Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2651
Hei!

Siden nFF Minecraft serveren ble så populær har jeg bestemt meg for og åpne min private server for offentligheten!

Det blir uten whitelist for øyeblikket, men dersom det blir mye griefing så blir whitelist aktivert!

Vanlige regler gjelder; Ikke ødelegg for andre, ikke bygg helt inntil naboen din, vær snill og grei. Tenk kardemommeloven!
Behovet for Mod's vil nok melde seg etterhvert, og jeg tar gjerne imot forslag.
Mitt nick i spillet er [COLOR="Red"]'ThePackrat'[/COLOR]


Server info:

IP: serenity420.dyndns.org:25542
Max spillere: 16 (mulig denne settes opp, vi får se hvor mye lag det blir først)
Kits: 'StarterKit' (Stein verktøy), 'SurvivalKit' (fakler og kompass)

Skal du ha diamant eller jern verktøy må du nok finne deg i og grave!
Flint&Steel er deaktivert, vil ikke ha skogbrann eller det som værre er!

Så, da gjenstår det bare og si, lykke til med bygginga!
Sist endret av nZaal; 24. oktober 2010 kl. 17:09.
Jeg får beskjed om at serveren er privat...
nZaal's Avatar
Trådstarter
Sitat av Produck Vis innlegg
Jeg får beskjed om at serveren er privat...
Vis hele sitatet...
Skal være fikset nå, jeg var litt kjapp når jeg postet tråden

Nytt kart har blitt generert!

Minecarts og tilhørende skinner er ikke lengre tilgjengelig. (lag monster!)
Var såvidt innpå der i sted. Mista connection (jeg lider av den buggen hvor multiplayer delen fucker nettkoblingen så mye at man må restarte pcen, finnes tråd på offisielle minecraft forumet), mener det var pga. samme bug som jeg har opplevd så mange ganger før.

Skal prøve å logge på senere igjen.
nZaal's Avatar
Trådstarter
Da var første griefer angrep over!
Faens fjøsnisser som har satt fyr på ett hus, samt sprengt noen byggverk, innkludert min lille fjellhule!
Siden tnt, og fyrstål er blacklista så har det nok vært inventory hack på gang.

Så nå blir det whitelist!
Serveren blir satt offline i Desember og kommer tilbake over nyttår.

-ThePackrat
Helt sykt at det alltid er noen som skal skape kvalm. Syns det har skjedd med alle nye servere jeg har sett.

Så whitelist er bra, men hva med å vurdere å tillate TNT/flint, og heller være mer selektiv med hvem som blir whitelisted?
Er jo dumt at så og si alle online servere er uten TNT/flint, selv om jeg skjønner grunnen.
Også, hvor ofte skifter dere map, det hadde vært kult om dere skifter når det er få ressurser igjen
nZaal's Avatar
Trådstarter
Har ingen planer om og skifte kart på en god stund.
Mangel på ressurser har jeg vanskelig for og se for meg at det blir.. Kartet er uendelig svært, og 'prunes' ikke som på nFF serveren.

Roadkill94: Done

Sitat av sam500 Vis innlegg
Kanke du legge meg til whitelist også?

Nick ingame:infamous755
Vis hele sitatet...
tapp, tapp, tappeti tapp...
Done!

Serveren går offline til ca 22-23 i kveld (Torsdag) grunnet opprensking på pc'n.
Hei,

Jeg er ny her på forumet, oppdaget nFF via Serenity-serveren. Den døde pga. griefing så jeg har satt opp en ny på minecraft.atc.no. Kjører på en quad core med 6 gig ram, det eneste jeg er spent på er båndbredde :-)

Kjører hey0 mod med cuboid og sessionprotect i håp om å minimere problemer med griefing. Som en bonus, hvis noen har cuboids de ønsker å importere så er det mulig å sende dem til meg for å få dem plassert der de vil. Kjører i tillegg nattlig backup av databasen så det er (i teorien) mulig å hente tilbake deler av mappet fra flere dager tilbake ved alvorlige angrep.

Dersom noen bygger noe og synes det ble mislykket så er det også mulig å si ifra til meg for å få dem luket vekk.
Hmms.. så serveren til nZaal er permanent nede altså?
nZaal's Avatar
Trådstarter
Sitat av Brimstone Vis innlegg
Hmms.. så serveren til nZaal er permanent nede altså?
Vis hele sitatet...
For Ola Nordmann, ja desverre.

Når den er oppe er den åpen for ett fåtall personer, og det vil ikke bli flere som kommer på whitelist.