Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 785
http://shpongle.com/museumofconsciousness/uk/

kan også få en gratis låt om man legger inn sin epost på siden der.

hva tenker freaks om dette? elsker sphongle så er ganske klar for nytt album, får lønning i morra så da skal jeg preordre 24 bit digital download tenkte jeg!

woho!
Bestilles når lønna kommer! Gleder meg skikkelig til noen nye eventyr i Shpongleland
liker bass
Trådstarter
har lyttet litt på gratis låta nå og digger den! virker som de er litt mere på oldschool bølgen sin igjen

likte ikke det forrige albumet så veldig godt, har troa på dette!
Woooooooooo Shpongle. Oh yeah. Hehehe. Gleder meg sykt til det nye albumet, og gratis låta var helt fantastisk.
Gleder meg som en liten unge som skal til Disneyland, bare at det blir shpongleland for meg!
Har selv forhåndsbestilt både CD og LP. Og siden jeg føler meg gavmild, så vil jeg spandere LP på en freaker som viser seg fortjent til det

Skriv hvorfor du burde 'vinne' som svar i denne tråden. Så plukker jeg ut en evt. to stk, som jeg blir å kontakte på PM iløpet juni!
Unnskyld hvis jeg på noen måte kaprer tråden..

*gledesrus*
Sist endret av Garge; 6. juni 2013 kl. 15:51.