Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1794
Hadde en meget stor og fin samling med house, trance, tech-house, prog. house og techno... Inntil for et års tid siden da ca. 3000 av cd'ene ble stjålet.

Har fått forsikringsoppgjøret og har begynt å handle inn på nytt.. Men sliter litt med å finne endel av det. Jeg har brukt Discogs, HTFR.co.uk, juno, ebay og finn.no men er fortsatt mye jeg ikke finner.

Har folket forslag til andre plasser jeg kan finne gammel house og trance? Er hovedsaklig serier som Global Underground, In Trance We Trust, Goliath, Houseworks +++ jeg har store hull.
Piratebay?



Ellers kan du ta en titt innom http://www.cduniverse.com/og amazon.com.
Sist endret av Vontalo; 1. januar 2012 kl. 11:47.
Sitat av Vontalo Vis innlegg
Piratebay?



Ellers kan du ta en titt innom http://www.cduniverse.com/og amazon.com.
Vis hele sitatet...
Får liksom ikke kjøpt så mye cd'er på piratebay ^^
Takker, ene Goliath-skiva mangla jeg og fikk den ikke opp da jeg søkte.. Så da bestilles den.. Ellers har jeg mye av det andre.

Fikk nettopp svar fra HTFR nå, de hadde fire av de eldste Goliath-cd'ene liggende (men ikke på nett). Skulle få de til 4pund stykket. HTFR: Beste sjappa på nett når det kommer til service
Vet om litt som er fra 80-90

Sash! - Equador
Gigi D'agostino - I'll Fly With You
Robert Miles - Children (Dream Version)
Paul Van Dyk - For an angel
666 - Supa Dupa Fly
Barthezz - On the Move
Mauro Picotto - Proximus
Dj Jean - House of Justice

var det jeg kom på
Sist endret av Luci Tristis; 1. januar 2012 kl. 12:50.
Den ultimate torrent trackeren for trance og annen elektronika, er trancetraffic.com, desverre er det en invite only tracker. Men den er helt fantastisk!
Sjekket Play.com?
Usikker på hvor mye av det du lister opp som egentlig hører hjemme der, men du kan prøve lykken på www.psyshop.com

Hender man finner noe stas der. Gode priser og rask levering har de og.
Ooooh, takker, Nekroper, der var det mye grymt.. Ikke ting jeg hadde før hovedsaklig, men kommer til å legge innen fin bestilling der

djxfade: Jeg er et miljøsvin og ønsker meg musikken på et fysisk format, altså CD Heldigvis sto ikke vinylene mine lagret på samme plassen, så de er fortsatt safe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hobby's Avatar
Trådstarter
Har fått tak i det meste jeg var på utkikk etter, men sliter med at par cd'er.


Hyperstate 1999
DJ Scot Project & Angy Dee - The Sound Of Love Mobiles 01
DJ Lars Holte* - Sommer Parade 2001
DJ Stephano - The House CD:01
Loop* vs Subsoniq - Clubbers Journey
DJ Tiësto - Global Clubbing: The Netherlands
DJ Stigma - Global Clubbing - Norway
Insomnia Vol. 1 (Tidy Trax - TIDYIN001)
Strangefruit - Mixed
Dj Abstract - Tracks