jævlig at jeg knuste fronten. Om en ser bortifra de to andre gangene jeg traff muren i veikanten som ikke gjorde mer skade enn riper i lakken..

Lurer på hva det er med disse tablettene, som gjør en dum nok til å kjøre motorisert kjøretøy på den jævla zombie rusen!


Ja.. Vet jeg fortjener smekk på pung, får skjylde på at jeg er dum og ung.. Og var full i piller og kåt.
Sist endret av MadPetter; 19. desember 2011 kl. 02:36.
Jeg og en kompis hadde skaffet oss en god kontakt og fixet 500g guud boblings som var på veg oppover.
På veg opp svikta bilen til han som kom med boblinsen så han måtte ta buss resten av veien. Han hadde kola med seg og som jeg tror han tok litt mye av på veien, babla litt mye i bussen så tror (dette er ikke sikkert, men det er det vi tror skjedde) at buss-sjåføren ringte purken så når han gikk av bussen og møtte oss var det plutselig en haug med purkebiler og purk rundt oss. Ble tatt inn til stasjonen og satt på glattcelle alle mann, eneste som ikke var kjenning av purken var meg.
De ransaket meg vel 3 eller 4 ganger gikk nøye igjennom buksene mine, når jeg hadde de på og når jeg måtte ta de av.
MEN! De klarte alikavel ikke og finne klipsposen jeg hadde i den lille lomma over den vanlige lomma på høyresida av dongrebuksa som jeg hadde blåvalium og MDMA i... så jeg satt på glattcella i x timer og på avhør med blåvalium og MDMA!
Superflaks!
Jeg og en venn hadde vært hos en felles venn. Etter noen timer med god bønne og godt selskap satte vi kursen hjemover i bil. Etter et stykke kommer jeg på at jeg har lagt igjen husnøklene mine hos kompisen vår. Veien vi kjørte på er veldig smal, så det er ikke lett å få snudd. Men plutselig får jeg øye på en liten sidelomme som var stor nok til å snu på. Av en eller annen grunn la ingen av oss merke til at politiet stod 30-40 meter unna. Vi svingte inn på lommen, og først da ser vi politibilen. Så vi bestemte oss for ikke å snu, slik at vi ikke vekket mer oppmerksomhet enn nødvendig. Vi fortsatte kursen hjemover, men blir stoppet av det som viser seg å være en rutinekontroll. Politimannen ber om fører- og vognkort. Kompisen min (som kjører bilen) styrer fælt med å finne vognkortet, men får fiklet det frem til slutt. Politimannen studerer kortene nøye før han tar de med seg til politibilen. Jeg vet ikke hvor lenge han ble borte, men det føltes som en evighet. Da han endelig kom tilbake gav han kortene tilbake, også stirret han på oss lenge uten å si et ord. Plutselig tar han to steg tilbake fra bilen, sier god natt, og lar oss kjøre avgårde.
NOIA!!
Har løpt fra politiet i ekstrem hasjrus flere ganger, har aldri vært spesielt morsomt.
Jeg og to kamerater var på vors, drakk maaaasse alkohol, spiste blåvalium og røyka noen feite med bra kvalitet.
Vi bestemte oss for å dra videre fra vorset til en middels stor fest. Vi kosa oss som faen vi, helt til den ene kameraten vår plutselig ble borte.. 30min etterpå ringte han oss og sa vi skulle komme på utsia. Han satt i bilen sin og skulle kjøre oss hjem, fulle og skække som vi var uten fornuft satt vi oss inn i bilen med han, TO minutter etterpå ser vi blålys bak.. Vi blir stoppa og sjåføren av bilen blir tatt med på utsia.. vi 2 andre satt i bilen maks skeve og hadde ikke lyst å bli tatt med gall eller piller når det bare var et par uker siden sist vi ble tatt.. Politiet ransaker bilen, men legger ikke merke til noe annet en av vi har nyti alkohol, så vi fikk gå, flaks! men sjåføren mista lappen.. MEN di fant ikke den 2grams klumpen som lå i midtkonsollen så da ble det røykings på oss andre som ikke måtte på stasjon, vi sovna til og med på et busstopp nedi gata og kameraten vår sa han hadde sett oss når han ble kjørt hjem av snuten, men di så oss ikke.. 1 time eller noe etter var busstoppet i fyr :P

har en til.. forsåvidt ikke så noia, men var bånnrusa en gang jeg og en kamerat skulle gå til en fest, starta å krangle litt på veien og det endte i vold.. RETT foran der vi slåss (typ 30min) var det et svææært hageparty!! haha, flaks ingen ringte politiet
Var på fest ifjor, og etter jeg og mine kompiser hadde intatt større mengder alkohol likte ikke den ene kompisen min at en råner yppa på han, så han slo han ned... Det endte med at vi fikk 30 + rånere etter oss.. Vi kom oss heldigvis vekk før rånergjengen fikk tak i oss og fikk forklart senere at det var han ene råneren som begynnte :P
men vil ikke tenke på hva som hadde skjedd viss de hadde fått tak i oss... 30 stk 18-30 åringer mot fire 16-17åringer, sier vell sitt...
Skjedde noe ganske sykt med meg i byen.

Jeg og en kompis skulle møte en dealer på tøyen for å kjøpe en pose. Dealen gikk drit bra, og vi begynte å gå tilbake mot t banen. Det går plutselig 2 pakistanere ved siden av oss, og sier at de vil se på det vi fikk av dealern. De hevder at de hadde kjøpt noe shit av han som bare var oregano, og de ville se på det vi hadde fått.

Jeg hadde ganske noia, fordi de var så jævlig aggressive. Jeg sier nei, og vi går videre. Akkurat i det jeg sier nei, så tar han ene pakkisen tak i meg rundt halsen og sier:

"Gi meg bæggen ellers får du en kniv i magen"

Jeg får drit noia, og gir han stashet (når jeg tenker meg om, så hadde han sikkert ikke kniv en gang)

Så begynner han å si at han vil ha den andre posen også, og jeg hadde jo bare kjøpt 1 pose! Han maser på at han skal ha den andre posen, og jeg prøver å forklare at jeg bare hadde den ene. Maks noia!!!

Plutselig hører vi en mann som roper litt bort i gata:

"Jeg har vært politi i 10 år og jeg vet akkurat hva dere driver med!!!"

De 2 pakistanerne stikker av, og jeg og kompisen går videre til t-banen. Alt gikk fint :O

Jeg fikk møtt dealern på et nytt sted, og han ga meg en 2er gratis fordi han synes synd på meg PGA det som hadde skjed!
Ler så jeg griner her. Må komme med en episode med urnoia jeg hadde for noen år tilbake.

Jeg har en bror som bor utenbys. Vi er begge nytere av cannabis, men det svinet har de feteste kontaktene. Alltid weed dryssende i krysaller og hasj seig som tyggis. Jeg har som regel at jeg aldri kjører etter inntak av rusmidler, men min bror har mindre moralske skruppler så jeg hadde nettopp hoppet fra førersetet til passasjersetet i bilen. Jeg hadde hentet bror på flyplassen og han var hjemme for ferien med baggen full av inndrefileten av weed. Vi kjørte et par minutter fra flyplassen og mekket opp en spliff. Vi røyket og planen var at vi skulle hjem til meg. Etter hvert som spliffen blir kortere kjenner jeg at jeg blir helt mongofjern. Vi snakker slik du ble første gangen du fikk skikkelig feng av weed. Vi setter oss i bilen og munnen er tørr som faen. "Vi skal opp til mormor og hilse på henne nå" ."Shit" tenkte jeg... Så fjern jeg var nå ville jeg ikke være blant folk, men jeg tenkte at "dama er jo 100 år og merker vel ikke dette. Hu vet vel sikkert ikke hva weed er en gang". Vi stoppet utenfor bakeren og bror løper inn for å kjøpe noen småkaker. Noian var nå et faktum. Jeg satt lavt i setet og alle stirret meg hardt og lenge i øynene når de gikk forbi. Fuckings FBI-agenter på jakt! Bror kom ut å sa at vi droppet mormor og at vi heller skulle opp til meg å teste bongen. Jeg ble lettet som faen.

