Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2671
Anonym bruker
"Full Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Helt siden jeg fikk den nye mac'n min for 5 mnd siden har det vært noe rart med nettet/nettleseren her. Det har seg sånn at hver gang jeg skal inn på en nettside så hopper nettet ut i 1-2 sekunder før nettleseren går inn på siden jeg skal. Hvis jeg har Tidal (musikk gjennom nettleseren) gående så vil musikken stoppe i 1-2 sekunder om jeg prøver å gå inn på en ny nettside. Det er som om nettet kobler av for så å koble seg på igjen. Jeg har hatt kamerater på besøk og de har ikke hatt samme problem, på deres pc'er har nettet funket smooth. Det får paranoide meg til å tenke på at dette kan ha noe med overvåkning å gjøre. Jeg har skrevet åpent om hva jeg synes om forskjellige rusmidler på feks facebook, jeg har snakket om å rusmidler i chats på facebook, jeg har generelt vært kritisk til mye av det staten og politiet gjør med samfunnet vårt (uten på noen måte å være ekstrem i meningene mine).

Så datakyndige, samfunnskyndige freaks, er jeg på sporet av noe, eller kan dette bare være et lokalt problem med min mac/nettleser?
Er det Safari du bruker?
Skjer det samme med en annen nettleser?
Hvis Safari, har du installert noe utvidelser i nettleseren?
Anonym bruker
"Full Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg bruker safari med adblocker. Kan det være det som er den enkle grunnen?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bruker safari med adblocker. Kan det være det som er den enkle grunnen?
Vis hele sitatet...
Prøv med en annen nettleser og da eventuelt uten adblocker.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slapp av.. Dette skjer nok av helt andre grunner Hvis du ikke klarer å finne utav problemet(test med en annen nettleser? el, google problemet og les deg frem) eller andre metoder så reinstaller systemet så begynner du iallefall ifra scratch uten disse problemene. Husk backup av viktige ting da...