Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4034
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey Freak. Dette høres garantert bare jævlig klissete ut, men jeg er jævlig forvirra.

Saken er at jeg var samme en jente fra typ august ifjord til januar i år. Forholdet var helt greit, men jenta prioriterte jævlig feil - så det funka liksom ikke helt. Etter dette var det bare masse krangling og vi har egentlig ikke prata med siden da.

Igår, da jeg var på en fest tok hun kontakt igjen - over snapchat. Og ville prate (osvosv), også lurte hun om vi skulle finne på noe til uka. Jeg svarte selvfølgelig ja, og tenkte ikke så mye mer over det. Nå har vi prata nonstop siden igår, og hun prater masse om da vi var sammen.

Vi er forøvrig 19 og 18 - men hva tror dere at hun vil?
Pikk *titegn*
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Det er selvfølgelig helt opp til deg og dette er noe du må føle på selv. Personlig vil jeg heller fjerne blindtarmen min uten bedøvelse enn å måtte finne på noe med en av mine ekser.

Edit: eksen din er nok ute etter genitaliene dine
Sist endret av Hydra; 6. august 2017 kl. 22:01.
Bare drit i det. Hun ser kanskje at du har det bra, får interesse fra andre jenter. Hun vil derfor ha deg tilbake. Det fungerer sjeldent. Du kan jo møte henne, pule så ikke snakke mer. Blir uansett bare problemer igjen om dere forsøker på nytt. Sjeldent det løser seg.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Samme har jeg tenkt, som dere sier. Er vel kun en ting hun er ute etter, pikk eller penger.
Høres ut for meg som om hun savner deg... Føler du det samme så hvorfor ikke ? Sånn er livet... prøv og feil også prøver man igjen
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge ingen av dere har noe nytt på gang så er det vel ikke noe problem å finne på noe selv om det bare er for kroppen din. (Bare husk frakk )
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Solarfields Vis innlegg
Høres ut for meg som om hun savner deg... Føler du det samme så hvorfor ikke ? Sånn er livet... prøv og feil også prøver man igjen
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hva jeg tenker, jeg "savner" hun på en måte - men samtidig ikke. Har det veldig bra uten, men jeg ser - får se hva jeg sitter igjen med etter jeg har vært med hun.
Skulle dere blitt sammen igjen så setter jeg 1000kr på at det er ferdig innen 3 mnd. Alt kommer til å være supert i begynnelsen mye bra sex osv. Så kommer fortida sakte men sikkert og lager krøll. Men vist du kommer deg fort over brudd så kjør på og lykke til. Kom gjerne med en update
Jeg har vært i samme sko, bare som den som ønsker kontakt. Jeg ønsket forøvrig ikke bare ei beta, men var oppriktig keen på å bli sammen med hun igjen. Det skjer.
Er du fortsatt keen på å bli sammen med henne igjen, eller redd for å bli keen etter dere møtes igjen? Hvis ikke så er det jo bare å gi henne The D og forsvinne.
Sitat av eghhh Vis innlegg
Er du fortsatt keen på å bli sammen med henne igjen, eller redd for å bli keen etter dere møtes igjen? Hvis ikke så er det jo bare å gi henne The D og forsvinne.
Vis hele sitatet...
Jeg er sånn småkeen, alltid vært. Men igjen, så traff det meg så jævlig hardt forrige gang - så har vært redd for å bli knust igjen. Men jeg ser etter onsdagen, hva hun egentlig vil.
Sist endret av Poverud; 7. august 2017 kl. 09:03.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Skulle dere blitt sammen igjen så setter jeg 1000kr på at det er ferdig innen 3 mnd. Alt kommer til å være supert i begynnelsen mye bra sex osv. Så kommer fortida sakte men sikkert og lager krøll. Men vist du kommer deg fort over brudd så kjør på og lykke til. Kom gjerne med en update
Vis hele sitatet...
1000 kr var jo fristende. Neida, fra spøk til revolver. Det forholdet tok litt tid for å komme over. Skal være med hun på onsdag, så kan oppdatere da.
Kan funke og, men se til å virkelig løse problemene som gjorde at det tok slutt. Kjenner et par som gjorde det og de er nå gift og har tre unger.
Jeg har vært i samme situasjon, og alt jeg klarte å tenke på var: Hun har slått opp med meg før, hvorfor skulle hun ikke gjøre det igjen?

Altså: La hun gå.
Sitat av GalFisk Vis innlegg
Kan funke og, men se til å virkelig løse problemene som gjorde at det tok slutt. Kjenner et par som gjorde det og de er nå gift og har tre unger.
Vis hele sitatet...
Det virker som hun har skjerpa seg veldig, vi har en del felles venner som tilsier at hun er "helt" annerledes enn når vi var sammen..

Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Jeg har vært i samme situasjon, og alt jeg klarte å tenke på var: Hun har slått opp med meg før, hvorfor skulle hun ikke gjøre det igjen?