Jeg bonger sjeldent så kryptonittweeden i kombinasjon med bong gjorde meg urfjern. Jeg lå i sofaen og var helt speilegg i kroppen. Det var da jeg innså med min skrekk at jeg skal også hente min far på flyplassen. Jeg hadde antatt at min bror skulle ta seg av kjøringen, men dette skulle han selvfølgelig nekte for nå. Jeg tryglet og ba om at han måtte kjøre og at jeg skulle bli med og hele pakka. Under tvil sier bror ja og vi sitter i bilen på vei mot flyplassen. Det kjennes bare ut som jeg blir fjerne og fjernere. Jeg sverger til meg selv at dette var siste gangen jeg røyket cannabis. "før du skal hente din far! hva faen tenker du på?!" Jeg er nå omtrent 6år i hodet og føler min far skal gi meg juling. Vi sitter og venter på at far skal komme og mobilen vibrer. "Det er sikkert fadern!" sier jeg til bror og hanker opp mobilen. Det var far som sier at flyet er forsinket og at det blir en time til. Lykke! Gudene har smilt til meg og bilturen tilbake er en drøm. Plutselig er jeg passe fjern og høy på pæra.

Vi er nå tilbake i leiligheten og før jeg får tenkt meg om har jeg tatt et trekk til. Med ett er jeg pisse fjern igjen og med tiden det tar å kjøre til og fra flyplassen må vi ned i bilen igjen allerede. "Fitte!" tenker jeg i bilen mot flyplassen for andre gang på kort tid med dobbel pansernoia. Weed har nå blitt djevelens verk og jeg forbanner min dårlige dømmekraft og mangel på ryggrad. Med gråten i halsen stopper vi igjen utenfor flyplassen og bror presterer å si:"faen så gress det lukter her da" før han bryter ut i latter. På grunn av noian jeg hadde gnuget på siste to timene hadde vi ikke vekslet så mange ord så mannen visste ikke hvor krise dette var for min del.

I et forsøk på å virke så lite stressa og fjern som mulig bestemte jeg i et halvpsykotisk øyeblikk meg for å snu meg i forsetet og stormprate min far rett i ansiktet hele bilturen. Mannen har aldri vært så glad for å være med de to sønnene sine som da. Sikkelig "bonding" som han sa. Hehe. Enten var han for glad for å ha oss samlet til å merke noe eller så tenkte han keep on smoking for han sa ikke noe.

Noia som en mørkeredd blind mann...
Sist endret av Astro Man; 21. desember 2011 kl. 01:41.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan skrive en liten en kun for å bumpe tråden:

Hadde akkurat kjøpt noe grønt, første gang jeg prøvde denne urten etter et år med kun brunt (Røyker ikke fast). Jeg fyrer opp en joint hjemme på rommet i 11 tiden på natta. Jeg ble helt borte, og hadde litt noia. Rusen var veldig forskjellig fra det jeg var vandt til, men etter en ti minutter var det bare chill og kos.
En halvtime etter jointen var konsumert kommer plutselig moren min opp. Hun står i inngangen i noe som virker som år, før hun sier "Se på meg". Faen faen faen var alt som gikk gjennom hodet mitt. Så stirrer jeg henne rett i øynene. Hun peker mot noen fat og sier at jeg skal ta dem ned.

Var nesten brennsikker på at jeg skulle bli ferska i og med at rommet stinket av weed, og jeg så nok ikke helt nyktern ut heller.
Sist endret av TheGloryHole; 12. mars 2012 kl. 07:17.
Tja! Det var nok da vi, jeg og min kjære, hadde tatt LSD en lørdag morgen. Vi tok med oss niste og spaserte litt rundt i skogen. Da vi kom tilbake til leiligheten begynte det plutselig å banke på døra. Vi frøs til som is, og da ingen av oss bevegde på seg begynte de virkelig å hamre løs. Deretter slo de på en eller annen vindusrute og forsøkte å se inn. Da ting hadde roet seg gikk jeg listet jeg meg bort til døren for å lytte etter hva de sa. "Nei, det er ingen bevegelser eller lyd der inne bla de blah". Lite kult å stå der ved døra og lytte mens veggene smelter rundt seg og alt forvrenger seg. Jeg nådde toppen av peak når de kom. Vi hørte senere av en annen som bor like nedi gangen at de hadde finkjemmet hele bygget for å lete etter oss. Uff.
Jeg og 2 venner skulle røyke grønt for første gang og vi satt på et par benker rett ved en barneskole, det var i 23-tiden og det var bekmørkt ute. Etter et par bong hits hver starter vi alle og trippe men siden det var første gang og vi hadde lite erfaring fortsatte vi. Vi tok ALT for mye og plutselig ut fra ingensteds kommer en liten, fet kurdisk dame som så ut som en ert. Hun snakket høylytt i telefonen og vi fikk alle panikk (prøvde å stappe bongen i sekken osv)
Min venn fant ut at han skulle snakke om noe som fikk oss til å virke mer troverdige. Han snakket selvfølgelig om WOW-.-
Dama hadde ikke sett oss men siden vi snakket så høyt så kom hun gående rett mot oss og stemmene våres skalv.
Etter en stund forsvant hun og jeg startet da jeg virkelig å trippe. Jeg så mot en vei som var ca 50 meter unna og der en buss kjørte forbi. Jeg som var ballehøy så ikke en buss men trodde det var noen form for romskip. Jeg så bare lysene som bevegde seg langs bakken og reiste meg opp å løp etter. Like etter passerte en politibil og jeg sto musestille.
Panikken inntraff i det politibilen saknet farten og svingte inn mot oss. Den stoppet og 2 men gikk ut og inn i bygget ved siden av. De så seg rundt og så gikk de inn.
Det var en politistasjon.
Sist endret av iSayHey; 12. mars 2012 kl. 15:33. Grunn: skrivefeil..
Jeg har opplevd 2 veldig sketchye stunder under rus:

Den ene var da jeg og 2 til hadde røyka weed og skulle sette oss ned og chille i sofaen på tv-stua, så kommer stefaren min inn og begynner og snakke til meg. jeg merket det ikke men så at han ene kompisen min ble stiv av noia og så mot døra. Jeg oppdaget at han stod i døren og spurte ''hva sa du?'' han stilte spørsmålet igjenn og jeg svarte noenlunde greit og han gikk. han ene kompisen min hadde hjertebank og noja som faenhelt til han dro. etter stefaren min hadde gått fikk jeg noja vet ikke hvorfor han ikke merket noe, føltes ut som øya var blod røde og holdt på og poppa ut. men det gikk så bra så


historie 2:

den andre gangen var jeg hos en kompis og vi bestemte oss for og chille med noe benzo, etter ca. en time ble vi sulten og skulle på Mc'donalds og spise litt. jeg skulle hjem den kvelden og skulle ta tog. det tar ca 15-20 min og gå til stasjonen og vi hadde 30 min på oss så jeg hadde god tid(trodde vi)
vi spiste ferdig og fant ut at jeg hadde sett feil på tog tidene, det er 15 minutter til toget går! vi måtte da løpe som noen tullinger tilbake til der han bodde og hente tinga mine. jeg viste ikke hvor togstasjonen var siden jeg ikke var kjent det så han måtte bli med og vise vei.

da vi forlot stedet hans løp vi som faen for og rekke en buss. som kjørte akuratt før vi kom... vi løp som gale for og rekke toget. merket at pillene var plagsome når det gjaldt og holde farten. jeg er ikke den som har best kondis heller(blir sliten som faen etter 200 meter)
da vi kom nerme togstasjonen så vi at toget kom over broen vi var under og det var ca 100 meter til toget, jeg takket for meg og løp som jeg aldrig har løpt før! kræsja inni tog døra og trykka som en gal på knappen som åpna døra. kom akuratt inn og i det døra lukket seg kjørte toget jeg var på og fant meg en plass. naturligvis hadde jeg ikke bilett siden jeg ikke rakk og kjøpe det, så måtte kjøpe på toget.
da konduktøren kom var jeg så ampusten at jeg omtrent ikke klarte og svare, og sa bare: vent til jeg får igjenn pusten.

han sa ok og gikk. når han kom tilbake gikk han bare forbi meg og glemte at jeg ikke hadde betalt.

fikk da en gratis togtur så den ble veldig behagelig med benzo i kroppen og tanken på at jeg sparte 200 kr
Ingen historie å komme med, men den "signaturen" din StålSkuff fikk meg til å få en god latter ;D
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
Den eneste historien jeg har å komme med er fra den andre gangen jeg røykte weed.

Jeg og 3 andre var på vei innover til byen, og vi hadde akkurat vært og bonga resten av det grønne vi hadde.
Det ble noen heftige drag, og jeg ble rimelig stein for å si det mildt.

Så når vi skulle rett rundt en sving så ser jeg et mareritt-scenario bli til virkelighet.
Morra mi, 2 hunder, og lillebror! på tur.
Hjertet stopper og jeg går inn i overlevelsesmodus.
Så jeg går direkte bort til dem med det værste stoner-fjeset og prøver å virke normal.
Spør dem hva de gjør her ute osv. mens jeg klapper hundene for å unngå blikkkontakt.
Ifra all forventning så gikk det fint, og jeg tror ikke hun merket noe.

