Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1023
Heisan! Jeg og kjæresten hadde planlagt og delta på et arrangement i dag. Dette var en privat arrangert "nyttårsfest" med ingangsbillet som kostet 100kr. Disse pengene måtte betales inn på en konto på forhånd og merkes med navn i kontooverføringen.

Men for 2 dager siden så kom det plutslelig beskjed på facebook siden deres at de hadde måtte bytte lokale siden det opprinelige er under oppussing. Det nye lokalet er ganske mye lenger unna og det byr på problemer for oss, så vi har ikke mulighet til og delta.

Spørsmålet mitt er om arrangør er lovpålagt til og betale tilbake disse pengene siden vi ikke lenger har mulighet til og komme? De sa selv at pengene kom ikke til og bli refundert. Takk for hjelp!
Mener dere hae rett på full refusjon da de har endret opplegget og dette er ikke hva dere betalte for. Høres bare rart ut at dem først nå fant ut at lokalet er under opppussing.
Sitat av thundercat Vis innlegg
Mener dere hae rett på full refusjon da de har endret opplegget og dette er ikke hva dere betalte for. Høres bare rart ut at dem først nå fant ut at lokalet er under opppussing.
Vis hele sitatet...
Jeg og mener vi har rett på full refusjon. Det hadde vært litt missforståelser mellom arrangøren og utleiger.
Jeg hadde bedt om å få de 100 kronene tilbake. Men 100 kr...det er ikke noe jeg hadde giddet å bruke mye energi på.