Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2526
Tenkte jeg skulle prøve å sette sammen en liste med musikk til nyttårsaften (og andre anledninger) og trenger litt diverse musikk.

Har du noen lister eller sanger du vil dele?
(Helst bruk spotify linker)

Når det kommer til sjangre er jeg ganske åpen, men ikke hardstyle, dubstep, metall og slikt.
Så om noen kan hjelpe meg så hadde jeg vært storfornøyd
Sist endret av liasis; 30. desember 2014 kl. 02:40. Grunn: sentrering er for tapere
Bare spill denne på repeat, alt du trenger.
Denne er god Utenom det liker jeg veldig godt Mark Knopfler, spesielt sangene fra Shangri-La albumet !
Sist endret av mo66y; 29. desember 2014 kl. 23:55.
Sitat av Spoony Vis innlegg
Bare spill denne på repeat, alt du trenger.
Vis hele sitatet...
Hehe, morsom sang


mo66y:
Denne er god Utenom det liker jeg veldig godt Mark Knopfler, spesielt sangene fra Shangri-La albumet !
Vis hele sitatet...
Følte dette kanskje var litt mere nach? :s
House

Sjekk ut Matoma. Norsk musikkprodusent og dj som lager tropical house. Jeg liker spesielt remixen hans av Eminems låt Business.

Matomas Business-remix
Matomas SoundCloud

Gi også Oliver Heldens og Tchami en sjanse, de opererer innen future house.

Eksempel Oliver Heldens
Eksempel Tchami

Ellers kan du jo kline til med en tre timer lang Electro & House 2014 New Years Party Mix

Håper det faller i smak, da jeg egentlig aldri gidder å logge inn og poste noe som helst
Sist endret av jeanroqua; 30. desember 2014 kl. 03:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av jeanroqua Vis innlegg
House

Sjekk ut Matoma. Norsk musikkprodusent og dj som lager tropical house. Jeg liker spesielt remixen hans av Eminems låt Business.

Matomas Business-remix
Matomas SoundCloud

Håper det faller i smak, da jeg egentlig aldri gidder å logge inn og poste noe som helst
Vis hele sitatet...
Likte den remixen av business
Resten falt også i smak, så tusen takk for det
http://mixfreaks.blogspot.no/2014/12...dance-148.html

Værsågod, kos deg/dere!
Sist endret av Dragoon; 30. desember 2014 kl. 23:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Calvin Harris har mange dance hits med god stemning; summer, outside, we'll be coming back blant annet. Min dag av Åge Aleksandersen, summer of 69 av Bryan Adams er også slagere syns jeg
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
http://open.spotify.com/user/stephan...UhRQCrdKXRlpe8

Bare engelskspråklig hiphop, du må finne MINST en låt du liker der.
Broiler - Wild Eyes , du ser den på YT også