Men når jeg leser de andre innleggene fra tråden her, så kan jeg bare forestille meg hva dere har vært gjennom.
Noia helvette
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Tja! Det var nok da vi, jeg og min kjære, hadde tatt LSD en lørdag morgen. Vi tok med oss niste og spaserte litt rundt i skogen. Da vi kom tilbake til leiligheten begynte det plutselig å banke på døra. Vi frøs til som is, og da ingen av oss bevegde på seg begynte de virkelig å hamre løs. Deretter slo de på en eller annen vindusrute og forsøkte å se inn. Da ting hadde roet seg gikk jeg listet jeg meg bort til døren for å lytte etter hva de sa. "Nei, det er ingen bevegelser eller lyd der inne bla de blah". Lite kult å stå der ved døra og lytte mens veggene smelter rundt seg og alt forvrenger seg. Jeg nådde toppen av peak når de kom. Vi hørte senere av en annen som bor like nedi gangen at de hadde finkjemmet hele bygget for å lete etter oss. Uff.
Vis hele sitatet...
Må bare spørre, var det Politi som banket på? lest 3 ganger nå og ikke helt fått med meg hvem som banket på :P Men kan forstå noian uansett hvm som dundrer på dører og vinduer når man helst ikke trenger det!
ArbeidsledigProletar
Meh, har ikke så spennende ei heller så veldig "sketchy historier å komme med, men har litt tid å slå ihjæl.

Har en historie fra Boomfest 2010, psy-trance festival i Portugal.
Det hele starta på vei til festivalen, vi tok buss fra Madrid i spania til Idanha-a-Nova, altså fra Spania til Portugal og festivalplassen. BUssturen like rimelig greit, vi stoppa et par tre plasser for å pisse og handle mat og drikke. (bussturen var arrangert av festivalarrangørene)
På alle stoppene var det masse folk som røyka spliff og koste, noe jeg stussa litt på da vi skulle tross alt krysse grensa mellom Spania og Portugal, jeg og min venn som jeg reiste med (fra nå av kompis) hadde ikke handla noe i Spania eller Amsterdam som vi fløy via da vi rett og slett ikke gidda stresset med dette på flyplass osv. på tross av avkriminalisering der vi skulle.

Bussturen gikk fint den og var rimelig kjedelig, jeg sov i det vi passerte grensa til Portugal og merka ikke mer til det. Ti minutter før vi kom fram derimot, ble vi stoppa av den Portugisiske narkosnuten, med skuddsikre vester og pistoler og bissevov troppa de opp. Bussen var full og jeg satt ikke ved kompis, men ved en skotte som plutselig rykka til og gjorde noen litt artige manøvrer... Bussen stoppa og inn kom en mann med stor hatt og bissevov. Bissevoven gikk fra stolrad til stolrad og lukta litt før de endte opp bakerst i bussen, der plukka de ut et stakkars par som måtte ta ut sekkene sine fra bagasjerommet hvor de deretter fikk de gjennomsnust og gjennomsett av bissevov og snut. Dette var fort gjort, og de fant tydeligvis ikke hva de lette etter og etter få minutter etter kom folka ombord igjen til applaus fra alle de andre på bussen.
Plutselig bryter skotten ved siden av meg ut i lettelse, han hadde en del speed, syre og ketamin med seg som han hadde med en nødmanøver gjemt opp i rumpa i det han så snuten... Flere andre hadde lignende lettelsesutbrudd og nå var alle hindringene før festivalen overstått.

Da vi endelig rulla inn på festivalområdet, eller inngangspartiet var vi definitivt ikke først. STOR kø. Køene var kaotisk og det var både digitale og "analoge" billetter, fullstendig uklart i hvilken kø man måtte stå for å komme inn med den typen billett man hadde (vi hadde digitale). Både jeg og kompis måtte pisse så vi stilte oss litt utenfor køene for å passe på bagasje mens den andre pissa. I mens vi sto der og venta på informasjon kom skotten som satt ved siden av meg på bussen bort og slo av en prat. Han hadde ikke telt, det skulle hans bror som kom neste dag ta med, ei heller en camp å campe i, så han lurte på om han kunne slå seg sam,me n med oss, det var jo selvføgelig greit. Så vi endte opp med å dele krigshistorier og drikke av taxfree varene mens vi ventet på at køen skulle ta slutt.

Omsider kom vi inn, det hadde allerede blitt mørkt og vi rota oss ned til campingområdet hvor vi etter litt att og fram og mer sosing rundt fant oss ett tre i en svak helning vi satte opp teltene under. Etter enda litt mer loking med telt og bagasje fant vi veien ned til resturantene, nesten ingen var åpne, men salget av øl og vann var åpent, så vi fortsatte like greit å drikke og prate skjit, som vi trøndere (og tydeligvis skotter, er flinke til) før skotten plutselig drar fram en syrelapp som han deler og gir oss som takk for at vi tok han inn, (gudene må huske trykket på lappen, ikke at det har noe å si) spiste denne uten mye om og men, på tross av at det var dagen før festivalen åpnet og ingenting skjedde egentlig. De holdt faktisk enda på å bygge kunstinstallasjoner og forskjellige scener i rundt oss.

Kvelden fortsatte og vi rota oss opp mot teltene for en eller annen grunn jeg ikke husker, men på veien støtte vi på en koselig kjøpmann som solgte syre og hasj. Vi kjøpte vel en femmer "caramellow" hasj som opplagt hadde vært transportert i rumpa til en eller annen stakkar, i tillegg kjøpte vi én syrelapp hver med Ganesha-trykk, spiste min like greit med engang, de andre gjorde ikke det da det var første dag og vi hadde jo allerede spist en halv lapp litt tidligere... Kjøpmannen hadde sagt at disse var gode, men hadde lite tro på de var spesielt potente.

Etter dette dro til den eneste plassen hvor det var musikk å finne på denne plassen, nå hadde oppturen virkelig tatt tak og hadde et smil som gjorde meg sliten i kjeften og lo av det meste. Atmosfæren var jævlig interessant, minimaltechno midt på ei gresslette, sammen med kompis og en skotte som bumpa ketamin og lo av ALT. Skotten var forsåvidt en rimelig schwær kar med et arr som gikk fra panna og ned hele ansiktet, så ut som han hadde vært ut en vinterdag før, for å si det sånn. Var ganske artig å se han så avslappa og lattermild i motsetning til tidligere på dagen. Husker ikke så mye av turinga under oppturen og generelt hele turen, så kan ikke komme med trip-rapport detaljer, altså sanseintrykk og følelser/tanker.

Etterhvert møtte vi igjen noen japanere vi hadde sett på bussen, tura som jeg var trykka jeg femmern min i hånda hans for å få han til å rulle for meg da jeg var på bærtur. Heldigvis redda kompis femmeren min, da jeg praktisk talt ga den bort og fikk forklart og ordna. Fem min senere satt vi der med en god spliff "caramellow". Den sto faktisk til reklamen, fin, mellow og en lett søtlig smak, ikke veldig sterk men sterk nok tura som jeg var og det var vel rundt denne tiden jeg peaka. (vanskelig å si, tidsperpektivet og minnet mitt fra dette er noe obskur) Men nå bestemte kompis at vi skulle ut å se området og kunstinstallasjonene!

Dette var før festivalen var åpnet og det var BEKMØRKT, vi gikk mellom sprøe statuer og installasjoner og det var fantastisk å se disse sammen visualsene som da hadde blitt rimelig intense, vi klukklo og loka rundt disse i ei god stund, hvor lenge er umulig å si, lenge nok ihvertfall og begynte etterhvert å fryse. Klokka måtte da ha vært rundt 2-3 på natta og det blir kjølig nok på fjellet om natta, selv i Portugal så vi bestemte oss for å dra tilbake til leiren for å legge oss. Dette var enklere sagt enn gjort, vi returnerte til baren med DJen, da denne var lett å finne med lyskasterne og musikken, deretter ned til resturantene, men fra der ble det vanskelig. Lysene rundt leiren var ikke slått på, jeg så ikke en dritt. ALt i bekmørket var forskjellig virrene visuals, snubla rundt på gresstuster og navigerte meg etter klukklatteren til skotten og maset til kompis som var stressa for å komme seg til teltene og lettere irritert fordi han mått dra på meg som nå etterhvert også begynte å bli rimelig stressa. Prøv å navigere deg rundt med kun lyd og svake "hint" fra den "virkelige verden" (altås der det var folk med lommelykter som lyste eller hvor lyset fra baren eller resturanten traff ting, resten var bare et rot av mørke og div. farger om danset)

Vi fikk dog etter masse lok hvor vi blant annet rota oss bak inn i bak resturant bodene og inn på kjøkkenområdet endelig dratt oss til toalettene, som da var et slags knutepunkt mellom veier. Så etter et dassbesøk som jeg ikke kan beskrive som mye annet enn bissart, føltes som toalettet fløt i lufta der jeg sjangla i mørket og håpte jeg ikke pissa på dasset med ned i det, fikk vi rota oss opp til campen. I løpet av den turen mista jeg og skotten kompis flere ganger da han mer eller mindre visste veien, vi bare loka fram og tilbake i hælene på han.

