Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3085
Plug.dj er ei veldig interessant musikk-nettside. Den fungerer slik at det er forskjellige rom hvor man kan høre på musikk og man kan bytte på å være DJ etter hver sang (du trenger ikke å være DJ for å være med i rommet).

Og da stemmer man enten opp eller ned på den sangen som spiller. Hvis den får for mange "downvotes" vil den bli hoppet over. Også går det ann å ordne seg med spillelister, da trenger man bare å søke opp navnet på en sang man vil legge til. Det er også en chat i rommet.

Jeg har da laget et rom for nFF (uoffisielt), så gjerne bli med. Her er linken: http://plug.dj/norsk-freakforum/
Det er bare å spille hvilken som helst musikk du har lyst til.

Sorry hvis dette er feil forum
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
"Service Unavailable

The service is temporarily unavailable. Please try again later."

Er jeg den eneste?

EDIT: Nå fungerer det!
Sist endret av Dillinger; 1. mai 2013 kl. 16:19.
Bruker det endel. Joiner en tur nå
Dette var jo en god ide Bra initiativ
Trådstarter
27 8
Takk
Skulle gjerne fått noen moderatorer (bouncers) der også, så det går ann å skippe ting som "3 hour music mix" og ear rape og slikt. Tror jeg kommer til å ta de som ofte er på.

For dere som lurer, de kommer ikke til å gi ut navnet på Twitter eller FB-kontoen din, det trengs bare til å logge på. Etterpå bestemmer du brukernavn selv.
jeg kan gjerne være bouncer! Kommer nok til å henge en del her
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Det er bare til å bli med, kjære medfreaks! Jeg kjører musikk nå, og for øyeblikket er vi kun to stykker, men det var en del i går kveld. Join inn, og kjør musikken du liker!
Intradesting må¨nesten slenge meg på nff rommet
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Kjempebra at du tok opp dette! Jeg har aldri hørt om dette før.
Det er jo kjempepraktisk Får bra variasjon i musikken, og det er jo mye bra musikk som spilles av de fra forskjellige brukerne
Sist endret av toffer125; 2. mai 2013 kl. 21:32.
Kule greier Kommer til å henge der en del.
By using Facebook, Twitter and Google, it's one less username/password out there for you to have to remember
Vis hele sitatet...
Sitat av Pawngun Vis innlegg
For dere som lurer, de kommer ikke til å gi ut navnet på Twitter eller FB-kontoen din, det trengs bare til å logge på. Etterpå bestemmer du brukernavn selv.
Vis hele sitatet...
In order for you to access Plug.DJ we may require that you create a unique account to associate with a profile. You may be required to provide us with information, which includes, but is not limited to, your name, address, e-mail address, a unique login name and password.

***
More importantly, you will be making certain information publicly viewable.
Vis hele sitatet...
En løgn blir ikke sann selv om du gjentar den.

har brukt det en del. man kan ha en liten fest der inne lol
Trådstarter
27 8
Sitat av mdk Vis innlegg
En løgn blir ikke sann selv om du gjentar den.

Vis hele sitatet...
Det var da rart, det ser ihvertfall ikke ut som det går an å lage en bruker utenom Twitter, FB eller Google. Og angående "you will be making certain information publicly viewable" så vet jeg ihvertfall at de ikke kan se Twitter/FB-brukeren din. Jeg antar det er det du bestemmer selv, som brukernavn, avatar og slikt.
Kan godt tenke meg til å være bouncer. Går under nicket Gramex der inne.
Samme her
Går under navnet Freddy D
Tror det trengs noen som passer litt på, var en del trolling i går virka det som..
ArbeidsledigProletar
Ooh, må testes ut, om det er noe fet minimal techno der. :O
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
jeg kan gjerne være bouncer! Kommer nok til å henge en del her
Vis hele sitatet...
Går forresten under navnet Bloody Snort
Nå er det filmkveld på plug!
Trådstarter
27 8
Sitat av fth Vis innlegg
Samme her
Går under navnet Freddy D
Tror det trengs noen som passer litt på, var en del trolling i går virka det som..
Vis hele sitatet...
Gjerne si i fra om det er noen problemer som oppstår når jeg ikke er der. Skal snart gi noen bouncer-rettigheter også, så hvis det er noen som har noen klager på hvordan rommet styres, skriv det her. Gjerne kom med forslag og
Blir straks lite interessant når ikke alle musikksjangre godtas (som nevnt i infoen) og blir bare skipped hele tiden.. Da foretrekker jeg heller soundrop på Spotify
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Blir straks lite interessant når ikke alle musikksjangre godtas (som nevnt i infoen) og blir bare skipped hele tiden.. Da foretrekker jeg heller soundrop på Spotify
Vis hele sitatet...
Enig her, nu-metalen min blei skippa etter 2 sek
ArbeidsledigProletar
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Blir straks lite interessant når ikke alle musikksjangre godtas (som nevnt i infoen) og blir bare skipped hele tiden.. Da foretrekker jeg heller soundrop på Spotify
Vis hele sitatet...
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
Enig her, nu-metalen min blei skippa etter 2 sek
Vis hele sitatet...
Joass. Ser den, men hva er vitsen med å spille musikk for folk som ikke vil høre den, spørs jo bare hvem som er der?
Trådstarter
27 8
Om noen timer er det filmkveld igjen! Det er hver lørdag. Håper flere folk kommer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva skjedde folkens?
Ingen som er i rommet lenger jo
ArbeidsledigProletar
Vet, dette er trist. Fin plass for å høre ny musikk...
Er det noen som er inne nå? Tar meg turen innom hvis det er noen der!
Det er 4 der nå
Er der noen ganger mens jeg er på skolen, men da er det helt tomt der.
Trådstarter
27 8
Ja, det har vært mindre aktivitet i det siste. Takk for at dere prøver å gjengopplive det igjen.