Altså: La hun gå.
Vis hele sitatet...
Sitter litt i samme situasjon, men jeg ser hvordan det går - "værstefall" så får jeg "bare" sex haha
Sist endret av Poverud; 7. august 2017 kl. 12:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, for all del. Det er bare det at du må tenke litt på det i forkant. Sex er langt ifra alt her i verden. Personlig hadde jeg ikke hatt sex med ex-samboeren min igjen, selv om jeg savner hun fortsatt. Fordi jeg vet det ville gjøre veldig vondt i ettertid.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Ja, for all del. Det er bare det at du må tenke litt på det i forkant. Sex er langt ifra alt her i verden. Personlig hadde jeg ikke hatt sex med ex-samboeren min igjen, selv om jeg savner hun fortsatt. Fordi jeg vet det ville gjøre veldig vondt i ettertid.
Vis hele sitatet...
Kjenner meg godt igjen, men jeg tar ting som det kommer. Kan godt hende savnet blir stort, men da takker jeg heller nei med en gang
Av og til må man feile av egen erfaring, for å lære. Jeg stemmer for at du kaster deg ut i det!
Vel, det vi skulle finne på idag ble avlyst men hun fortsetter å kalle meg ting som "xgm" osv, tror vi skulle ta det igjen til uka. Blir bare mer og mer usikker, faen.
Har selv vært i samme situasjon da jeg var sammen med ei dame i 7 år (ble sammen i 8.klasse. Varte faktisk utrolig lenge til å bli sammen i en slik alder). Etter vi slo opp på en ganske hyggelig måte startet hun å tekste meg igjen noen måneder senere. Hun sa at hun rett og slett savnet meg, men ikke som kjæreste, kun som person. Hun spurte om vi kunne møtes og jeg tenkte i første omgang at det bare var koselig og uskyldig, men vi endte opp med å ha sex. Slik fortsatte det en periode, og det endte med at jeg begynte å få følelsene mine tilbake, noe hun ikke gjorde, og alt endte med at jeg var forelsket igjen imens hun klinte og pulte på alt som hadde to bein. Dæven så sjalu jeg ble.

Hva jeg skal fram til med dette: kompis, vær forsiktig. Det kan være slik som folk tidligere har sagt i denne tråden, at hun savner deg, men etter et brudd kan jenter være iskalde og kun ute etter to ting: pikk og penger. Akkurat det henne fikk fra meg ihvertfall. Så mitt råd til deg er å drite i det, med mindre du er skuddsikker på at du kan utelukke alt av følelser.
Sitat av Bozare Vis innlegg
Har selv vært i samme situasjon da jeg var sammen med ei dame i 7 år (ble sammen i 8.klasse. Varte faktisk utrolig lenge til å bli sammen i en slik alder). Etter vi slo opp på en ganske hyggelig måte startet hun å tekste meg igjen noen måneder senere. Hun sa at hun rett og slett savnet meg, men ikke som kjæreste, kun som person. Hun spurte om vi kunne møtes og jeg tenkte i første omgang at det bare var koselig og uskyldig, men vi endte opp med å ha sex. Slik fortsatte det en periode, og det endte med at jeg begynte å få følelsene mine tilbake, noe hun ikke gjorde, og alt endte med at jeg var forelsket igjen imens hun klinte og pulte på alt som hadde to bein. Dæven så sjalu jeg ble.

Hva jeg skal fram til med dette: kompis, vær forsiktig. Det kan være slik som folk tidligere har sagt i denne tråden, at hun savner deg, men etter et brudd kan jenter være iskalde og kun ute etter to ting: pikk og penger. Akkurat det henne fikk fra meg ihvertfall. Så mitt råd til deg er å drite i det, med mindre du er skuddsikker på at du kan utelukke alt av følelser.
Vis hele sitatet...
Tror dette er en gjengganger ja.
Sist endret av Alpha; 10. august 2017 kl. 12:58.
Sitat av Bozare Vis innlegg
Har selv vært i samme situasjon da jeg var sammen med ei dame i 7 år (ble sammen i 8.klasse. Varte faktisk utrolig lenge til å bli sammen i en slik alder). Etter vi slo opp på en ganske hyggelig måte startet hun å tekste meg igjen noen måneder senere. Hun sa at hun rett og slett savnet meg, men ikke som kjæreste, kun som person. Hun spurte om vi kunne møtes og jeg tenkte i første omgang at det bare var koselig og uskyldig, men vi endte opp med å ha sex. Slik fortsatte det en periode, og det endte med at jeg begynte å få følelsene mine tilbake, noe hun ikke gjorde, og alt endte med at jeg var forelsket igjen imens hun klinte og pulte på alt som hadde to bein. Dæven så sjalu jeg ble.

Hva jeg skal fram til med dette: kompis, vær forsiktig. Det kan være slik som folk tidligere har sagt i denne tråden, at hun savner deg, men etter et brudd kan jenter være iskalde og kun ute etter to ting: pikk og penger. Akkurat det henne fikk fra meg ihvertfall. Så mitt råd til deg er å drite i det, med mindre du er skuddsikker på at du kan utelukke alt av følelser.
Vis hele sitatet...
Takk for gode ord. Hun var sånn halvveis intressert i det samme mens vi var sammen - pikk og penger.
Dog, etter hun har jeg blitt rimelig iskald selv. Særs lite følelser for jenter, eller personer generelt. Men igjen, er jævlig usikker. Jeg får nesten bare se hvordan det går, som folk sier her at man må prøve og feile.