Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1027
Noen her som kan linke meg en side hvor man kan kjøpe CM Storm Trigger MX Red switches ? (Gjerne norsk nettside om tilgjengelig)
Sitat av Scrubbeh Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Han spurte om MX red, det der har MX black.
Aqush's Avatar
Trådstarter
25 0
Noen som har prøvd noen av Cm storm Trigger tastaturene? Det står mellom MX Brown og MX Red
MX Brown.

Red er forferdelig etter min mening.

Har hatt både K60 og K90.

Begge har gitt et ekstremt dårlig inntrykk av Red MX.


Logitech G710+ er det du skal ha.
Aqush's Avatar
Trådstarter
25 0
Sitat av Starz Vis innlegg
MX Brown.

Red er forferdelig etter min mening.

Har hatt både K60 og K90.

Begge har gitt et ekstremt dårlig inntrykk av Red MX.


Logitech G710+ er det du skal ha.
Vis hele sitatet...

Hva er det med Red MX som du ikke liker? :P
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Aqush Vis innlegg
Hva er det med Red MX som du ikke liker? :P
Vis hele sitatet...
Jeg kan si hva jeg ikke liker med red i hvertfall,
1. Bråker langt mer en mine mx-blue
Grunnen til dette er at du ikke har noe feedback om når tastenr har aktivert, og dermed blir tastene bånnet, noe som lager unødvendig mye lyd.
2. Noe samme som over, at man ikke får feedback.
Når man skriver mye(som jeg gjør) blir det slitsomt å slamre tastene helt ned, noe man ofte ender opp med å gjøre med red. Med mx blue bruker får du feedback i lyd også, noe du som kombinert med feedback fra tastene gjør det veldig lett og instillr hjærnen på når tastene aktiveres, som igjen resulterer i mindre støy og en mer behaglig skriving.
3. Føles billig.
Ja, av tastene jeg har testet er red den tasten som virker billiges, tastene går rett ned og slamres i tastaturet, feelen er heller ikke like bra som med blue.

Jeg har brukt k90 i ca et år, og har nå gått over til mk-80. Og jeg angrer ikke et sekund! Vil aldri tilbake til k90 sine membran taster og kjipe mx-red brytere.