Følelsen av å skli ned i soveposen etter alt som hadde skjedd tidligere på kvelden var fantastisk. Sola var nå på gløtt og jeg sovna stirrende opp mot den mørkeblå himmelen, hadde enda visuals, dog ikke så sterke. Hørte også favorittlåta mi bli spilt nede på baren, skotten sovnet utenfor teltet mitt, rett på bakken, han gidda ikke engang dra fram soveposen sin.

Våkna opp sliten i hodet tidlig neste morgen, vandra ned til stranda og kjøpte meg den saftigste og BESTE aprikosen jeg noensinne har spist av en vandrende fruktselger. God start på en flott sommerferie.

Dette ble langt, kanskje rotete, har ikke gidda å gå igjennom posten for typos eller sære lange setninger og alt for lange paranteser, blir det for tungt å lese så gir jeg egentlig faen.
Husker når jeg var i india så skulle vi kjøpe litt weed. Men det eneste som gikk var og kjøpe 100gram. Ble en sinnsyk gangster tur med tuk tuk så fikk vi de 100gramma for samme prisen som en tier. Var dritt weed. Men uansett vi skulle til Nepal med fly og våkna og så at vi hadde forsovet oss så vi måtte bare tømme baggen med weed og hive en Mdma krystal. Og flyturen gikk helt greit men når vi hadde landa og pakka opp tingene så sa dama. Shit! jeg har masse weed i veska. Så vi hadde flydd med masse weed over grensa. Herregud... Men det gikk bra da...
Mange morsome historier her!

Min er at jeg en gang for lengesiden, var kansje 14-15 år gammel, jeg skulle ut med noen kamerater å drikke. Vi var den vanlige vennegjengen + 3 andre som er en "rank" høyere enn oss. Han ene av de hadde masse hasj, så vi satte oss alle ned etter at vi hadde blitt ganske fulle å skulle røyke dette her da.
Etter vi hadde blitt fjerne som faaaen, sovna jeg hos han kompisen vi var hos, men våkna opp igjen midt i byen på en benk der alle de som ikke er 18 pleier å møtes siden vi ikke kommer inn på pub.
Jeg spurte han ene kompisen min hvordan jeg hadde kommet meg bort dit, han sa vi hadde gått bort sammen(Dette er noe jeg husker glimt av den dag idag).
Pluteslig ringer morra mi meg å spurte hvor jeg var siden hun skulle komme å hente meg siden innetiden min den gang var klokke 01:00.
Jeg sa at jeg ikke ville hjem, men hun sa at da ringer hun politiet for å få meg hjem(noe jeg da ikke trodde på).
10 minutter etterpå kommer 2 politimenn bort til meg å sier at jeg skal bli med dem frivillig eller så tar de meg med vold, som de til slutt gjorde da..
De kjørte meg hjem å fulgte meg inn, jeg ramla ned hele trappa å i bunnen der sovna jeg..

Fyfaen så flaks jeg hadde, har aldri vært så høy å full på weed før..
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Må bare spørre, var det Politi som banket på? lest 3 ganger nå og ikke helt fått med meg hvem som banket på :P Men kan forstå noian uansett hvm som dundrer på dører og vinduer når man helst ikke trenger det!
Vis hele sitatet...
Det var snuten, ja.
Blir vel den gangen jeg var ganske drita i byn, spasserte med en joint i hånden og tok et par monster trekk.. Litt etterpå får jeg vite at jeg hadde gått som bob marley med en joint i hånden et par meter fra en politibil (da de sto utenfor bilen).

hehe, men det endte ikke opp med noe som helst! de merket ikke meg
Genial tråd, har sitti på nattevakt og lest gjennom hele nå mens jeg har kjedet meg! Får vel komme med mitt eget lille innspill, selv om det ikke kan måles med mange andre her.

Jeg og en gjeng med kompiser (vi var vel 2 eller 3 relativt fulle biler, så vidt jeg husker) hadde vært i Oslo på konsert, og tok en grei omvei hjemover (vi bor cirka 2 timer unna), på grunn av mye problem på hovedveien når vi kjørte nedover. Stoppet litt gjemt bak en butikk i en liten by, der vi fyrte opp en jay.
Stemningen var topp, og i det jeg skulle få jointen for andre gang, og holder på å inhalere, hører jeg en bil komme, og en kompis sier: Det er purken. Han og noen til var edru, og jeg trodde de bare køddet med meg, kikket raskt bort og så bare en stor bil, så jeg tenkte ikke noe mer på det, men så sier en av de andre stoner-guttene at det faktisk er purken, og jeg snur meg rundt igjen, ser rett på politibilen med store øyne i det jeg blåser ut røyken.
Politiet må kjøre en liten runde rundt for å komme seg ned på parkeringsplassen vi stod på, jeg stod rolig med spliffen mellom fingrene og venter på hva politibilen kommer til å gjøre, den svinger inn og kjører ned på parkeringsplassen.
Jeg slipper jointen og prøver med minst mulig bevegelser å skuffe litt snø over den.
De stopper, ruller ned vinduet og spør oss hva vi gjør her så sent på natten, så åpner bakdøren seg, og der sitter det enda en politimann (shit, dette går rett vest, tenkte jeg). Vi forklarte oss greit og sa vi hadde vært på konsert, tok en omvei hjem fordi det var mye kaos på hovedveien, og at vi stoppet for en sigg-pause (flere stod med sigg i hånden).
De ønsket oss en god tur hjem og rullet av gårde.

Jeg var den som snakket mest med dem, og det var ikke før vi hadde dratt at jeg kjente noiaen ta skikkelig fatt og jeg satt der i bilen med puls i hundre og tenkte på at vi hadde rimelig flaks.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Jeg var på besøk oss en venn å dama hans og vennen min bestiller godsaker på nett fra tid til annen og han sa denne kom fra amster, denne gangen var det noe syk svarting som skulle testes.
Jeg har jo vert i amster å prøvd alle mulige typer hasj der å var ganske så høy på pæra å tenker at det blir som å røyke smud amster røyk igjen å drar på 3 bøtte trekk (det var en ganske innrøykt tid) og blir ikke særlig fjern så jeg bestemmer meg for å leke med katta dems mens jeg venter på at rusen skal sige inn å ta meg, ettervert så flytter jeg meg til sofaen for jeg begynner å bli ganske stein, å jeg fortsetter å leke med den med en sånn "katte leke på et fiskesnøre" nå er jeg så stein at det føles ut som at jeg å katta er de eneste som er her og det var utrolig gøy å leke med den, plutselig springer katta under sofaen hvor jeg sitter å jeg tenker at nå skal den ambushe katte leken, så jeg konsentrerer meg om leken og helt ut av det blå så hopper katta frem igjen rett foran meg å ser på meg med et killer blikk som kan få hvilken som helst bikkje til å ta avstand, jeg hopper opp av sofaen og oppå rygglenet på sofaen å skriker samtidig ut " KATTA SKAL DREPE MEG FÅ DEN BORT!! " jeg sitter der stivfrossen av skrekk for katta bare står der helt i ro å stirrer på meg som om jeg er lunsjen dennes. jeg turte ikke røre meg engang for jeg var redd for at vis jeg rører meg så hopper den på meg å dreper meg, til slutt så kommer matmor å skal fjerne katten, men da springer den under sofaen igjen å blir der.
Jeg satt med føttene mine oppi sofaen resten av kvelden å jeg fikk meg til å ta et bilde under sofaen for å lokalisere katta.
http://i39.tinypic.com/rvzyty.jpg
Sist endret av Trollanon; 28. mars 2012 kl. 19:56.
jeg og en kompis satt ved bislett stadion og røykte grønt fra pipe, og plutselig så går kontaktlæreren et par meter unna oss. Man så helt sykt godt at det ikke var vanlig vi røyket og vi er begge uner 18. Plutselig ser han oss og går mot oss.
Kompisen min hadde pipa og læreren min MÅ ha sett at vi røykte fra en pipe.
Kompisen min kaster pipa under foten og læreren min begynner å snakke med oss, vi hadde bare en vanlig samtale om noe angående skole. Men fy faen som hjertet mitt dunka da jeg satt der høy å snakket med han. Men fant ut at han mest sannsynlig ikke bryr seg om elevene sine røyker
4 Rivotril på rappen, en go porsjon speed, og større mengder "børst" endte med politi i hælene (uten å bli tatt vell å merke). Var en kveld jeg å en kompisgjeng, hadde problemer med å skaffe sjåfør og etter noen rivoe'r kom vi selvfølgelig fram til å at å kjøre selv var en god ide . Så vi kjørte til festen å det gikk utrolig nok bra! Hjemveien gikk også HELT utrolig nok også bra !! Helt til onkel blå står midt på veien Da ble det "action" for å si det mildt. Bor langt utpå bygda så de har ikke allverden av ressurser, men de satte inn det de hadde for å si det sånn Endte opp i en 2 timer lang katt å mus lek, men i "kriminell" klonazepam form endte det opp i en "god" ide om ikke å parkere der jeg bor, fant en gangvei ikke lang fra å parkerte i grøfta, å dro hjem til meg for å røyke nå fin amster weed istedet. Utrolig nok kom de aldri på døra, de trodde tydeligvis aldri vi hadde kommet så langt. ( Fikk høre i etterkant at forsterkninger hadde blitt kalt inn fra alle kanter av fylket og at de hadde lett etter oss hele naten/morgenen) men de tok oss aldri . Klonazepam med halveringstid på 18-50 timer betydde at formen var fin da jeg våkna dagen etter. Med andre ord fortsatte festen dagen etter, men hadde heldigvis vett til å skaffe sjåfør da Skjer ikke igjen!!!
Tenkte jeg skulle fyre en fra min tid da jeg solgte!

