Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 828
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei jeg har fått tak i 50 80mg 0xycountin dosen jeg gåt på på er 60-80 (toleranse)mg dag der er oppdelt i doser. mitt mål er å trappe ned til 0 UTEN hjelp fra helspersoneĺl.har tatt i 3 mnd litt av og på. Men nå vil jeg helt av. noen erfaringer tips til nedtrapping? Eneste hjelper je får ved å tinge rustelefonen er nedtrapping men ikke noe konkret ogvlil ha meg til legen. da er jeg like langt.
Trapp ned 5 mg i uka? Da tar det 12-16 uker.

Evt 10 mg i uka og 6-8 uker. Ur call.

Litt vanskelig med 80 mg-tabletter da, da det er vanskelig å trappe ned nøyaktig. Akkurat hvordan du gjør det finner du ut.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg bruker i tillegg stilnoct sovemedis ved leggetid. Som man ser i hovedinnlegget mitt er jeg ikke i stand til å skrive skikkelig. Kombinasjonen er farlig og jeg ønsker å kutte ned begge to. Jeg tar for mange stilnoct bare for å sikre meg søvn. Men som vi ser her har jeg brukt tiden min på å skrive innlegg og loke istedenfor å sove. Jeg tar ikke stilnoct før 8 timer etter siste dose oppløst oxynorm. Det er mulig en et sjansespill. Nedtrapping oxy til null, ser jeg for meg å gjøre litt fortere enn jeg har fått til råd her. Stilnoct er ikke hver dag og tror ikke jeg er avhengig av det. Ihvertfall ikke fysisk.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppløst oxycointin mente jeg selvfølgelig