Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2304
Majestic 12
Tothep's Avatar
Bruker en god del morfin preparater, apfipran'en er der får å ta kvalmen, men den har mistet sin effekt. Er det noe annet jeg kan bruke?
Jeg har kan heller ikke ta mere en 40mg pr døgn, noe som blir litt lite noen ganger.
Kjipt å gå rundt kvalm hele tiden.
Takker for alle svar!
Sist endret av Tothep; 15. mai 2010 kl. 06:20.
Ingerfær pulver, er dog ikke sikkert det et sterkt nok. Har du prøvd å røyke en veldig liten mengde marijuana?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
får du disse morfinpreparatene av legen din?
i så fall kan du jo bare spørre han/henne om saken.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Trådstarter
Sitat av TheNiceFr3ak Vis innlegg
Ingerfær pulver, er dog ikke sikkert det et sterkt nok. Har du prøvd å røyke en veldig liten mengde marijuana?
Vis hele sitatet...
Blir nok ikke aktuelt å røyke marijuana nei.

Sitat av somnium Vis innlegg
får du disse morfinpreparatene av legen din?
i så fall kan du jo bare spørre han/henne om saken.
Vis hele sitatet...
Ja jeg får disse fra lege. Legen vil bare øke dosen på Afipran. Men jeg har noen uheldige bivirkninger når jeg runder 40mg.
tror ikke det finnes andre direkte kvalmestillende i tabl form enn Afipran. Da må det bli antihistaminer.

Hvilke bivirkninger får du av Afi ??
Jeg kan bruke inntill 6 tabl pr.døgn
Majestic 12
Tothep's Avatar
Trådstarter
Sitat av mercen Vis innlegg
tror ikke det finnes andre direkte kvalmestillende i tabl form enn Afipran. Da må det bli antihistaminer.

Hvilke bivirkninger får du av Afi ??
Jeg kan bruke inntill 6 tabl pr.døgn
Vis hele sitatet...
Er det 10mg tabletter du bruker?
Går jeg over 40mg daglig så hender det seg at jeg får ataksi.