Det var lørdag kveld, hadde vært på byen, og meg og to fulle kompiser kjører rundt for å finne nasj. I lomma har jeg 13 gram med syntetisk hasj (en som ser ut som tobakk og lukter jordbær, men blir jææævlig skækk på den). Sjåføren, som er både full og uten lappen klarer å kjøre utfor en skråning ved en relativt trafikkert vei. Vi går ut av bilen og ringer viking. Dum og fulle som vi var tenkte vi ikke at politiet kom til å komme, og i bilen ligger det to vekter og jeg har en pose i lomma. de ransaker alle sammen, og de tok selvfølgelig ut posen min med syntetisk hasj. Politimannen lukter på dette og sier: Hva er dette?
Helt forsiktig sier jeg: eeeh, det er vannpipetobakk. Politibetjenten ser på meg og smiler; hehe, det lukter som te jo.

Saaaatan å happy jeg var! 2 vekter, en stor pose med den grønne bønne, som var brun i dette tilfellet, og ikke et lite forelegg en gang. Desverre "destruerte" de en baseballkølle og begge vektene. Tenkte ikke så mye over det da men.
Sitat av Hertug1 Vis innlegg
4 Rivotril på rappen, en go porsjon speed, og større mengder "børst" endte med politi i hælene (uten å bli tatt vell å merke). Var en kveld jeg å en kompisgjeng, hadde problemer med å skaffe sjåfør og etter noen rivoe'r kom vi selvfølgelig fram til å at å kjøre selv var en god ide . Så vi kjørte til festen å det gikk utrolig nok bra! Hjemveien gikk også HELT utrolig nok også bra !! Helt til onkel blå står midt på veien Da ble det "action" for å si det mildt. Bor langt utpå bygda så de har ikke allverden av ressurser, men de satte inn det de hadde for å si det sånn Endte opp i en 2 timer lang katt å mus lek, men i "kriminell" klonazepam form endte det opp i en "god" ide om ikke å parkere der jeg bor, fant en gangvei ikke lang fra å parkerte i grøfta, å dro hjem til meg for å røyke nå fin amster weed istedet. Utrolig nok kom de aldri på døra, de trodde tydeligvis aldri vi hadde kommet så langt. ( Fikk høre i etterkant at forsterkninger hadde blitt kalt inn fra alle kanter av fylket og at de hadde lett etter oss hele naten/morgenen) men de tok oss aldri . Klonazepam med halveringstid på 18-50 timer betydde at formen var fin da jeg våkna dagen etter. Med andre ord fortsatte festen dagen etter, men hadde heldigvis vett til å skaffe sjåfør da Skjer ikke igjen!!!
Vis hele sitatet...
hade heldivis ikke bil selv
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Haha, veldig gøy å høre disse historiene deres.

har vel en jeg også.
Jeg var på en ungdomsklubb og kort tid før jeg dro dit hadde jeg tatt litt over ett halvt g. brunt med bongen.

Plutselig ble musikken stoppet og det kom noen folk for og prate om RMR (rock mot rus). Jeg sto der da med noen kompiser å så på. Midt i forelegget mistet jeg en flaske jeg hadde i hånda som var en flaske med sprit og brus i. Det rant over gulvet, og det begynte og lukte sprit. Jeg bøyde meg ned for og ta opp flasken. Dog lit svimmel av alkohol rusen. Og fikk lit panikk i og med att en i styret sto rett på siden av meg, men det gikk bra.

Det neste som skjedde var att en uniformert politimann kom gående inn på klubben rett etter dette. så jeg gikk i ett annet rom for og være lit tryggere. en kompis av meg sa til meg att det skulle være blåse sjekk på alle å da tengte jeg bare att jeg måtte stikke.

jeg var da på tur nedover til byen og politifyren kjørte rett fobi meg .


Fikk senere vite att politifyren hadde sport noen der oppe om hvor jeg hadde tengt meg og att han gikk for og finne meg.
Sist endret av F0reman; 31. mars 2012 kl. 15:49.
Hvor rått hadde det vert om alle freakerne fra rusforum møtes til en stor fest sammen?
Sitat av MercedesE Vis innlegg
Hvor rått hadde det vert om alle freakerne fra rusforum møtes til en stor fest sammen?
Vis hele sitatet...
jeg kan garrantere at politiet tar seg en tur innom med bikjene sine.

jeg vill også anta at de fleste på rusforumet vill holde seg anonym.

men ja, det hadde vert episk!
Sist endret av StålSkuff; 31. mars 2012 kl. 22:00.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
jeg kan garrantere at politiet tar seg en tur innom med bikjene sine.

jeg vill også anta at de fleste på rusforumet vill holde seg anonym.

men ja, det hadde vert episk!
Vis hele sitatet...
Hehe, ja ser den... alikevel fet ide
ordna bra med weed,coke,knips, lsd og diverse andre ting så hadde det vert rått det
Sitat av MercedesE Vis innlegg
Hehe, ja ser den... alikevel fet ide
ordna bra med weed,coke,knips, lsd og diverse andre ting så hadde det vert rått det
Vis hele sitatet...
hvis det ikke hadde vert illegale drugs inn i bildet så hadde det gått greit :P
men hadde vert fett og mekka sammen noe lignende bong a thon da :P
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Vi har det med å bestille pizza fra Peppes mens vi peaker på LSD, første gangen måtte vi ringe før de stengte og vi peaka. Selv om ikke jeg ringte (vi holdt på å bestille en mat og to drikke) eller åpnet døren første gang er det kanskje det skumleste jeg har gjort under rus.
Andre gangen vi kjøpte pizza fra Peppes på LSD var vi på nedturen og jeg ringte Peppes og sa hva jeg ville ha, uten å fortelle han noe annet viste han navnet mitt og adressen min, tok meg ett minutt å tenke gjennom hva som skjedde da.
Sist endret av PerPerPerPer; 31. mars 2012 kl. 22:08.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
hvis det ikke hadde vert illegale drugs inn i bildet så hadde det gått greit :P
men hadde vert fett og mekka sammen noe lignende bong a thon da :P
Vis hele sitatet...
Ja fy faen, det hadde vert jævla rått
hatt det et sted hvor det ikke er noe særlig med folk i nærheten osv da..
ArbeidsledigProletar
For å arrangere noe sånt fra et åpent forum som freak vil jo ikke føre til at snuten KASTER seg over det som sultne ulver?
Sitat av Batabusa Vis innlegg
For å arrangere noe sånt fra et åpent forum som freak vil jo ikke føre til at snuten KASTER seg over det som sultne ulver?
Vis hele sitatet...
jau... men kan lure snuten da
Kan bli vanskelig å lure snuten uten å lure deltagerne.
Sitat av Ingens gate Vis innlegg
Kan bli vanskelig å lure snuten uten å lure deltagerne.
Vis hele sitatet...
hehe, jeg tuller litt..
måtte sent invit på melding te folk isåfall..
blir dem sjekka tru?
Sist endret av MercedesE; 1. april 2012 kl. 01:22.
Satt og diskuterte angående fordeling av godsakene på tbanen. Da vi skulle bytte bane satt vi oss ned på en benk og fortsatte diskusjonen. Vi var noe høydlydte kan man si der vi satt og snakket om "munch", "trekk" og "deling". Etter ett par minutter på benken kommer det en kar i rød genser mot oss. Han virket nysgjerrig og jeg trodde han lurte på noe angående når t-banen gikk. Han stopper opp, steller seg relativt nærme oss og lytter. Etter ett minutt steller han seg plutselig foran oss og spørr "Hva er det dere skal dele gutter?". Vi skjønner ingenting helt til han drar fram ett kort i bukselomma. Mannen var fra politiet og var tilsynelatende på vei hjem fra jobb. Han fortsetter og spørre hva vi skal dele men vi er helt sjokka og han får ikke noe svar utifra oss. Deretter spør han hvor gamle vi er, vi svarer "18år" hele gjengen. Han tenker seg om en god stund så kommer banen. "Jeg lar dere gå for denne gang gutter" så smetter han inn på tbanen..

