Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1206
Lorazepam? Hva er det? Har aldri hørt om det, men leser det er ett benzo. Hvilket annet Benzo kan det sammenlignes med og hvor lenge virker det, halveringstid? Hvordan er rusen?
Minner om Valium. Ganske sederende

https://m.psychonautwiki.org/wiki/Lorazepam
Sist endret av Bønnemann1; 29. juli 2023 kl. 09:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
96 4
Men hvor lenge varer rusen? Er det kort sporingstid? Gir legene dette til pasienter i Norge? Aldri hørt om. Hva kalles det?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i et asiatisk land nå, ba om valium på apoteket men fikk lorazepam, de mente det var bedre/det samme nesten. Ikke prøvd det ut enda, litt skeptisk..
Sånn jeg har googla meg til, et stoff som ikke er registrert som legemiddel i Europa, men brukes i asia.
Bruker kun slikt for å sove, ikke rus.
Mener jeg så det brukt i U.K.i en fire episoders serie som het For nær på Nrk.Ser det omtalt i felleskatalogen i væskestoff.
Får det på apotek i mange andre land, f.eks. Frankrike. Kan minne litt om xanax. Funker bra mot fyllesjuke
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel kjent i statene som ativan. Mer eller mindre "lillebroren" til xanor, xanir er nok hakket hvassere men de er ikke langt fra hverandre.. mye bedre en vival.. de 2 nevnte er høypotente-benzo-hvor vival, sobril , er lavpotente.. ble søkt på for meg å få temesta, norsk for lorazepam å fikk det på et el anna særskilt greie.. gikk på det i 3 år så var det xanax og riv i samme suppa, hvor jeg trodde jeg hadde kontroll.. men shame om de som ønsker pillerus. Det er ikke god engang, blir like svimmel å mer i tåka enn på alkohol. Men det som de er der for; angst, søvnproblemer så er de gull verdt.
Alle type benzoer har mer eller mindre samme effekt, er egentlig bare snakk om dose. Tar du nok sobril så får du samme effekt som xanor. Litt forskjellig hvor lenge effekten varer og når den treffer, selvsagt.
Kunne importeres lovlig for inntil få år siden.
Da var ikke lorazepam noe de testet for en gang.