Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1206
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Her:
http://www.youtube.com/watch?v=tRRS8iH4Qo8....

...er musikkvideoen til gladlåta Partysvenske. Det jeg kort og gæli lurer på er hvor jeg kan finne ut hvem deltakerne i videoen er (bortsett fra Morten Ramm, OnklP, Jaa9 og Hasse Hope selvfølgelig).

..Og eventuelt er det i hele tatt mulig å finne navnene ut, eller holdes danserne i videoen anonyme av produsenten, eller noe sånt?
Neutral Good
Mith's Avatar
Selskapet er nok profesjonelt nok til å skjerme danserne sine for kåtsekker, men du kan jo prøve å ta kontakt med managementet og høre.
Sist endret av Mith; 29. mai 2013 kl. 13:41.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Heh haha, fin liten innvending Mith! Neida, utvilsomt er jentene søte de, men er ikke derfor jeg spør altså.
Neutral Good
Mith's Avatar
Da er det vel ikke noe å lure på da?
Og nysgjerrige som vi alle er her vil vi gjerne hvorfor, om ikke for at de er pene å se på du vil vite hvem de er? :P
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
@ ztaale; jada, jeg vil gjerne vite hvem de er . Riktignok alle danserne, partysvenskene som er med også.

Grunnen til at jeg lurer er _litt_ i forbindelse med et småprosjekt jeg er i gang med noen medstudenter, som bør ferdiggjøres til august ca. Egentlig er spørsmålet/tråden litt på siden av prosjektet skal jeg innrømme, men relevant for det om.
▼ ... over en uke senere ... ▼
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Okei, da har jeg kommet fram til at det er *statister* jeg skal lete etter, selvfølgelig. Men hvordan finne ut om det er profesjonelt firma bak statistene eller ikke, og hvem dem er?
Noen som veit, please? trenger til det som står i innlegg 6.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Okei, da har jeg kommet fram til at det er *statister* jeg skal lete etter, selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Gratulerer, og det har du bare brukt en drøy uke på å finne ut av?

Sett denne forresten? http://www.vgtv.no/#!/video/34186/ho...-jaa9-og-onklp

Vær litt kreativ, FB, hjemmeside, management osv. spørs jo bare hvor ivrig du er på å faktisk finne ut av dette.. Selv tror jeg ikke dette er noe å rote i, den er flere år gammel. Statistene er sannsynligvis bare tøser som har fått være med på fest.
Sist endret av Yalla; 7. juni 2013 kl. 19:20.