Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 926
Jeg er helt ny på dette feltet, fikk parabol og greier idag. Vi har en eller annen Force tallerken med 4 hoder og en Topfield TF4000 PVR tuner... Denne har harddisk og greier (40gb). Den har mulighet for tilkobling av to TVer slik at de kan han på to forskjellige kanaler på de to TVene. Men, til poenget. Jeg har hørt litt om at det går an å få alle abonnements kanaler gratis for disse vidundertunerne. Er det noen sider med tutorials eller et eller annet jeg skal laste ned og installere på tuneren? Vær så snill å hjelp meg... Har lyst til å snylte på TV-selskapene.
Tf4000 har conax system innebygd, og denne gir deg fin lite gratis tv.
Det er heller ikke mulig å se på to tv'er samtidig som du skriver, men du kan se på en ting å ta opp en annen. Utover dette er den glimrende.
Ta en tur til Nordic Pirat Forum og spør noen der, de hjelper deg helt sikkert....

hhttp://4738.rapidforum.com
Jo, det går an å se på to TVer samtidig på to forskjellige kanaler... Er ganske sikker på dette.
Hmm, kan kanskje ha noe med at det stod 4 bokstaver til i navnet som jeg først så nå...
Tror det stod CoCI eller noe sånt...
Så dermed ble navnet Topfield TF4000 PVR CoCl.
CoCi står for Conax / Commen Interface, PVR er Personal Video Recorder.
TF4000 har to mottakere innebygd, men har kun en tv ut, det vil si at du ikke kan sende to forskjellige signaler til to tv'er, men samme signal. Hadde denne hatt to tv ut så hadde dett ikke vært noe prob. Eneste mottaker på markedet som har denne er Pace Puma, men den har ikke pvr del.
Men skulle du fortsatt tro du kan få to seperate tv'er med denne så lykke til.....
Ok da... Jeg gir meg. Har funnet veien til NPF, tøft forum. Håper jeg lykkes med å få litt free-tv da...