Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1167
Anonym bruker
"Halvfylt Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Først av alt, jeg er ikke ute etter å ruse meg på legemidler. Jeg er kun interessert i å dempe symptomer.

Kjapt spørsmål til dere. Fikk utskrevet Truxal av legen min mot angst. Kan ta 15 - 30mg. Glemte å spørre om jeg kan kjøre bil på disse? Han sa ikke noe om det, men jeg vil ikke risikere noe. Jeg kunne ringt legen, men sosialangst gjør at jeg vegrer meg.

Bonusspørsmål: Noen som har erfaring med Truxal mot angst?
I følge felleskatalogen kan legemidlet påvirke bilkjøring, og man må utøve forsiktighet. Truxal er et c-preparat, og det er derfor helt lovlig å kjøre enter å ha inntatt medikamentet, men man burde teste det først og se hvor påvirket man blir og ta en avgjørelse selv om bilkjøring er forsvarlig.

Mange her på forumet har erfaring med Truxal mot angst og annet. Har selv fått det utskrevet av en annen årsak, og synes det er en dårlig medisin, og ble slapp og sov i to dager.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan besvare bonusspørsmålet basert på egen erfaring. Det fungerte ekstremt dårlig for meg. Angsten ble riktignok redusert, men erstattet av et grått og deprimerende slør. Følte meg ekstremt treg og dum, ble tørr i munnen og fikk forstoppelse.