Vi har maks noia ettersom 2 av oss satt med ett par gram i lomma. Roet oss ned og tok banen dit vi skulle, helt hypre etter det som akkurat skjedde.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Min mest noia opplevelse..:
Var inne i huset til en kompis, ruller en joint, så går vi ut i gårdsplassen hans for og fyre den.. når den er nesten ferdig går vi og setter oss i bilen og kaster stompen idet jeg lukker døren. Starter opp bilen og kjører med engang, fra huset går det en ca 20m lang mini vei innpå hoved veien gjennom nabolaget, kommer ut på den og svinger til venstre... så ser jeg i bakspeilet, bak fra hekken til huset svinger mr. onkel politi ut etter oss... MIDT inne i ett nabolag.

Tok ikke mange millisekunder før kompis tar av seg solbrillene og ser i speilet etter og ha sett reaksjonen min fra jeg så i det selv... blålysa kommer forsåvidt ikke mer enn 20 sekunder fra vi kjørte fra huset, og med en puls på sikkert 300 prøver vi begge og være dønn normale og være hyggelig og rolig... Vi var sikkre på at vi ble spana på siden det var politi oppi her og at nå gikk alt til helvete.. snuten spurte etter vogn kort + førerkort, og etter utallige ganger jeg har blitt stoppet er dette eneste gangen jeg har blitt spurt om hva jeg skal, har gjort og det samme til passasjeren min + navn... Hmmm, jubla godt når vi fikk kjøre videre.. hahahahahaha xD
hadde en rett og slett jævlig situasjon for noen dager siden.... det hele starta med at jeg og fetteren min skulle på kino. alt gikk smooth, vi ble kjørt av pappa til kinoen osv. men istede for å dra på kino tenkte vi da at vi skulle bruke pengene på marijuana istede for. vi tok noen telefoner og fikk skaffa en fyr som solgte noe blue cheese for rundt 300 kr. vi dro til oslo med bussen og møtte han. dette var en venn av fetteren min så han spurte om vi kanskje hadde lyst til å være med å fyre 1 eller 2 jointer. vi takka ja og en liten stund senere når vi var i full gang ringte pappa meg og sa at han stod utenfor kinoen og ventet på at vi skulle komme ut, da fikk jeg jo selvfølgelig helt noia og måtte finne på en forklaring på hvorfor vi var i oslo når vi egentlig skulle være på kino. vi fortalte at vi trodde at vi skulle ta bussen hjem, så vi tok den siste bussen som gikk. vi havna da i oslo og visste da ikke hva vi skulle gjøre..... faren min tok heldigvis dette med et smil og kom og hentet oss. dette er det verste shitte som har skjedd med meg hele mitt liv men det gikk heldigvis bra !!!
Var vel 14 år og chillet hos en kamerat, han spurte om jeg ville røyke litt maiser og jeg takket så klart ja til det. Skulle på skolen dagen etter og foreldrene mine var ganske strenge med innetider.

Glemte jo så klart det etter noen par pipetrekk og endte med å glemme tiden helt. Når vi var tom for tjall og rusen forsvant, la jeg merke til at klokka var 3 om natta, pluss jeg hadde nærmere 50 tapte anrop fra hu mor.

Luska meg hjemover som tok ennå en føkkings time og når jeg kommer hjem sitter mamma på gråten og lurer på hvor faen jeg har vært, mens fattern var ute og lete etter meg.

Kanskje ikke så forbanna "sketchy", men var jævlig ille når jeg tenker meg om.
Alt jeg skal til å skrive nå, stemmer. Om dere ikke ønsker å tro meg, shit happens.

Da jeg var 14 skulle jeg og en kompis hjem til meg for å røyke vannpipe. Min mor var vekk denne natten, og tenkte vi kunne slappe av litt med vannpipe og musikk. Jeg har alltid hengt med folk som er en del eldre enn meg, og i dette tilfelle var kompisen min 18.

Siden jeg ikke bodde fast hos mor tok jeg toget opp. Et par stasjoner før vi skulle av skulle kompisen min hoppe på toget. Han sa at vi skulle av på neste stasjon for der stod en kompis av han med bil og kunne kjøre oss. Jaja, tenkte jeg og labba inn i bilen. Dette var kun noen mnd før jeg røyka hasj for første gang, så kjente ikke igjen lukten, men syns det luka merkelig skog i bilen

Disse to jeg satt i bilen med var kjenninger av politiet, sjoføren hadde sitti inne, bilen var etterlyst for ran i sverige og tro det eller ei, men skiltene var stjålet fra privatbilen til en politimann. Jeg vil bare gjøre det klart at sjoføren var en total idiot. Lappen hadde han heller ikke. jeg ble ikke informert om NOE av dette, før det var alt for sent.

Anywayz, vi kom oss hjem til meg og vi røyka litt vannpipe og slappa av. Så fant gutta brått på at vi skulle til en kompis som var på et "mødrehjem" en times tid unna. Fair enough tenkte jeg og vi rulla mot dette stedet. Klokka begynte å bli 6-7 og dette var i oktober og det begynte smålig å bli mørkt ute.

Vi stoppet innom en butikk og kjøpte 20 rød prince og en 6-pakk med halvlitere øl til meg, mens de andre skulle ikke ha noe. Etter 436534 pissepauser, stjeling av noen liter bensin og passert noen blinkende bokser så begynte det å blinke bak oss.. Vi satt i en relativt kraftig bil, og full tank og det var ikke første gang dissa gutta hadde kjørt fra politiet.

Etter et kvarters kjøring og 6 blinkende biler bak oss bestemte politiet for å sette en semitrailer tvers over veien. Eneste stedet traileren ikke dekket var grøfta. Der måtte det jo stille seg en onkel, som jeg tror fikk rimelig vondt i kneet sitt.. Jeg var allerede småfull og tenkte ikke stort over hvor ille dette var. Idioten i baksetet skøt etter politiet med et luftgevær som lå baki, og det var full texas lettere sakt. Etterhvert ble jeg så nervøs at jeg ikke kunne kontrollere skjelvingen i beina mine, men det merkelige var at jeg ikke rørte en eneste sigarett etter at det begynte å blinke vak oss. Det tok gode 45 min før de klarte å presse oss ned i grøfta, og vi måtte løpe.

Vi satt i en Coupe, (altså to dører) så han trøkka meg i dashbordet, hoppa ut bak setet, dro meg ut av bilen og kasta meg opp grøfta. Jeg fikk løpt i et minutts tid før jeg hadde mista begge skoa og politiet trøkka trynet mitt ned i myra.
Da jeg kom ned på veien igjen, med håndhjern på ryggen kasta de meg i bakken og jeg ble liggende der å fryse, drit våt og kun iført hettegenser og vanlig bukse. Husker de sa noe om at de skulle la meg bli bikkjemat, så sparka de meg drithardt i hofta og spurte hva jeg syns om det. (det med bikkjene altså).

Etter 10 min på den iskalde bakken, så ble jeg kasta inn i Vitoen, hvor sjoføren satt. Han hadde tydeligvis satt seg fast i sikkerhetsselen, og kom seg ikke ut. Så begynte politiet å spørre om de var nødt til å lete etter sistemann, om han var rusa og trengte hjelp eller om han klarte seg.

Etterhvert kjørte de oss nedover mot politikammeret, og idioten som jeg var med måtte bare slenge med leppa. type:
"Ække dere snut a?? Hææ? Skakke ligge i 130 i 80 sona dere?? jævla snutefaen"

Jeg var helt rolig, og oppførte meg som en hvilken som helst annen sjokka, halvfull, andrenalinfylt 14åring ville gjort.
Da vi kom ned til kammeret måtte jeg stå bak en bøyle, og gi fra meg alle tinga mine. Ikke sko, ikke belte, ingenting som jeg kunne henge meg med osv skulle inn på glattcella.

