Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 907
Om dagen ble jeg stoppet av politiet, de trodde jeg var ruset noe jeg ikke var. Bilen min ble gjennomsøkt og de fant en krukke med fleinsopp. Når de spurte meg i avhøret om jeg innrømmet besittelse av narkotika, svarte jeg nei. De slapp meg ut uten videre etter dette, regner med det er Ca 10/15g sopp i krukken. Blir det sak etter som jeg ikke innrømte, og hvis ikke hvilken straff bør jeg forvente? Hvor høy bot? Ettersom bilen ikke er registrert på meg og jeg ikke ga noen forklaring er det mulig og si at det ikke var mitt og at noen som satt på glemte det. Ble funnet i en sekk...

Kan noen slette innlegget om jeg ikke får svar i løpet av dagen?
Sist endret av Calzan; 11. september 2018 kl. 14:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vi kan ikke vite om politiet velger å opprette sak på dette eller ikke. Hvis du blir dømt så vil jeg anslå at boten ligger et sted mellom 3.000 og 10.000 kroner, mest sannsynlig i det nedre sjiktet. Det er selvsagt mulig å si at det ikke er ditt. Om du blir trodd avhenger av politiets evne til å bevise det motsatte.
Trådstarter
28 4
Takk for svar da vet jeg ca