Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5086
Hva er den maksimale dosen en person kan ha i seg?
lixom, dødeli dose?
Kjekkt å vite for oss som experimenterer
Vil jo ikke at "experimentene" skal gå til helvette lixom..
Jeg har spist 14 stk på en gang,det gikk fint.En kamerat av meg spiste 7 og det gikk til helvete.Han ødela nyrene sine og kan den gang i dag ikke drikke en eneste pils engang. Disse medisinene er ikke noe og leke seg med.Max dose er helt individuelt for hvert enkelt menneske..og det skal som sagt ikke mye til før du ødelegger deg.
Trådstarter
7 0
Hva om du da har planer om selvmord f.eks?
Hvis jeg skulle tatt selvmord så ville jeg ihvertfall ikke gjort det med paralgin forte.

Nei, røyk deg heller en bønne og tenk over hvorvidt dette egentlig var så god idé i utgangspunktet.
Sist endret av rune420; 8. mars 2004 kl. 12:13.
Trådstarter
7 0
Jeg er lixom 100% ikke seriøs her da...

Blahblahblah
:P
hold dere unna utrygge midler folkens! ihvertfall for store doser!
sinnsykt kjedelig å ikke kunne nyte alkohol pga for lite vett i hodet!
Duriel: OK, tok ikke helt ironien der gitt, men jeg mener fortsatt at en bønne er et mye bedre alternativ enn å ruse seg på store doser av ymse legemidler, hvis man først skal ruse seg på noe.
Spiste en gang 6 og skylte de ned med vodka... Har en følelse av at hvis jeg hadde spist to til hadde levra og kanskje livet gått med... Uansett hva du gjør, husk at å blande legemidler med alkohol kan være farlig. Paralgin forte var ihvertfall ikke noe lurt å blande det med...

Og paralgin er jo et kjipt rusmiddel da! Skal man innta ymse legemidler for rus er det vel bedre med rohypnol, valium eller morfin... Da er du nesten garantert ordentlig effekt om ikke annet. [btw, oppfordrer ikke til noe her altså!! Go home, barnevern! ]

[edit]

Forresten, å ta livet av seg med pillere må være en av de verste metodene. Hvorfor i helvete vil du ligge å spy å skjelve ukontrollert, ha sinnsykt store smerter og diverse panikk og andre sinnslidelser i timesvis før du dør? HVIS du dør? Spesielt med tanke på at hvis du spiser hagle eller lignende tar det ikke lengre tid enn kulen(e) bruker på å rive ut store deler av hjernen din...
Sist endret av necro; 8. mars 2004 kl. 12:21.
Hvis man leter etter et godt rusalternativ, saa anbefaler jeg aa bake inn masse hasj i ett par muffins, og saa spise litt sopp.

Til selvmord er helt klart en hagle den beste utveien.
_Duriel_: 1. Smertestillende er ukule som rusmiddel.
2. Ikke skriv lixom.
Hvis du først skal bruke Paralgin Forte som rusmiddel så gjør det ihvertfal ordentlig... Du finner en ekstraksjonsmetode for codein på erowid som virker fint på disse. Ingen vits i å få i seg alle de unødvendige hjelpestoffene. Lagde en gang en ekstraksjon av 22 stk. Det smakte dritt, (som det skal) og det begynte å klø litt etter hvert (som av de fleste opiater) men effekten var upåklagelig. Minner ganske mye om storebroren morfin...

Codeine faq
Bare husk at jo klarere væsken blir jo renere er resultatet.
Har etter å vært på sykehuset pga brudd i ryggen fått Paralgin Forte og morfin, nå ca en og en halv uke etter det føler jeg meg sinnsykt slapp i kroppen og tom i hodet, bruker noe nå som heter pinex forte. Anbefaler det ikke, har litt problemer med å konsentrere meg ordentlig også Ellers var følelsen av å få morfin veldig tilfredstillende og avslappende
Hvis du spiser Paralgin sammen med Paracet har de mye bedre effekt enn hver for seg! Bare et lite råd!
Ice Cold: Egen erfaring? Hvorfor skulle de virke synergisk?
Er det ikke paracetamol i begge?
▼ ... over et år senere ... ▼
Samma fikk jeg høre på sykehuset etter en kjapp tur innom. Paracet er 110% paracetamol ja. Selvsagt bare bullshit at de virker synergisk
Ice Cold: Som nevnt før er dette tull. Sikker på at du ikke har vært hos legen med et eller annet mindre problem og blitt anbefalt å spise både paracet og ibux?

Anbefaler deg å ekstrahere kodeinet. Og prøve deg frem.
Sitat av Orgazmus
Hvis man leter etter et godt rusalternativ, saa anbefaler jeg aa bake inn masse hasj i ett par muffins, og saa spise litt sopp.

Til selvmord er helt klart en hagle den beste utveien.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ha sedd min mor naken.

Nei, bønne.. mhmmmmmm.
Lenge siden jeg har røkt en fin bønne
faen asså hvorfor ska folk i d hele tatt spise piller me paracetamol i er jo faen ikke bra for levera en plass.. spis heller noe gøye piller .......
Sitat av _Duriel_
Hva er den maksimale dosen en person kan ha i seg?
lixom, dødeli dose?
Kjekkt å vite for oss som experimenterer
Vil jo ikke at "experimentene" skal gå til helvette lixom..
Vis hele sitatet...
Det finnes ikke noen dødelig dose. Du skal bare eksperimentere så mye du vil, Paralgin Forte har ingen bivirkninger, og dette medikamentet hjelper også til for å få bedre hjerte, lever og nyrer. Noen mener at dette medikamentet også har en helbredende virkning på skjeve hornhinner, men dette er enda ikke dokumentert. Du bør ta minst 15 tabletter for å få noen som helst form for effekt. Skyll gjerne ned med hjemmebrent, dette fordi hjemmebrent egner seg godt til å løse opp tablettene raskest mulig (unngå å blande ut spriten).
3gram paracetamol er livsfarlig med alkohol. 7gram uten alkohol (pluss en STERK induvidualitetsfaktor)... Bare ett hint. Ekstraher om du vil gjøre dette!

3gram paracetamol = 6 paralgin forte, 7gram = 14 stk.

Over-all: Ekstraherekstraherekstraher. Det er såpass enkelt at det er meningsløst å ikke gjøre det!

PS: Hold deg i AAALLE fall under 450mg kodein! Der begynner den store risikosonen.
Sist endret av adrian nor; 16. juni 2006 kl. 11:10.
Vel - jeg lever på 8 pinex forte pr dag for øyeblikket, og tror ikke jeg skader leveren pga det..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
7g er vel litt i minste laget? Wikipedia oppgir 10-12g som "giftig", og doser over 25g til å ha "høy risiko for dødlighet". Dette er da for voksne.

Men ja, helt enig med ekstrahering; leveren er ikke noe du vil miste. Jeg har selv en venn som tok overdose på disse pillene, men han fikk heldigvis ringt ambulansen som tok han med for å pumpes.