Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 12018
harre ca. samme virkning som grønne/blå osv. eller? har prøvd rivodril og hyppere med alkohol, men ikke pinex, regner med at det er noen som har noen erfaringer med dette så bare post dem her
Tok pinex forte en gang på fest, og merket ingenting jeg iallefall..
Må sies at jeg tok det for en grunn, ikke for å prøve å få noe rus av det
Fonzey's Avatar
Trådstarter
Hmm, jeh når jeg tenker meg om er kanskje pinex ikke så hissig? fikk bare kloa i noen, og tenkte å høre om det gikk an å ha det litt gøy med det

Men det er jo kodein i det hmm...
Sist endret av Fonzey; 24. juli 2006 kl. 21:29.
Haha..hva ikke enkelte gjør for å prøve å få noe rus
Neida, menne..kanskje andre har andre erfaringer enn meg da. Jeg tok bare to stk.
Fonzey's Avatar
Trådstarter
er jo bare jolly med rus, men som sagt, tenkte å forhøre meg om det hadde noe for seg å prøve det..
Venninna mi var sikker på at hun kom til å få noe rus av det..hun tok ganske mange og ble helt borte vekke av det. Bare lå på gulvet og smilte.
Deretter datt hun helt bort og hun måtte til lege..

Såh..pass på å ikke ta mer enn 10 om du skal prøve..det er mitt råd..
Fonzey's Avatar
Trådstarter
ait, ved litt research, tror jeg at jeg går for ekstrasjon av kodeinet og sjekker det ut i moderat dose
blanda paragin forte med alkohol en gang...ble helt wasted,tok et ganske stort anntall med paragin da... spydde som faen å ble dårlig som faen...Missta fokuseringsevnen å alt...en kammerat flasha med en lommelykt rett i øya mine...han fikk 0 respons sa han..Etterhvert gikk det over i værre kramper...hadde puffa litt å da i tillegg...Kunne spart meg for den opplevelsen der ass.... blanda pinex forte med alkohol en gang å...fikk ikke like sterk virkning da...
▼ ... noen uker senere ... ▼
pinex forte ligner overhodet ikke på hyppere eller rivoTril, det er et opiat å gir en mild morfinlingnende rus. hvis du skal drikke oppå dem og er redd for å bli kvalm så anbefaler jeg ikke å ta mer enn 4 stk. hvis du ikke skal drikke kan du sikkert ta 6. rusen du får av pinex forte vil jeg påstå er mer behagelig uten alkohol. hvis du er litt garva på opiater kan du spise 15:P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heisann alle... Jeg er slettes ikke ukjent med rusmidler. Har prøvd mye rart i min tid.

Satt og leste litt i denne tråden og tenkte jeg kunne kose meg litt med noen pinex forte jeg hadde liggende.

Tok 6stk for anbefalt. Hadde egentlig tenkt til å ha rusen av de mens jeg spillte data. Dette var behagelig i ca 15min etter at jeg hadde begynt å merke virkningen. Da tok kløen i hodet og svimmelheten overhånd. Holdt nesten på å spy. Var ikke noe gøy.

Satte meg heller ned for å se på tv. Orket ikke røre meg noe særlig. Kikket på tv i en times tid. Gikk så og spydde.

Nå er det altså 1.5 time siden jeg tok de og virkningen begynner å dabbe av.

Det var som sagt behagelig i 15 min men ikke noe å skryte av. Det var defenitivt ikke verdt over en time med kvalme etterpå.


Så min anbefaling.... Ikke rus deg på Pinex Forte.
Gutter og jenter! Vet dere ikke at paracetamol er skadelig for leveren? Vet dere ikke at når man tar mer enn anbefalt dose av et preparat som inneholder paracetamol, så kan det være farlig? Vet dere ikke at når man blander disse pillene med alkohol, da blir skadene på leveren enda mer omfattende?

Seriøst, hvis dere skal ruse dere på kodein, ta dere tid til å ekstrahere det fra pillene, slik at dere slipper å ta en overdose paracetamol! Hvordan man ekstraherer dem kan dere finne ut både her på forumet og på erowid.

Stengt!

Edit: På oppfordring fra et annet medlem legger jeg til at bivirkningene som Youtube erfarteer vanlige med opiater, og derfor ikke nødvendigvis vil kunne ungås ved å lage en kodeinekstrakt.
Sist endret av felix_poker; 6. oktober 2006 kl. 00:55.