Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1214
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan få en ganske dårlig "trip" av cannabis, da spesielt edibles. Hvordan var din verste tur?
Røyka resten av det jeg hadde igjen dagen før jeg skulle hjem fra ferie, ble en god del mer en det jeg hiver i til vanlig. Ble sykt svimmel på veien tilbake til huset og veldig varm, i det jeg kom inn i huset følte jeg meg helt jævlig og det føltes ut som jeg måtte spy. På dette tidspunktet slet jeg nesten litt med å gå så måtte Krabbe hele veien opp trappa på vei til badet, endte opp med at jeg Pasa ut med hode på badekar kanten siden den var så god og kald. Våkna en time senere elns og da var jeg ganske good egnt, bare litt små svimmel.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Røyka resten av det jeg hadde igjen dagen før jeg skulle hjem fra ferie, ble en god del mer en det jeg hiver i til vanlig. Ble sykt svimmel på veien tilbake til huset og veldig varm, i det jeg kom inn i huset følte jeg meg helt jævlig og det føltes ut som jeg måtte spy. På dette tidspunktet slet jeg nesten litt med å gå så måtte Krabbe hele veien opp trappa på vei til badet, endte opp med at jeg Pasa ut med hode på badekar kanten siden den var så god og kald. Våkna en time senere elns og da var jeg ganske good egnt, bare litt små svimmel.
Vis hele sitatet...
Fort gjort når man tar litt hardt i ja. Jeg opplevde det samme, måtte gå hjem igjen og var skikkelig ferdig. Føltes som om hele kroppen min tilta til siden mens jeg gikk bortover. Måtte forbi en del folk og bare håpte at jeg så noenlunde normal ut i det jeg passerte de. Endte opp rett på senga.

Edibles så har jeg hatt panikk i ~8timer i strekk før jeg klarte å sove, før jeg så sov hele dagn, våkna opp og var fjern enda. Tror effekten varte i rundt et døgn. Har aldri tatt edibles igjen etter det.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hehe det er noen år siden. Tiden hvor det var gøy med tørrbong. Var min tredje gang.

Startet med å hoste i 5 minutter. Trodde rusen kom, ble ganske varm i kroppen. 1 minutt senere, ble jeg helt fryktelig kald, prøver alle triks for at det skulle slutte. Kroppen begynner egentlig å bare riste helt ukontrollert og det varer i 10 minutter. Får et tankekjør, hjalp sikkert ikke å prøve å Google seg til svaret.

10 minutter senere, blir enda verre. Klarer ikke å stå lengre og krabber bort til dusjen. Ligger i fosterstilling og brenner kroppen med kokende vann. Hører stemmer og musikk i hodet. Ligger der og tenker at jeg har blitt gal. Dusjen hjelper litt, men ikke nok.

Legger meg i sengen og rister foresatt. Ser hallusinasjoner og hører pink floyd sanger i hodet. De går aldri bort. Ligger der en time og blir ikke noe bedre.

Drikker en liter vann og kjører hjem. Drit noia og redd. Heldigvis bare 800m å kjøre. Foreldrene mine stirrer utrolig rart på meg, mens jeg løper rett til senga. Sovnet heldigvis etter dette.

18 år og nesten jomfru på weed, ikke smart med tørrbong og noen sinnsyke trekk
Min verste opplevelse må være en av de gangene bestevenninna mi fikk epilepsianfall når vi røykte sammen. Den aller første gangen var verst.
Vi satt ute på verandaen hjemme i huset mitt og skulle røyke bong, slik vi hadde gjort så mange ganger før. Jeg fyrte først, og pæssa bongen til henne. Hun fyrte opp, trekte, og plutselig KASTET hun bongen rett i flisene på verandaen. Hun begynte å riste som et rent helvette og hodet hennes falt nesten ned i fanget på henne. Hun begynte å kveles og jeg prøvde å rette henne opp slik at hun fikk puste. Øynene hennes var helt slørete og hun rista fælt, jeg hadde fullstendig panikk og fikk holdt henne inntil meg til hun kom til seg selv med et rykk.

Det skumma ut av munnen hennes og hun var borte i 3 minutter, sånn ca. Hun hadde hatt kraftige "drømmer" fortalte hun i rett etterpå, og vi røyka ikke mer på en stund. Dette skjedde mange ganger før hun slutta helt.
Sist endret av Vilikke; 17. januar 2019 kl. 23:15.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det verste jeg har opplevd var da jeg nettopp hadde røyket meg megafjern og fikk en telefon om at en besteforelder hadde dødd og at jeg måtte komme til sykehuset for å si farvel. Sorg over tapet, noia for at familien skulle se jeg var høy og er veldig høyt stressnivå førte til en kveld jeg sent vil glemme
Anonym bruker
"Høflig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I en periode med litt dårlig helse ble jeg veldig lett svimmel. Hadde røykt en liten jay med en kompis og skulle vandre inn mot byen. Kjenner plutselig at synet begynner å svikte og at jeg må sitte/ligge meg ned. Blacker ut og kommer til meg selv igjen liggende på gulvet rett innenfor inngangsdøren til en dagligvarebutikk. Akkurat den dagen befant det seg en securitas-vakt seg i butikken.

Han viste utrolig lite medfølelse for situasjonen jeg var i, syns jeg. Så skikkelig stygt på meg og ga meg kun 1 minutt på å sitte opp og få i meg noe væske før jeg og kompisen måtte komme oss ut av butikken. Var svimmel resten av veien og redd for å svime av igjen til jeg fant et sittested igjen. Gikk heldigvis fint.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt for mye ren butan-utvinnet thc olje kombinert med litt for sterk snus, er det mermeste jeg har kommet dårlig opplevelse på cannabis.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Tankekjør deluxe.

Kan beskrive det, enkelt og kort. Men bare de som har opplevd det selv vil skjønne hva jeg mener.

Jeg dro til et familiemedlem på kvelden, siste måltid var lunsj på jobben. Han hadde veldig sterk hasj, type 27% THC.
Vi delte 0,1g av denne lille klumpen i bongen. Det var nok til å re-sette hjernen min i en uforglemmelig lang time.

Jeg kjente at jeg ble til en Laban seigmann før jeg måtte legge meg på sofaen i fosterstilling uten å bevege meg eller si et ord.
Følte jeg måtte spy, så løp jeg inn på badet. Her begynte det.

Jeg satt på gulvet og millioner av tanker gikk gjennom en trang portal i hjernen.
Jeg tenkte på ALT. Jeg så på tannbørsten. Det fikk meg til å tenke på innholdet av materialer og kjemikalier for å produsere den, hvordan, den produseres, av hvem, hvorfor den står her, hva den brukes til, hvordan den brukes, hvor den geografisk ble produsert og sendt til dette baderommet. Altså hele prosessen og alle mulige tanker rundt dette produktet som har sin innvirkning og mening. Før bildene av dette i hodet mitt zoomet seg ut fra baderommet og ut i verdensrommet i sinnssyk høy fart.

Dette gikk på repeat på hver eneste ting jeg så på. Toalettskålen, lysbryteren, tannkremen, lyspæra. Huff.
Også tanken om at dette aldri går over

Men det går alltid over etter en time, noe det gjorde. o

Også glemte jeg å tenke på at ingen har dødd av dette før!