Så kommer det som ga meg mest noia i løpet av hele kvelden. Politimannen tok på seg hansker, og ba meg ta av meg buksa. Jeg sa at det ikke kom til å skje, ikke faen. Han smilte, tok tinga mine å la dem i safen, tok av seg hanskene igjen, ga meg et håndkle og et pledd og sa: "Neh, vi har sikkert ikke noe klær som passer deg uansett."
Han tenkte da på at buksa mi faktisk var klissvåt og at jeg skulle få en tørr en, og ikke å undersøke utgangen min xD

Etter noen timer med soving på glattcella, så skulle jeg hjem. Ble henta av søster som kjørte meg og kompisen min hjem til hver av oss. Kompisen min hadde kommet seg unna, men hadde slått hofta si så hardt at han ikke hadde noe annet valg enn å krype ut på vegen og bli spotta. Han hadde aldri klart å komme seg til sentrum i kulda på egenhånd.

Vil desverre ikke linke til nyhetsartikkler, pga identifisering av meg. Er nok fler på forumet som kommer til å skjønne at jeg er meg nå, men det får gå xD

Beklager eventuelle skrivefeil.
Hadde sittet inne hele kvelden og røyket no fin weed med vennene mine, tiden gikk og jeg skulle hjem. Jeg bor i Frankrike for tiden, og i byen jeg lever i var det Verdensmesterskap i kunstløp, og jeg måtte gå forbi der det holdes for å komme meg hjem. Kort sagt, det var jævla mye politi, OVER alt og jeg hadde noia som faen..var utrolig skummelt for meg, men jeg kom trygt hjem da, haha.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Alt jeg skal til å skrive nå, stemmer. Om dere ikke ønsker å tro meg, shit happens.
Vis hele sitatet...
Tidenes start på ungdomslivet
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Min mest sketchy stund er langt fra sketchy i forhold til mange av dere andre, er vel fordi jeg tar forhåndsregler før jeg ruser meg

Here we go; Jeg og en kompis hadde handla oss en femmer pot. Han var hjemme alene, så vi bestemte oss for å dele det på kjøkkenbordet. Plutselig hører vi en bil i oppkjørselen, vi heiv pot'n i lomma å løp opp på loftet. 3-4 timer senere, når vi skulle ned å lage oss mat fant vi ca en en'er midt på bordet mellom 2 stearinlys.

Dagen etter, ganske bakfjern, var det så fint vær at vi bestemte oss for å dra til "parken" å fyre. Han tok noe pot å la det i en bit aluminiumsfolie å heiv den i lomma før han stakk ned for å pakke munch. Da han til slutt kom opp med fullpakka sekk, merka han at lomma var tom Han sprang ned å fant pakken midt på stuegulvet, uberørt, hans foresatte satt 2-3 meter unna å drakk kaffe.

Kommer med flere når jeg kommer på de. Artig tråd!
Sist endret av Soppsui; 30. april 2012 kl. 01:13.
Egyptisk Tempelkatt
Mange fine her! Tenkte jeg skulle dele noen av mine.

Det var en kald oktobernatt, jeg og 2 kompiser var ute og gikk. Vi hadde nettopp røyka noe god hashish i en liten pipe en av oss hadde fått tak i og var på vei til bensinstasjonen for å kjøpe munchies. Da vi hadde kjøpt munchen gikk vi alle 3 røde i øynene over veien, og på fortauet på andre siden. Da kommer det en stor van med fjernlys bak oss og lyser i noen sekunder med flombelysning. Den kjører så sakte etter oss og mens vi går så svinger den inn på siden foran oss. Jeg tenker "SHIIIT" og fiska zip-lock'en med ferdigmekk ut av lomma og sendte den elegant ut i hekken da politi-dama gikk ut av bilen på passasjersiden og lukka døra. Akkurat da kom en dame gående med en hund og sa "lykke til a gutter". Så gikk hun videre.
Vi ble utspurt av politiet, hvor vi skulle, hva vi hadde gjort også videre. De hadde lommelykter som de lyste på oss med men ikke i ansiktet, de siktet liksom midt på brystet. Så rødheten i øynene var muligens ikke så tydelig, jeg tok meg av pratingen og de virket skeptiske og spurte om vi hadde tatt noe dop og vi svarte pent nei. Men da det kom fram at kompisen min hadde bursdag idag så var det plutselig noe helt annet og vi måtte ha en fin kveld videre også dro dem.
Vi gikk litt videre og fant aldri posen med mekk igjen, lette lenge, med lommelykt og dagen etter. Flaks var det at vi ikke ble ransaket fordi vi hadde på oss pipe osv.

Noen dager etter....Det var natt, klokken var ca 02.00 på en lørdag en gang i høst. Hadde akkurat vært hos en kar og kjøpt en to'er med Buddha cheese weed og tatt noen trekk og var på vei til kompisen min. Kjørte som faen på trimma moped nedover en lang gate og så en politibil komme mot meg.
"Jaja de stopper sikkert ikke meg" tenkte jeg, og kjørte forbi. Da ser jeg de skrur på blålys og snur midt i veien.
De kommer etter meg og jeg stopper med en gang, weeden hadde jeg gjemt under batteriet, i laptopen, så jeg hadde ikke noe særlig noia. De begynte jo selvfølgelig å spørre og grave og da kom det fram at det var samme snuten som hadde stoppa meg noen dager før ble de litt mer i godhumør. Jeg klarte å holde en fin tone og de skulle på død og liv sjekke om alle lysene på mopeden virket og om den var trimma. Jeg sa selvfølgelig at den dritten her gjør såvidt 50 så den er nok ikke trimma nei, også testet vi lysene. Jeg vet at det ene frontlyset ikke virker så jeg hadde litt noia for det, men de så ikke ut til å legge merke til det uansett.. Fikk kjøre videre etter å ha vist førerkort og vognkort og dro hjem og fyrte opp

En annen gang hadde jeg og en kompis parkert mopedene våre utenfor hos en annen kompis som bor ganske sentralt på ett område hvor det er mye kriminalitet. Så vi rulla oss 2 feite, gikk ut på en skole i nærheten og røyka. Da ringer plutselig mobilen min, det var kompisen min som fortalte at det var politi på skolen, og vi var på baksiden.
Noia'en setter inn som ALDRI før og jeg roper bare "snut" og SPURTER mens kompisen min følger etter, de andre vi var med forsvant. Vi hoppa over gjerder, gjennom busker og løp som aldri før. Vi hadde masse shit på oss. Verst var det for meg, hadde hvit jakke på og skle nedover i vått gress og gjørmer gjennom hagene til folk i ett veldig skrått miljø ned til vannet. Da vi omsider kom oss avgårde (trodde vi) og var oppe på veien igjen gikk jeg bort til en hekk og tittet gjennom ett hull.. der kom det en politibil kjørende i retning mot oss, noiaen sprenger for fullt og vi bare løper og løper.
Vi kom oss fram til dit vi hadde parkert mopedene og ser at mopeden til kompisen min er vekk, den er stjålet!
Så han ringer politiet (ironisk nok) og jeg kjører avgårde for å komme meg hjem. Da jeg kom kjørende kom selvfølgelig politibilen som lette etter en stjålet moped kjørende mot meg og jeg ga bånn-gass. Supernoia og kjørte som en gal for å komme meg unna i tilfelle han snudde, og selvfølgelig snudde han. Og på med blålys og etter meg, for han trodde jo jeg hadde stjålet mopeden!
Så jeg ble stoppa og funderte på hva jeg skal si til pappa og mamma, og hvordan jeg skal betale boten eller komme meg på skolen nå som jeg mister lappen og livet passerte så og si i revy foran øynene mine. (Ganske fjern ja)

"Førerkort og vognkort" sier han. Og jeg tar det fram, passer på og ikke få øyekontakt for mye. Så spør jeg om han leter etter den stjålne mopeden, ja sier han. Så fortalte jeg at den var der nede, og pekte nedover mot der vi var. Og at de hadde funnet den. Ellernoe i den duren. Så sa han takk for informasjonen og noterte navnet mitt og kjørte videre.

#Den følelsen når du får kjøre igjen!
Første episode var på syntetisk hasj:
Jeg syklet hjem 03 på natten, jeg hallisunerte at jeg så jenter i hvit kåpe i vært gjørne, når jeg syklet nærme dem bare fløy dem opp, kort fortalt. Sykla som helvette hjem for og si det sånn!!

