Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 9838
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fins det noen jungelråd der ute for hva eller hvordan man kan booste effekt av valium eller sobril? Egentlig bare for å hale ut pillebrettet max siden legen sist gang ga meg resepten litt nølende..får nok ikke mer på en stund liksom.. forutenom å kombinere med andre reseptmidler,fins det noe å få på apoteket f.eks som kan forsterke effekten?
Alkohol
titegn
Grapefruktjuice er en klassiker. Drikk et par glass om morgenen de dagene du skal booste og prøv deg frem med dosering.
Alkohol gjør alltid jobben for meg, bare drikk forsiktig i så fall (er ikke veldig lurt, man kan veldig fort gå på noen smeller her).

Jeg går selv på noe slags kaspler for refluks (esomeprazo krka), disse skal visstnok gjøre at de varer lwngre og tas opp bedre så vidt jeg har hørt og lest. Er vel kanskje noe av det samme som grapefruit juice opplegget.
Sobril og alkohol blir ofte snakket om som en dødskoctail, men det er det nødvendigvis ikke, bare ta noen klare forhåndregler. Drikk ikke før etter pillene har begynt og virke og ikke overstig mengden piller og alkohol. Pleier du og chille på 50mg, så forhold deg til dette. Drikk sakte, og vær obs på at det plutselig kan gå i svart. Jeg har gjort dette selv utallige ganger uten noen ville historier rundt utfall. Stoffene bare forsterker hverandre. Men igjen, gjør det med måte
Grapefruktjuice som nevnt over her. Og Valium vel og merke, juicen interagerer ikke med Oxazepam såvidt meg bekjent.

Gå hit ; https://www.felleskatalogen.no/medis...b-fkweb-live-2

Også skriver du inn grapefruktjuice og diazepam (virkestoffet i Valium, Vival og Stesolid) - og ser hva som sjer.....
Graperfruktjuice inneholder et enzym, CYP-3a4 som er viktig i forbrenningen av legemidler. Enzymet er det mest av i skallet, og siden juiceproduksjon bruker endel skall, så er det bedre med juice enn å spise en grapefrukt.

OBS ! Det er direkte _livsfarlig_ å kombinere grapefruktjuice og enkelte legemidler, som f.eks blodtrykksmedisiner, statiner og slikt - så for guds skyld - bruk FK til de av dere som står på flere medisiner <3

Drikk 3-dl-ish 10 minutter før du spiser en valium, og svelg ned med etpar dl.

(Og dette fører ikke med seg de bakdelene som komboen alkohol og benzodiazepiner gjør - totalt blackout og sinne, sære påfunn - konsekvenser)
Ellers så er GABA-preparater, Lyrica (Pregabalin), Neurontin (Gabapentin), Lamictal (husker ikke virkestoff) og Phenibut preparater som booster det meste av sederende stoffer. Og kan forøvrig ta brodden av stims også - for de som liker slikt.

Enjoy <3
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Graperfruktjuice inneholder et enzym, CYP-3a4 som er viktig i forbrenningen av legemidler. Enzymet er det mest av i skallet, og siden juiceproduksjon bruker endel skall, så er det bedre med juice enn å spise en grapefrukt.
Vis hele sitatet...
Dette gir ingen mening. Hadde grapefruktjuice inneholdt CYP3A4, hadde den antakelig minsket effekten av Valium, da CYP3A4 er et enzym som bidrar til metaboliseringen av mange legemidler (deriblant Valium) gjennom hydroksylering. Det riktige er at grapefruktjuice inneholder stoffer som hemmer CYP3A4, både i lever og i tarmen, slik at dette senker metaboliseringshastigheten til ulike medikamenter. Man får dermed opphopning av eksempelvis diazepam, (som i fravær av CYP3A4-hemmerne hadde blitt konvertert til dets metabolitter raskere).
Ok - takk for konkret info

Det er ihvertfall noe med grapefruktjuice og medisiner, og da særlig diazepam. Jeg får mer futt av 10mg med juice, enn flere uten.
"senker metaliseringshastigheten til ulike medikamenter" skal prøve å huske den - har lest mye om CYP.3a4, og aldri helt skjønt greia. Så ja - takk
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det diazepam i sobril da? Hilsen veldig nybegynner...
Nei, virkestoffet i Sobril heter oksazepam.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Å booste benzo er jo gørr kjedelig, drikk heller kaffe med sukker i tillegg så tweaker du formen litt.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Å booste benzo er jo gørr kjedelig, drikk heller kaffe med sukker i tillegg så tweaker du formen litt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det gørr kjedelig å booste benzo?
Sist endret av Pillfreak; 25. mai 2017 kl. 23:39.
Benzorus er kjempekjedelig i seg selv, ingenting skjer med mindre man booster det med uppers eller minus.
Seff er det gøy med en liten benzo-svai men den varer så kort og etter det blir man bare segen og trøtt.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Benzorus er kjempekjedelig i seg selv, ingenting skjer med mindre man booster det med uppers eller minus.
Seff er det gøy med en liten benzo-svai men den varer så kort og etter det blir man bare segen og trøtt.
Vis hele sitatet...
Hvilke rusmidler varer lenger? Har gått i flere timer med benz high..
Prøv Atarax!
Sitat av vannflaska Vis innlegg
Prøv Atarax!
Vis hele sitatet...
Helte ned et brett med 10mg etter jeg leste at det kunne booste benzo, ingen boost.
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Helte ned et brett med 10mg etter jeg leste at det kunne booste benzo, ingen boost.
Vis hele sitatet...
Ruser folk seg virkelig sånn?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Helte ned et brett med 10mg etter jeg leste at det kunne booste benzo, ingen boost.
Vis hele sitatet...
Du virker utrolig lur. Les en bok eller noe
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Du virker utrolig lur. Les en bok eller noe
Vis hele sitatet...
150mg Atarax er da ikke så mye, les deg opp
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lamictal har ingen interaksjoner slik som tidligere nevnt. Har nå sjekket med de fleste benzotyper og ingenting dukker opp.
Syns grapefrukt juice funker fint jeg. Har også prøvd alkohol, funker det også men da må man være forsiktig. Jeg har ganske høy toleranse både for alkohol og benzo så har ikke hatt noen ubehagelige opplevelser ved å blande de to. Zopiclone og alkohol derimot, for jeg full blackout. Folk reagerer ganske forskjellig I guess.

Når det gjelder grapefruktjuice, så funker 10g Valium og et glass juice bra Begynner å merke den chill-effekten ganske raskt (jeg knuser pillene i tillegg) og det er deilig
Sist endret av barbiegirl; 23. juni 2017 kl. 15:23.
Virker som regel når dosen ikke er under toleranse dosen. Men du booster mest halveringstiden, peaken for meg blir ikke noe større med grapefrukt juice, bare varigheten. Uansett fungerer alkohol mye mer potent med benzo.