Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1315
Anonym bruker
"Sinna Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg har et brett med tramagetic od (once daily) 200 mg. Er det slik at om jeg knuser tablettene, vil virkningen være lik som ved kapsler? Altså at det frigis med engang?

Takk på forhånd for svar.
Er mange som ikke synes det er samme effekt på depot som de hurtigvirkende, men i teorien ja.
Bare vær obs på at Tramadol slett ikke er tingen å ta mye av med tanke på kramper osv, så les litt om det før du setter i gang.
Bedre føre var osv osv
Anonym bruker
"Sinna Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Fikk tramagetic od 300mg av legen idag, men ser jævla suspekt ut drive knuse piller hjemme på juleferie..
Du kan jo tygge dem da ingen som merker det, smaker jo dritt, men det kan jo skylles etterpå ?
Anonym bruker
"Sinna Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Viste seg disse på 300 mg er avlange (og dermed lette knekke i to, deretter lettknuselige), i motsetning til nobligans retard som er sirkelformet og et herk å knuse. Doserte tabletten i tre like store pulverdoser. Har også et brett med tramadol 50 mg kaps, som jeg begynner spise av først. Men takk for tips, Nortroll.