Andre episode er mer sketchy!
Jeg og en kompis hadde nettopp vært og trent litt styrke på Elixia,
Vi gikk så hjemover og han hadde på seg rundt 3g, så vi bestemte oss for ta fyre opp en fjone,
Så vi gikk bortover en sidevei til vi så et bilverksted, vi gikk ditover for og finne oss en sitteplass.
Så var det jo et par benker der vi gikk bort til, så klart går alarmen! Eierne kom kjapt som faen, jeg løp og han såklart ble igjen for og pakke (han ba meg løpe, fordi jeg ikke kunne bli tatt igjen, og han driter i det)
Så eierne tok navnet hans og dro, vi gikk da tilbake for og sette oss ned for og mekke en.
3 minutter senere kommer det 3 politibiler med lys og alt kjørende som faen mot oss, jeg løper jo igjen og han sitter der nok engang, de kom ganske kjapt og jeg løp som faen og hoppa over en port, 2 politimenn samt en hund uten bånd løper etter meg, jeg løp bortover en satans nybegynt gjørmete arbeidsplass, tryna i gjørma flere ganger bortover og måtte opp i et par jordhauer, deretter ned igjen for og komme meg over en ganske høyt gjerde til togskinnene, og i det jeg var over, så var den satans politihunden rett ved gjerdet og stod og bjeffa mens de andre politimennene kom løpende bak, løp over skinnene og over det andre gjerdet, løpte som aldri før helt til togstasjonen der jeg knabba en sykkel og sykla som faen rundt. Aldri hatt så noia før, kompisen min kom i lokalavisa for hasjbeslag i alder under 18.
men han tysta aldri, noe jeg ikke var sikker på, pappa sendte jeg plutselig meld om at jeg skulle komme hjem, noe han aldri gjør. så ble jo ekstra hysterisk, men det visste seg bare at han hadde lagd mat, haha. det er den mest sketchye
greia jeg har vært under, var jo ikke i rus, men det var jo når vi skulle bli rusa, så ville bare nevne det, siden det er noe av det mest adrenalin-pumpene, kuleste og ikke minst skumle episoden jeg har vært borti.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Må si at jeg liker å lese denne tråden. Men uansett, to the point; her er min værste historie.

Sted: En fest da jeg nylig hadde passert 15 år, og liksom skulle feire det med noen venner

På forhånd hadde jeg pakka med ca tre liter 4,5% øl, og var ganske festklar. Hele arrangementet gikk bra. Etter noen øl og litt rusbrus, begynte virkningen å tre frem inne i hodet mitt. Det var bare morro, og vi hadde det fett.

På et eller annet tidspunkt kommer noen eldre folk, som har med seg sprit, type ubestemmelig merke, og alkoholprosent. Gjetter på 60%, men uansett. Denne drikken stod i en IsTeflaske, og dum som jeg var tok jeg en munnfull. Dette viste seg å ikke være så lurt,

Ut ifra litt kalkulering, fant jeg ut at jeg hadde greit med promille (et sted mellom 1,2 og 1,5), og saken ble ikke bedre av at jeg skulle bli hentet i løpet av en time.

Jeg hadde ikke spist fast føde på ca 12 timer, og fant ut at jeg skulle mekke grandis. Jeg fikk spist og drukket litt vann, og det meste ble bedre. Så kom tiden da jeg skulle bli henta...

Historien endte med en 30 minutters lang biltur med kraftig noia og et mantra i hodet som brølte noe som; "Vær normal, vær normal! Vær normal for helvette!"
Morra mi spurte selvfølgelig om jeg hadde drukket, og ville lukte på ånden min. Hun påsto hardnakket at jeg hadde drukket, og sa at jeg skulle pelle meg ut av bilen.

Var rett utenfor hjemmet mitt da, og det ble en artig historie ut av det. Den værste bilturen i mitt liv hittil...

Peace out
▼ ... noen uker senere ... ▼
En gang da kjæresten min skulle kjøre meg hjem og vi begge var egentlig litt i overkant skække. Legger vi merke til en helt svart passat med sota ruter, kjæresten min kan en del om bil og sier det der er sivil. Vi tar av inn til meg og tenker ikke noe mer på det, sier hadet og så kjører han. Etter 10 min ringer han meg, han er helt skjelven og jeg hører emd en gang at noe har skjedd. Han forklarer at med en gang han hadde kjørt ut fra meg, hadde sivilpolitibilen slått på lys og sirener og stoppet han. Han vet at i en sivilpoliti bil er det alltid to politi menn, så han reagerer når han ser det er kun en. Han ruller ned vinduet i det politimannen kommer mot han. Han hadde nærmere 3 g i en snusboks i lommen som han kastet på innsiden av setet og en bong som sto på gulvet på passasjersiden. Samme dagen hadde han vasket hele bilen innvendig og utvendig så den var helt strøken. Når politimannen kommer hilser han og ber om å få se førerkort og vognkort, han vimser litt men finner det fram, alt er greit til politimannen sier at han er sivilt narkopoliti...
Han spør kjæresten min (mens han lyser han i øynene med en lommelykt) om han driver med rusmidler og ser ned på den runde snusboksen han har i lommen, han blir mistenksom siden han er stresset, men kjæresten min bare svarer nei, jeg holder meg kun til snus og alkohol. Politimannen lurer på hva han gjør ute å kjører nå og litt sånne småting. Kjæresten min forklarer at han har kjørt meg hjem etter at vi "hadde vært på kino" osv. Men politimannen gir seg ikke og spør hvorfor han da stresser sånn? Men heldigvis er kjæresten min snartenkt og sier bare "Det er første gangen jeg blir stoppet siden jeg fikk lappen, selvfølgelig blir jeg jo litt stressa da" Politimannen lyser litt inn i bilen både foran og bak og sier til slutt. "Ja det forstår jeg, du får kjøre pent og ha en fin kveld videre!" og går tilbake til bilen og kjører. Det er hva jeg kaller sketchy ..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Politiet ha skjønt at vi var fjerne

Har lenge hatt lyst til å fortelle den historien men har ikke registrert meg på freak før nå.

Det er vanskerlig å forklare hele greia men prøver så godt jeg kan!

Denne historien hendte under russetiden med noen kompiser.
Midt i russetiden bestemte jeg og 7 andre kompiser oss for å ta russevanen ned til et litt øde sted ved vannet (Bor litt utenfor oslo) for å fyre opp og kose oss.

Da vi kommer ned mekker vi 2 store jays med marijuana, også hotbokser vi de inne i russevanen. Da vi var ferdige var alle skikkerlige fjerne, det var ikke en person der uten blodsprengte øyne. Så stikker de andre ut av vanen og fyrer opp anlegget på vanen (ja en dum ide), jeg og 2 andre ligger rundt i vanen og stuker skikkerlig.

Etter sikkert 20 minutter med musikk kommer onkel politi (suprise) og vi som ligger i bilen får beskjed om å være musestille og se normale ut fordi politiet var her. 2 stykker prøver å løpe fordi de for noia, han ene klarte å komme seg bort uten at politiet så han mens han andre blir stoppet av politiet.

Politet stopper han og lurer på hvorfor han løp, og han klarte å svare at han skulle plugge ut strømmen til anlegget fordi han så politiet kom.
Politiet avhører også sjåfør og spør om diverse spørsmål, og han svarer bare at han er full og bilen skulle stå der til i morra.
Etter en liten stund forklarer politiet at de er på et oppdrag om å finne en jente (vi kaller hun (S)) som hadde forsvunnet den kvelden og etter alle hadde bekrefta at vi ikke hadde sett henne så sa politiet at vi måtte dempe musikken og at vi skulle kose oss vidre. Etter dette samlet alle seg inne i russevanen og vi satt å pratet litt, uvitne om at politiet sto utenfor vanen. Vi alle satt der å lo oss skækk ihjel over at politiet ikke skjønte at vi var fjerne som helvete, og han ene sier høyt "De må ha skjønt at vi var balle da!" før vi plutserlig ser at politifolkene står utenfor.

Vi alle får noia og er helt stille og etter litt stikker politiet i bilen og kjører vidre, men snur og kommer tilbake.
Politiet ruller opp vinduet, og samme gjør sjåføren, også sier politiet "Vi har funnet (S)", også klarer han ene prestere et rop "HVEM FAEN ER (S)?". Mens vi andre sitter der og bekrefter at det var bra de fant jenta, også stikker politiet.

Jeg har bare 3 forslag til hvorfor politiet ikke tok oss
De var på et annent oppdrag og tok seg ikke bryet til å sjekke oss
De skjønte ikke at vi var balle men trodde vi bare var fulle
Eller de var rett og slett greie og lot saken gå.
Sist endret av Høna; 8. august 2012 kl. 02:48.